Floyd May

فلوید از نظر و برنامه ریزی ذاتی برنامه نویس است. او از 9 سالگی شروع به برنامه نویسی کرد که با زبان برنامه نویسی Logo عکس می کشد و از آن زمان عاشق برنامه نویسی است. سابقه توسعه وی شامل هر دو رابط کاربری محلی و وب ، منطق سرور با کارایی بالا ، شبکه ورودی/خروجی پیچیده چند رشته ای و پردازش داده های بزرگ است. فلوید برای بسیاری از صنایع نرم افزاری ایجاد کرده است: کشاورزی دقیق ، GIS ، امور مالی ، تجارت کالاها ، نفت و گاز ، تصویربرداری دیجیتال ، اطلاعات اسناد و غیره. این نرم افزار ساخته شده است نفوذ در بازار کارفرمایان خود را گسترش داده ، میلیون ها فروش کسب کرده ، تجربه کاربر را متحول کرده و رقبا را خرد کرده است. فلوید که یک معلم پرشور است ، مرتباً در گروه های کاربری و کنفرانس های منطقه تولسا سخنرانی می کند و از قوی ترین مدافعان تولسا برای ساخت نرم افزار است.
دوره های این مدرس:

آموزش شروع کار با پولومی

Getting Started with Pulumi

Pulumi یک ابزار زیرساخت به عنوان کد (IaC) مناسب برنامه نویس است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با زبان برنامه نویسی مورد علاقه خود از Pulumi برای استقرار، اصلاح و مدیریت منابع زیرساخت ابری استفاده کنید.


آموزش شروع کار با CircleCI

Getting Started with CircleCI

گردش کار توسعه نرم افزار خود را با CI و CD که توسط CircleCI ارائه شده است، تقویت کنید! این کار باعث می‌شود که شما شروع به استفاده از CircleCI برای مدیریت توسعه مبتنی بر ترانک، درخواست‌های کشش دروازه‌ای و استقرار ایمن در محیط‌های مبتنی بر ابر خود کنید.


آموزش طراحی Fluent API در C #

Designing Fluent APIs in C#

این دوره مهارت های توسعه دهندگان C # را در ساخت API های با کاربرد آسان که جایگزین boilerplate خسته کننده با کد مختصر و قابل خواندن می شود ، می آموزد.


آموزش توسعه نرم افزار: تصویر بزرگ

Software Development: The Big Picture

موفقیت در توسعه نرم افزار به چیزی بیش از مهارت های کدنویسی نیاز دارد. این دوره به شما اصول اولیه نحوه تولید نرم افزار با کیفیت بالا، از الزامات تا تحویل و فراتر از آن را به شما آموزش می دهد.


آموزش خدمات خرد: شروع به کار

Microservices: Getting Started

این دوره یک مرور کلی از خدمات خرد ارائه می دهد: مزایا ، خطرات ، معاملات و نحوه تصمیم گیری در مورد اینکه آیا گزینه مناسبی برای شرایط شما هستند.


آموزش نمک: شروع به کار

Salt: Getting Started

این دوره به عنوان آغازگر استفاده از Salt برای مدیریت تنظیمات سیستم عمل می کند. می‌خواهید یک تور از عناصر مسیر حیاتی در Salt داشته باشید تا بتوانید خودتان از آن استفاده کنید.