Amedeo Beretta

کارگردان انیمیشن/مدرس


سلام، نام من Amedeo Beretta است و از سال 2003 در تولید انیمیشن می‌پردازم و به دانش‌آموزان و متخصصان آموزش می‌دهم. من روی ویژگی‌های VFX و CGI کامل، سریال‌ها، آگهی‌های تلویزیونی، بازی‌های ویدیویی و ویدیوهای تبلیغاتی کار کردم.

من در انیمیشن کاراکترها تخصص دارم، اما به عنوان یک متخصص عمومی شروع کردم و مهارت‌های خود را در هنر مفهومی، مدل‌سازی سه بعدی، بافت‌سازی، ریگ کردن، سایه‌زنی، رندرینگ و ترکیب‌بندی توسعه دادم.

کارنامه‌های من عبارتند از پل، جان کارتر، و سیاره 51، کارهایی که در شرکت‌های برنده جایزه مانند Double Negative، Scanline VFX، و Ilion Animation Studios انجام شده است.

برای دیدن کارهای بیشتر من به اینجا سر بزنید!

دوره های این مدرس:

آموزش یک پرش حرفه ای را در مایا متحرک کنید. شامل پولیش!

Animate a Professional Looking Jump in Maya. Includes polishing!

"سلام، نام من Amedeo است، من در تولید انیمیشن می پردازم و از سال 2003 به دانشجویان و حرفه ای آموزش می دهم. با ارائه یک صفحه، گردش کار انیمیشن سه بعدی کارآمد را بیاموزید. .."


آموزش یک پیاده روی حرفه ای در مایا را متحرک کنید. شامل پولیش!

Animate a Professional Looking Walk in Maya. Includes polishing!

«سلام، نام من Amedeo است، من در تولید انیمیشن می‌پردازم و از سال 2003 به دانشجویان و حرفه‌ای آموزش می‌دهم. با ارائه یک صفحه، گردش کار انیمیشن سه بعدی کارآمد را بیاموزید. .."


آموزش انیمیشن موجودات. یک پیاده روی واقع گرایانه پلنگ را متحرک کنید. شامل پولیش!

Creature Animation. Animate a realistic Panther walk. Includes polishing!

"با ارائه انیمیشن موجودات حرفه ای به شکل پیاده روی پلنگ، در Autodesk Maya، جریان کار انیمیشن سه بعدی کارآمد را بیاموزید. این دوره دس. .."


آموزش در Autodesk Maya یک انیمیشن الهام گرفته شده از زن را متحرک کنید.

Animate an Anime Inspired, Stylized Female Run in Autodesk Maya.

با ارائه یک انیمیشن زنانه با ظاهر حرفه‌ای، الهام گرفته از انیمه، در Autodesk Maya، جریان‌های کاری انیمیشن سه بعدی کارآمد را بیاموزید. این دوره دس. ..


آموزش هدف گیری غیر مخرب انیمیشن MOCAP در مایا

Non-destructive Retargeting of MOCAP Animation in Maya

این دوره ها به شما می آموزد که چگونه می توانید از طریق سیستم Human IK مایا ، هر دکل سفارشی دوتایی را با داده های MOCAP برانید و بدون تغییر عمده در خط لوله یا دانش فنی گسترده ، سرعت انیمیشن را افزایش دهید. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2016.