Michael Raphaelovich

مایکل رافائلوویچ یک هنرمند Matchmove ، آهنگساز جلوه های بصری و تدوینگر فیلم است. درست پس از فارغ التحصیلی با مدرک کارشناسی ارشد در پایان سال 2007 ، او به عنوان آهنگساز در Burbank ، کالیفرنیا کار کرد. وی در میان تبلیغاتی که وی در آن کار کرده بود ، وی همچنین آهنگساز ارشد در فیلم 2008 "شنهای سرخ" و در برنامه تلویزیونی "مرد میانه" بود. وی پس از بازگشت به منطقه خلیج سانفرانسیسکو ، به عنوان تدوینگر فیلم ، خواستگاری VFX و آهنگساز در پروژه های مختلف و فیلم های مستقل ادامه داد. بین پروژه ها ، مایکل کلاسهای جلوه های بصری را در دو دانشگاه مختلف در منطقه خلیج تدریس می کند. از جمله دوره هایی که وی تدریس می کند ، Visual Effect Matchmoving ، پویایی سه بعدی ، ویرایش فیلم و تلویزیون ، ترکیب بندی متوسط و موارد دیگر است. در طول تابستان 2012 ، مایکل به عنوان سردبیر فنی نسخه دوم تیم داببرت "Matchmoving: The Art Invisible of Tracking دوربین" فعالیت می کرد.
دوره های این مدرس:

آموزش حل مسائل رایج با Matchmoving در PFTrack و Maya

Solving Common Issues with Matchmoving in PFTrack and Maya

در طول این آموزش PFTrack و Maya، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه با مشکلات و مسائل رایجی که ممکن است در هنگام حرکت دادن عکس‌های شما رخ دهد، مقابله کنیم. نرم افزار مورد نیاز: PFTrack 2014, boujou 5, Maya 2014, After Effects.


آموزش اولین روز شما در PFTrack

Your First Day in PFTrack

در طول این دوره ها ، ما اولین گام های خود را در PFTrack بر خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: PFTrack 13.4، Maya 2014، Nuke 7.


آموزش تئوری ها و تکنیک های ویرایش پیشرفته در Premiere Pro

Advanced Editing Theories and Techniques in Premiere Pro

در طول این درس ها، ما عمیقاً به روش ها و تکنیک های پیشرفته ویرایش ویدیو خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: Adobe Premiere Pro CS6.


آموزش اولین روز شما در بوجو

Your First Day in boujou

در طول این آموزش بوجو ، ما اولین قدم های خود را در برنامه برمی داریم. نرم افزار مورد نیاز: Boujou 5، Maya 2014، NUKE 7.


آموزش بررسی ویژگی های جدید در PFTrack2015

Exploring the New Features in PFTrack2015

در طول این آموزش ها ، ما از ویژگی های جذاب جدید موجود در این نسخه کاملاً جدید PFTrack 2015 استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Pixel Farm's PFTrack 2015 ، Autodesk's Maya 2014.


آموزش شروع به کار با PFDepth

Getting Started in PFDepth

در این آموزش PFDepth ، با یادگیری نحوه تبدیل فیلم های 2D به 3D ، اولین قدم ها را برمی داریم. نرم افزار مورد نیاز: PFDepth 2015.1.1.


آموزش تسلط بر تصحیح رنگ در Premiere Pro

Mastering Color Correction in Premiere Pro

در طول این آموزش پریمیر، ما با ابزارهای رنگی کار خواهیم کرد تا نحوه صحیح رنگ آمیزی عکس های ویدئویی را بیاموزیم. نرم افزار مورد نیاز: Premiere Pro CS6، After Effects CS6.


آموزش روش های ردیابی اشیا در SynthEyes

Object Tracking Methods in SynthEyes

اگر می خواهید در صنعت جلوه های بصری کار کنید، باید اصول ردیابی شی را بدانید. در این دوره آموزشی، با ردیاب های نظارت شده، عکس های دوربین متحرک و اشیا، ردیابی صورت و موارد دیگر آشنا خواهید شد. نرم افزار مورد نیاز: SynthEyes Pro...


آموزش مقدمه ای بر PFClean

Introduction to PFClean

در این آموزش PFClean ، ما اولین گام های خود را در مورد نرم افزار بازیابی فیلم Pixel Farm برمی داریم. نرم افزار مورد نیاز: Pixel Farm's PFClean 2014.3.


آموزش خواستگاری در NUKEX

Matchmoving in NUKEX

این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه یک عکس در NUKEX مطابقت دهید ، نتایج را به مایا صادر کنید و روند کار را در آنجا ادامه دهید. نرم افزار مورد نیاز: NUKEX ، مایا 2017.


آموزش پیشرفت مهارت های خود در PFDepth

Advancing Your Skills in PFDepth

در این آموزش PFDepth، ما بسیاری از تکنیک های پیشرفته را برای افزایش دانش خود در مورد این برنامه قدرتمند یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: PFDepth 2015.1.1، PFTrack 15.2، After Effects CC 2015.


آموزش شروع کار در 3DEqualizer

Getting Started in 3DEqualizer

در طول این درس ها ، ما اولین قدم های خود را در 3DEqualizer برمی داریم. نرم افزار مورد نیاز: 3DEqualizer ، مایا.


آموزش استفاده از ابزارهای ترکیبی پیشرفته در افتر افکت

Using Advanced Compositing Tools in After Effects

در طول این آموزش های After Effects، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک عکس از صفحه سبز مشکل ساز را ترکیب کنیم. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CS6.


آموزش اولین روز شما با SynthEyes

Your First Day with SynthEyes

در طول این دوره، اولین قدم های خود را در Syntheyes برمی داریم. SynthEyes یک ابزار Matchmover منحصر به فرد است که به شما امکان می دهد فیلم خود را با استفاده از مجموعه ای از ابزارها ردیابی کنید. نرم افزار مورد نیاز: SynthEyes Pro 1508


آموزش آشنایی با تکنیک های اساسی Matchmoving در PFTrack و MatchMover

Understanding Basic Matchmoving Techniques in PFTrack and MatchMover

در این آموزش به بررسی گردش‌های اصلی Matchmoving در MatchMover و PFTrack می‌پردازیم. نرم افزار مورد نیاز: MatchMover 2011 و بالاتر، Maya 2013، PFTrack 2011 و بالاتر، Photoshop CS6.


آموزش پیشرفت تکنیک های همسویی شما در PFTrack و مایا

Advancing Your Matchmoving Techniques in PFTrack and Maya

در طول این درس ها ، ما به روش های پیشرفته تطبیق و حل مسئله غوطه ور خواهیم شد. عکس های خاص می تواند برای همسران جنجالی تا حدی مشکل باشد که ممکن است روش های متداول خواستگاری کارساز نباشد. نرم افزار مورد نیاز: PFTrack ...