Ian Southwell

یان هنگام حضور در دانشگاه آکادمی هنر در سانفرانسیسکو ، تصمیم گرفت عشق خود را به دنیای مجازی سه بعدی بگیرد و آن را تبدیل به یک حرفه کند. پس از فارغ التحصیلی ، یان از اولین مفهوم تا تست اشکال نهایی دانش ساختن یک بازی را کسب کرد. از طرح های اولیه طراحی از طریق یک مجسمه دیجیتال در Zbrush تا یک شی چاپ شده 3D به یک محصول فلزی ، او همچنین خط لوله طراحی محصول را می فهمد. وی برای گسترش دانش و مهارت های خود به کلاسها ادامه می دهد. ایان اکنون در Omerica Organic/Omerica MFG به عنوان یک مجسمه ساز دیجیتال و طراح محصول کار می کند ، در کالج هنر و طراحی کوه راکی تدریس می کند و به عنوان یک هنرمند مستقل کمیسیون می گیرد. یان با ترجمه آنچه آموخته است هنگام کار به عنوان یک هنرمند حرفه ای تجاری ، نسل بعدی هنرمندان را برای زندگی حرفه ای خود قالب و ساخت می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد دارایی های بازی مدولار در مایا

Creating Modular Game Assets in Maya

هنگام ایجاد دارایی های هنری برای یک بازی ویدیویی ، مهم است که با کیفیت بالا و با کارایی ایجاد کنید. با ایجاد دارایی های مدولار می توان به این مهم دست یافت. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه چند دارایی ایجاد کنید که بتوان دوباره استفاده کرد و ...


آموزش Fusion 360 و ZBrush برای طراحی تکراری

Fusion 360 and ZBrush for Iterative Design

نمونه سازی سریع از طریق چاپ سه بعدی کارآمدترین زمان برای ایجاد تغییرات تکراری در یک طرح است. این دوره نحوه استفاده از Fusion 360 و ZBrush را برای نمونه سازی سریع برای پاسخگویی به نیازهای در حال تکامل مشتری نشان می دهد. نرم افزار مورد نیاز: همجوشی ...