Kurt Jones

کورت مدرس طراحی در Pluralsight است. از زمانی که می توانست مداد رنگی را نگه دارد ، کورت عاشق طراحی بود. جدا از تعهد خود به آموزش هنرمندان در Pluralsight ، کورت سابقه گسترده ای در تصویرگری دارد. وی پیش از این برای ناشران کتاب و همچنین استودیوی Rhythm و Hues کار کرده است. از طریق سابقه صنعت گسترده او بود که کرت روش Wacom را آموخت و ابزار Pen واقعاً قدرتمندتر از شمشیر است. در کنار خلق تصاویر زیبا و دو بعدی ، کورت خط تولید آموزش انیمیشن 2 بعدی را با کاتالوگ گسترده آموزش Toon Boom توسعه داد. کورت علاقه زیادی به آموزش هنرمندان و کمک به آنها دارد تا هر روز با کمک Digital-Tutor ها مهارت های خود را ارتقا دهند. بنابراین شمشیر خود را کنار بگذارید و از مبارزه علیه کار خود دست بردارید ، اجازه دهید کورت نوع جدیدی از سلاح را به شما معرفی کند.
دوره های این مدرس:

آموزش آهنگسازی برای هنرمند خلاق

Composition for the Creative Artist

ما این دوره را با یادگیری اینکه ترکیب چیست و چگونه می توانیم از انواع مختلف ترکیب برای هدایت چشم بیننده از طریق نقاشی ، نقاشی ، عکس یا مجسمه بر اساس نحوه قرارگیری و ترتیب عناصر بصری استفاده کنیم ، این دوره را شروع خواهیم کرد.


آموزش مفهوم سازی طراحی های داخلی در فتوشاپ

Conceptualizing Interior Designs in Photoshop

در این آموزش، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک مفهوم طراحی داخلی را توسعه دهیم که برای مشتری جذاب و جذاب باشد. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CC 14.0.


آموزش طراحی و نقاشی ابرها برای تصویرگری دیجیتال

Drawing and Painting Clouds for Digital Illustration

با استفاده از روش ها و تکنیک های موجود در این آموزش ، شما می توانید خلاقیت ابرهای خود را به صورت دیجیتالی نشان داده و فشار دهید. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS6.


آموزش تقویت مفاهیم خود با بافت در فتوشاپ

Enhancing Your Concepts with Textures in Photoshop

ما این آموزش را با شروع یک طرح از موجود جنگلی خود ، همراه با تجسم محیطی که مفهوم ما در آن وجود دارد ، آغاز خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS6.


آموزش روش های ایجاد یک پرتره کم پلی در Illustrator

Methods for Creating a Low Poly Portrait in Illustrator

در این آموزشهای Illustrator ، برخی از مراحل یک فرآیند را که به شما یاد می دهد چگونه یک پرتره کم پلی در Adobe Illustrator ایجاد کنید ، برجسته می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Adobe Illustrator CC 17.1.


آموزش نکات گردش کار برای طراحی وب سایت در فتوشاپ

Workflow Tips for Web Design in Photoshop

در طول مدت این درس ها، نکات مفیدی را با شما به اشتراک می گذاریم تا زمان خود را هنگام کار بر روی پروژه های مرتبط با طراحی وب در فتوشاپ به حداکثر برسانید. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CC 14.2.1.


آموزش ترسیم عبارات دهانی واج در فتوشاپ

Drawing Phoneme Mouth Expressions in Photoshop

ما این فرآیند را با یادگیری اینکه واج ها چیست و چگونه می توانیم آنها را در قالب عبارات دهانی برای همگام سازی لب کاراکتر نشان دهیم، آغاز خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS6.


آموزش ابزارهای اساسی برای شروع انیمیشن در MODO

Essential Tools for Beginning Animation in MODO

ما با یک مرور مختصر در مورد پیمایش در پورت نمایش انیمیشن در MODO و سپس بحث در مورد فریم ها و کنترل های پخش شروع خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: MODO 701.


آموزش طراحی حیوانات جذاب در فتوشاپ

Sketching Appealing Animals in Photoshop

جذب جذابیت هر شخصیتی به‌جای برقراری ارتباط با مخاطب می‌تواند یک چالش واقعی باشد، به‌ویژه وقتی صحبت از حیوانات می‌شود. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CC 14.0.


آموزش ترسیم زندگی از طریق خط و فرم

Drawing Life Through Line and Form

با درک بهتر اینکه چگونه می توانیم سطرها را به فرم ها ترجمه کنیم ، می توانید نفس بیشتری به نقاشی ها و نقاشی های خود بکشید. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS6.


آموزش تقلب در شخصیت اول در MODO-701

Rigging Your First Character in MODO-701

در این آموزش ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه می توانیم یک شخصیت مدل شده را بگیریم و آن را برای انیمیشن آماده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: MODO 701.


آموزش ایجاد برس طبیعی رسانه در فتوشاپ

Creating Natural Media Brushes in Photoshop

در این آموزش فتوشاپ یاد می گیرید که برس های رسانه طبیعی طبیعی خود را ایجاد کنید.


آموزش نقاشی دیجیتالی مفاهیم جنگل در فتوشاپ

Digitally Painting Forest Concepts in Photoshop

در این آموزش فتوشاپ، با بحث در مورد سودمندی طرح‌ریزی ریز عکس‌ها برای مفاهیم بالقوه جنگل و سپس مسدود کردن اشکال ناهموار برای عناصر پیش‌زمینه، میانی و پس‌زمینه جنگل خود شروع می‌کنیم.


آموزش مقدمه ای بر ذرات در توم بوم هارمونی

Introduction to Particles in Toon Boom Harmony

با درک خوب از چگونگی تولید ، رندر و تأثیر ذرات در هارمونی ، می توانید با ایجاد ذرات خود غواصی کنید. نرم افزار مورد نیاز: Toon Boom Harmony.


آموزش ترسیم تناسبات زن و آناتومی سطح

Drawing Female Proportions and Surface Anatomy

در این آموزش، اعضا تکنیک های اثبات شده برای ترسیم تناسبات زنانه و آناتومی سطح را خواهند آموخت. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS6.


آموزش معرفی Toon Boom Harmony Premium

Introduction to Toon Boom Harmony Premium

Toon Boom Harmony یک برنامه فوق العاده قدرتمند است که توسط استودیوهای زیادی در فیلم های انیمیشن بلند و کارتون های تلویزیونی استفاده می شود. نرم افزار مورد نیاز: Toon Boom Harmony 12.


آموزش معرفی Toon Boom Animate Pro

Introduction to Toon Boom Animate Pro

به آموزش مقدماتی Toon Boom Animate Pro خوش آمدید. نرم افزار مورد نیاز: Toon Boom Animate Pro 3.


آموزش مقدمه ای بر چرخه های پیاده روی در Toon Boom Harmony

Introduction to Walk Cycles in Toon Boom Harmony

با استفاده از روش‌ها و رویکردهای این آموزش، می‌توانید چرخه‌های پیاده‌روی خود را در Toon Boom Harmony با اطمینان خاطر و در عین حال لذت زیادی را آغاز کنید. نرم افزار مورد نیاز: Toon Boom Harmony 10.0.1.


آموزش تکنیک‌های ضد عصر برای روتوش پرتره در فتوشاپ

Age-Defying Techniques for Portrait Retouching in Photoshop

وقتی نوبت به روتوش پرتره می‌رسد، حذف لکه‌ها، چین و چروک‌ها و دیگر ناهماهنگی‌های صورت که با افزایش سن به وجود می‌آیند، می‌تواند چالشی باشد. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CC 14.0.


آموزش کار با 3D در Toon Boom Harmony

Working with 3D in Toon Boom Harmony

با درک درستی از قابلیت های سه بعدی نمایش داده شده در Toon Boom Harmony ، خواهید توانست تکنیک های انیمیشن خود را به یک سطح بصری کاملاً جدید برسانید. نرم افزار مورد نیاز: Toon Boom Harmony.


آموزش بهینه سازی تصاویر برای وب در فتوشاپ

Optimizing Images for the Web in Photoshop

با انواع فایل های مختلف هنگام بهینه سازی تصاویر برای استفاده در وب و نحوه انتخاب بهینه سازی مناسب برای تصاویر خود آشنا شوید. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CC 14.2.


آموزش کتابخانه مرجع Deformers در MODO

Deformers Reference Library in MODO

متحرک سازی تغییر شکل دهنده ها شامل ترکیب اولیه عوامل و تأثیرات است.


آموزش تولید کاریکاتورهای چشمگیر در فتوشاپ

Producing Striking Caricatures in Photoshop

ما این آموزش را با تجزیه و تحلیل برخی از عکسهای مرجع که برای ایجاد کاریکاتور خود استفاده خواهیم کرد ، آغاز خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CC 14.0.


آموزش طراحی چشم انسان در فتوشاپ

Drawing the Human Eye in Photoshop

ما این آموزش را با بحث و بررسی صلبیه، همراه با عنبیه و مردمک، برای به دست آوردن درک درستی از فرم و ساختار سطح کره چشم آغاز می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CC 14.2.


آموزش مقدمه ای بر سایه روشن در Harmony Premium

Introduction to Light Shading in Harmony Premium

در این آموزش Toon Boom Harmony ، با اثر Light Shading آشنا خواهیم شد. نرم افزار مورد نیاز: Toon Boom Harmony Premium 12.1.


آموزش ایجاد قالب در ایلاستریتور

Creating Templates in Illustrator

در این آموزش Illustrator ما برخی از ابزارها و ویژگی های Illustrator را نشان خواهیم داد که می توان از آنها برای ایجاد الگوهای خود استفاده کرد. نرم افزار مورد نیاز: Illustrator CC 17.1.0.


آموزش انیمیشن متحرک چهارنفره در Toon Boom Harmony Premium

Animating a Walking Quadruped in Toon Boom Harmony Premium

در این آموزش Toon Boom Harmony Premium ، ما می آموزیم که چگونه چهارپای متحرک را متحرک کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Toon Boom Harmony Premium 12.1.


آموزش قدرت بهبود در فتوشاپ

The Power of Healing in Photoshop

آیا تا به حال عکسی گرفته اید که به جز برخی از عناصر کوچک حواس پرتی که به عکس نفوذ کرده است ، عالی به نظر برسد؟ فتوشاپ مجهز به برخی از ابزارهای بهبود بخش و روتوش بسیار موثر است که به شما امکان می دهد ویرایش های خود را انجام دهید ...


آموزش ایجاد یک آواتار دو بعدی از یک مرجع عکس

Creating a 2D Avatar from a Photo Reference

این دوره بر ایجاد یک آواتار دو بعدی بر اساس مرجع عکس تمرکز دارد. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS6


آموزش ترسیم سازندهای سنگ در فتوشاپ

Drawing Rock Formations in Photoshop

در این آموزش با تکنیک های ترسیم صخره ها در فتوشاپ آشنا می شوید. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS6.


آموزش ایجاد چرخه پیاده روی با استخوان های تغییر شکل دهنده در Toon Boom Animate Pro

Creating a Walk Cycle with Deformer Bones in Toon Boom Animate Pro

در این آموزش Toon Boom Animate Pro ، ما بر ایجاد مهمترین موضوعات اصلی برای چرخه راه رفتن شخصیت خود تمرکز خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Toon Boom Animate Pro 3.


آموزش آشنایی با لایه ها برای طراحی وب در فتوشاپ

Understanding Layer Comps for Web Design in Photoshop

استفاده از کامپ‌های لایه‌های فتوشاپ می‌تواند در زمان ایجاد مفاهیم طراحی برای وب، با دادن آزادی کامل در چرخه‌ای آسان در میان این کامپ‌ها، بدون نیاز به تغییر دید گروه‌ها و لایه‌های مختلف در پانل لایه‌های خود، در زمان زیادی صرفه‌جویی کند. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CC 14.2.


آموزش اولین روز شما با Storyboard Pro

Your First Day with Storyboard Pro

ما این آموزش را با یادگیری برخی از ابزارها و ویژگی های ضروری شروع می کنیم که می توانید هنگام کار در Storyboard Pro از آنها استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: Storyboard Pro 4 نسخه 10.2.0.


آموزش دستکاری و روتوش عکس تمام بدن در فتوشاپ

Full Body Photo Manipulation and Retouching in Photoshop

اگر تا به حال به یک مدل روی جلد مجله نگاه کرده باشید، احتمال دارد که مدل تا حدی در فتوشاپ روتوش و دستکاری شده باشد. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CC 14.0.


آموزش تقویت مفاهیم محیطی با رنگ آمیزی سه بعدی در اسکچ آپ و فتوشاپ

Enhancing Environment Concepts with 3D Paint-overs in SketchUp and Photoshop

به این آموزش ایجاد مفهوم محیط بازی post destruction با استفاده از Google SketchUp و Photoshop خوش آمدید. نرم افزار مورد نیاز: Sketchup, Photoshop CC 2014.


آموزش استفاده از ویژگی های شکل گیری در Toon Boom Harmony Premium

Utilizing the Morphing Features in Toon Boom Harmony Premium

در این آموزش Toon Boom Harmony ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از ویژگی شکل گیری برای ایجاد نقاشی های بین خودکار برای انیمیشن های خود استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: Toon Boom Harmony Premium 12.1.


آموزش گرفتن ذات کاریکاتورها

Capturing the Essence of Caricatures

در این مجموعه از درس ها ، ما خواهیم فهمید که چگونه می توانیم ویژگی های صورت برخی از بازیگران مشهور را مشاهده کرده و کاریکاتورهای مفرح و طنزی از آنها ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CC 14.2.


آموزش نقاشی مدل موی زنانه در فتوشاپ

Painting Female Hairstyles in Photoshop

در این آموزش اعضا با تکنیک های نقاشی مو در فتوشاپ آشنا می شوند.


آموزش ترسیم ژست های اکشن پویا در فتوشاپ

Sketching Dynamic Action Poses in Photoshop

در طول مدت این آموزش، ما شش ژست اکشن مختلف را ترسیم خواهیم کرد، و چند درس را صرف طراحی و شکستن هر ژست خواهیم کرد تا آن را زنده کنیم.


آموزش ایجاد تصاویر متقاعد کننده از طریق دستکاری عکس در فتوشاپ

Creating Persuasive Imagery Through Photo-manipulation in Photoshop

ما این فرایند را با ایجاد موضوع بصری ، بررسی برخی از طرح های مفهومی و بحث در مورد برخی پارامترهای بصری که به ما نقشه راه ارائه می دهد تا هنگام توسعه تصویر دستکاری شده در عکس ، این روند را شروع کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ...


آموزش بازی با آتش از طریق دستکاری عکس

Playing with Fire Through Photo Manipulation

ما این فرآیند را با بررسی عکس اصلی خود شروع می کنیم و مراحل خاصی را طی می کنیم تا قبل از جلوگیری از هرگونه عنصر یا بافت عکاسی ، آن را آماده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS6.


آموزش طراحی کاراکتر بر اساس شکل در فتوشاپ

Shape Based Character Design in Photoshop

در این سری از درس‌ها، بر این موضوع تمرکز می‌کنیم که چگونه می‌توانیم اشکال ساده ترسیم کنیم تا یک طراحی شخصیت قوی و مؤثر ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS6.


آموزش تکنیک های دیدگاه خلاق برای هنرمندان در فتوشاپ CS6

Creative Perspective Techniques for Artists in Photoshop CS6

با استفاده از تکنیک های پرسپکتیو پوشش داده شده در این آموزش، می توانید پرسپکتیو را در ترکیب بندی های خود تقویت کنید، چه در حال طراحی، نقاشی یا کار به صورت سه بعدی باشید. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS6.


آموزش اصول ایجاد سن شخصیت

Principles for Establishing Character Age

ما این دوره و فرآیند را با یادگیری نحوه تعیین نسبت های کلی برای یک شخصیت سبک و چگونگی ارتباط اندازه سر با این نسبت ها برای سن مورد نظر آغاز می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS6.


آموزش کتابخانه مرجع Toon Boom Harmony Effects

Toon Boom Harmony Effects Reference Library

با در نظر گرفتن جلوه هایی در Toon Boom Harmony ، واقعاً می توانید جذابیت بصری صحنه های خود را افزایش دهید. نرم افزار مورد نیاز: Toon Boom Harmony.


آموزش کار با 3D در Storyboard Pro

Working with 3D in Storyboard Pro

ما این آموزش را با یادگیری نحوه وارد کردن یک شی 3D سه بعدی به برنامه شروع می کنیم و سپس یاد می گیریم که چگونه می توانیم شی object خود را در فضای سه بعدی تغییر شکل دهیم.


آموزش دستکاری روشنایی داخلی در فتوشاپ

Interior Lighting Manipulation in Photoshop

ما این فرآیند را با بررسی تصویری که با آن کار خواهیم کرد آغاز خواهیم کرد و یاد خواهیم گرفت که چگونه می توانیم با حذف سایه ها و بازتاب های ناخواسته آماده سازی تصویر را شروع کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CC 14.2.


آموزش گرفتن فرم انسان از طریق نقاشی شکل

Capturing the Human Form Through Figure Drawing

در این آموزش ، ما می آموزیم که چگونه می توانید شروع کنید ، یا تکنیک های جدیدی برای ایجاد نقاشی های دقیق به شکل انسان اضافه کنید. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS6.


آموزش ترسیم عبارات خلاقانه شخصیت در فتوشاپ

Drawing Creative Character Expressions in Photoshop

با تقویت درک خود از عبارات، می توانید شخصیت و احساسات زیادی را در شخصیت های خود دم کنید. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CC v. 14.0.1.


آموزش توسعه کهن الگوهای دشمن برای بازی ها

Developing Enemy Archetypes for Games

به این آموزش خوش آمدید، جایی که ما روند توسعه یک مفهوم شخصیت شبیه یک راهزن و یک محیط بازی در ذهن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CC 2014.


آموزش 12 اصل انیمیشن در هماهنگی Toon Boom

12 Principles of Animation in Toon Boom Harmony

در روزهای انیمیشن دستی ، گروهی از انیماتورهای برتر دیزنی گرد هم آمدند و 12 قانون انیمیشن را تعریف کردند که اگر به درستی به کار گرفته شوند ، انیمیشن شگفت انگیز و تجربه جذابی را برای مخاطب ایجاد می کنند.


آموزش همگام سازی لب شخصیت در Toon Boom Harmony

Character Lip Syncing in Toon Boom Harmony

با استفاده از روش ها و رویکردهای دوره، می توانید پروژه های همگام سازی لب خود را با اعتماد به نفس شروع کنید و در عین حال بسیار سرگرم کننده باشید. نرم افزار مورد نیاز: Toon Boom Harmony 10.0.1.


آموزش متحرک سازی صحنه چند هواپیما در Toon Boom Animate Pro

Animating a Multi-Plane Scene in Toon Boom Animate Pro

به این آموزش Toon Boom Animate Pro درباره ایجاد صحنه ای چند هواپیما خوش آمدید. نرم افزار مورد نیاز: Toon Boom Animate Pro 3.


آموزش تصور شخصیت های فانتزی خود را از طریق دستکاری عکس

Envisioning Your Fantasy Characters Through Photo Manipulation

ما این دوره را با بحث در مورد اهمیت انتخاب عکس مناسب برای شخصیت فانتزی خود آغاز خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS6.


آموزش روش هایی برای کشیدن دست انسان

Methods for Drawing the Human Hand

ما این فرایند را با یادگیری چگونگی انسداد ساختار دست با استفاده از اشکال و فرم های خاص آغاز خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CC 14.2.


آموزش درک ابزار Pen در فتوشاپ

Understanding the Pen Tool in Photoshop

ابزار قلم Photoshop برای تعیین انتخابهای بسیار خاص ، ماسک ها ، کار با خط و اشکال برداری به شما امکان می دهد تا دقت زیادی داشته باشید و در واقع می تواند در زمان زیادی صرفه جویی در دستیابی به نتایج مورد نظر هنگام ایجاد آنها داشته باشد. نرم افزار...


آموزش استفاده از ویژگی های Morphing در Toon Boom Harmony

Utilizing the Morphing Features in Toon Boom Harmony

شکل‌گیری می‌تواند یک مزیت عالی برای گردش کار شما باشد، زیرا نقاشی‌های بین‌المللی ایجاد می‌کند که می‌تواند زمان زیادی را برای انیمیشن‌هایتان صرفه‌جویی کند. نرم افزار مورد نیاز: Toon Boom Harmony.


آموزش غرق شدن یک صحنه از طریق دستکاری عکس

Submerging a Scene Through Photo Manipulation

با استفاده از تکنیک ها و رویکردهای استفاده شده در این آموزش ، شما می توانید سطح دیگری از خلاقیت را به پروژه های دستکاری عکس خود اضافه کنید. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS6.


آموزش تصویرسازی پین آپ فانتزی در فتوشاپ

Illustrating a Fantasy Pinup in Photoshop

در این آموزش، نحوه شروع به زنده کردن پین آپ های خود را پوشش خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CC 14.0.


آموزش ایجاد عمق اتمسفر برای تصاویر در فتوشاپ

Creating Atmospheric Depth for Illustrations in Photoshop

ما این فرآیند را با یادگرفتن اتمسفر با نگاه کردن به چند نمونه زندگی واقعی آغاز خواهیم کرد و در مورد چگونگی تعامل نور با جو بحث خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS6.


آموزش مفهوم سازی محصولات برای طراحی صنعتی در فتوشاپ

Conceptualizing Products for Industrial Design in Photoshop

در این آموزش فتوشاپ، یک فرآیند اثبات شده برای مفهوم سازی محصولات برای طراحی صنعتی را مرور خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CC 14.0.


آموزش خط لوله توسعه بازی Indie جلد 1: توسعه بصری

Indie Game Development Pipeline Volume 1: Visual Development

خط لوله توسعه بازی Indie به سمت توسعه دهندگان بازی های Indie متمرکز شده است و شما را از طریق خط لوله کامل خلاقیت توسعه می دهد تا یک سطح نبرد رئیس را که از یک محیط پر جنب و جوش 2D با شخصیت های 3D تشکیل شده است ، توسعه دهید.


آموزش انیمیشن و ویرایش ویدئو در فتوشاپ CS6

Animation and Video Editing in Photoshop CS6

ما این دوره را با یادگیری برخی از ویژگی‌های اصلی بخش ویدیویی پانل تایم لاین که در آن نحوه وارد کردن کلیپ‌های ویدیویی و انجام برخی ویرایش‌های اولیه را می‌آموزیم، آغاز می‌کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS6.


آموزش تقلب شخصیت با تغییر شکل در هماهنگی Boon Boom

Character Rigging with Deformers in Toon Boom Harmony

در طول مدت این آموزش ، ما دو دکل تغییر شکل شخصیت ایجاد خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Toon Boom Harmony.


آموزش روش های ترسیم گوش انسان

Methods for Drawing the Human Ear

در این آموزش به روش های مختلف برای کشیدن گوش انسان می پردازیم. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CC 14.2.


آموزش مقدمه ای بر انیمیشن در MODO

Introduction to Animation in MODO

در این مجموعه از آموزش های انیمیشن MODO با ابزارهای بصری و سرگرم کننده انیمیشن سازی MODO آشنا می شویم.


آموزش تکنیک‌های سایه‌زنی و رنگ‌آمیزی غیر مخرب برای هنرمندان فتوشاپ

Grayscale Shading and Non-Destructive Coloring Techniques for Photoshop Artists

در این سری از آموزش ها، ما بر روی رنگ آمیزی مقادیر در مقیاس خاکستری و نحوه حفظ آنها در هنگام اعمال رنگ به تصویر مقیاس خاکستری خود در فتوشاپ تمرکز خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS6.


آموزش احیای موجودات منقرض شده در فتوشاپ

Resurrecting Extinct Creatures in Photoshop

در این آموزش فتوشاپ، با استفاده از تکنیک‌های نقاشی دیجیتال و دستکاری عکس، یک ماموت پشمالو می‌سازیم. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CC 2014.2.2.


آموزش بررسی افکت ها و استایل های لایه در فتوشاپ

Exploring Layer Effects and Styles in Photoshop

به این آموزش خوش آمدید که در آن افکت ها و سبک های لایه های مختلف را در فتوشاپ بررسی می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CC 2014.


آموزش پیشرفت سن در فتوشاپ

Age Progression in Photoshop

در این آموزش فتوشاپ ، ما برخی از تکنیک های نحوه افزودن سن به ظاهر چهره فرد را با استفاده از بافت های مختلف همراه با نقاشی دیجیتال ، شبیه سازی و استفاده از ویژگی Liquify فتوشاپ خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: ...


آموزش مقدمه ای بر طراحی شخصیت در Toon Boom Harmony

Introduction to Character Design in Toon Boom Harmony

در این آموزش Toon Boom ، شما در مورد ابزارهای مورد نیاز برای ایجاد طراحی شخصیت های خود آشنا خواهید شد و مراحل ایجاد یک شخصیت اردک کارتونی را که برای انیمیشن های سبک استفاده می شود ، مرور خواهید کرد. نرم افزار مورد نیاز: Toon Boom Harmony 10.0.1.


آموزش عناصر بنیادی هنر برای بقیه زندگی شما

Foundational Elements of Art for the Rest of Your Life

در این آموزش ، شما اصول اساسی را یاد خواهید گرفت که توانایی های خلاقیت شما را به عنوان یک هنرمند تقویت می کند ، خواه به صورت سنتی کار کنید یا به صورت دیجیتالی. نرم افزار مورد نیاز:.


آموزش توسعه داستان سرایی گویا در فتوشاپ

Illustrative Storytelling Development in Photoshop

ارائه بصری یک داستان می تواند یک تجربه خلاقانه، مشارکتی و سرگرم کننده باشد. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CC 14.0.


آموزش ایجاد برس شاخ و برگ برای تصویرگری دیجیتال

Creating Foliage Brushes for Digital Illustration

در این آموزش ، ما در مورد چگونگی ایجاد برس شاخ و برگ در فتوشاپ برای نقاشی دیجیتال و محیط زیست بحث خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS6.


آموزش گرفتن زیر پوست با خال کوبی های مجازی در فتوشاپ

Getting Under the Skin with Virtual Tattoos in Photoshop

ما این آموزش را با طراحی یک طرح خال کوبی و سپس ایجاد یک رندر صیقلی شروع می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CC 14.0.


آموزش فرم و فرمهای مصور برای لباس

Illustrating Form and Folds for Clothing

در این آموزش ، اعضا تکنیک های اثبات شده برای نشان دادن شکل واقعی و چین های لباس را می آموزند. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS6.


آموزش مقدمه ای بر انیمیشن Key Key در Toon Boom Harmony

Introduction to Key Frame Animation in Toon Boom Harmony

ما این آموزش Toon Boom را با بحث در مورد چارچوب اصلی و چگونگی تنظیم آن در نمایه جدول زمانی در Toon Boom Harmony آغاز خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Toon Boom Harmony.


آموزش ایجاد چرخه راه رفتن در MODO

Creating a Walk Cycle in MODO

با یک قدم برداشتن در یک مرحله ، در این آموزش ، مکانیک بدن یک چرخه راه رفتن را شکسته خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: MODO 701.


آموزش گردش کار مشترک در Storyboard Pro

Collaborative Workflows in Storyboard Pro

Storyboard Pro دارای چندین ویژگی است که به یک فرآیند استوری بورد مشترک اجازه می دهد تا به طور موثر عمل کند. نرم افزار مورد نیاز: Storyboard Pro 4.


آموزش طراحی موجودات ماورایی در فتوشاپ

Designing Otherworldly Creatures in Photoshop

در این آموزش، اعضا با روشی خلاقانه آشنا می شوند که می تواند به طراحی موجودات جدید کمک کند. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS6.


آموزش در حال توسعه مفاهیم موجودی برای بازی ها

Developing Creature Concepts for Games

در این آموزش ما یک فرایند خلاقانه در مورد چگونگی ایجاد یک مفهوم موجودی که به عنوان یک دشمن بازی عمل می کند ، خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CC 2014.


آموزش انیمیشن یک چلپ چلوپ آب در هارمونی

Animating a Water Splash in Harmony

این دوره شامل موارد کلیدی است که شما باید هنگام متحرک سازی پاشش در Harmony بدانید. نرم افزار مورد نیاز است نرم افزار مورد نیاز: Toon Boom Harmony Premium 12.2.


آموزش نورپردازی دراماتیک تصویر در فتوشاپ

Dramatic Image Relighting in Photoshop

به این دوره خوش آمدید، جایی که ما به طور کامل یک تصویر را در فتوشاپ با استفاده از فرآیندی که شامل تنظیمات لایه‌ها، ماسک کردن، حالت‌های ترکیبی و فیلترها می‌شود، دوباره نورپردازی می‌کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop 2014.2.2.


آموزش روش هایی برای رنگ آمیزی رنگ واقعی پوست

Methods for Painting Realistic Skin Tones

در این آموزش، نکات و تکنیک هایی را پوشش می دهیم که به شما در ایجاد رنگ پوست واقعی کمک می کند. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS6.


آموزش مقدمه ای بر ریگینگ شخصیت در تون بوم هارمونی

Introduction to Character Rigging in Toon Boom Harmony

با به دست آوردن درک خوبی از برخی از ابزارهای اصلی ریگینگ در Toon Boom Harmony، می‌توانید با ریگ‌های کاراکتر خود به میدان بروید. نرم افزار مورد نیاز: Toon Boom Harmony 10.0.1.


آموزش روش های رسم سر انسان

Methods for Drawing the Human Head

کشیدن سر انسان ممکن است چالش برانگیز باشد اگر تازه کار خود را شروع کنید اما با داشتن پایه مناسب می توانید در ایجاد یک سر انسان متناسب با صحیح حرکت کنید. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CC 14.0.


آموزش روتوش و دستکاری صورت در فتوشاپ

Facial Retouching and Manipulation in Photoshop

در این آموزش فتوشاپ، یاد خواهید گرفت که چگونه با کمک تکنیک ها و ابزارهای موجود در فتوشاپ، تغییراتی خیره کننده در کار پرتره ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS6.


آموزش بازیابی عکسهای قدیمی و آسیب دیده در فتوشاپ

Restoring Old and Damaged Photos in Photoshop

حفظ عکس های قدیمی به شما کمک می کند تاریخ را بفهمید و خاطرات خود را بسیار ارزشمند کنید. ابزارها و تکنیک های بازیابی عکس های قدیمی را که به مرور زمان کمرنگ شده اند و نحوه بازگرداندن جزئیاتی که گویا گم شده اند را در Photoshop بیاموزید.


آموزش نقاشی دیجیتالی زره ​​و لباس برای طراحی شخصیت در فتوشاپ

Digitally Painting Armor and Attire for Character Designs in Photoshop

ما این روند را با ترسیم برخی مفاهیم تقریبی برای اینکه زره و لباس شخصیت ما چگونه خواهد بود آغاز خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CC 14.0.


آموزش مفهوم سازی طرح های منظره در فتوشاپ

Conceptualizing Landscape Designs in Photoshop

ما با طرح برخی از ایده‌هایی که می‌خواهیم برای طراحی مفهومی پردیس کالج بگنجانیم، شروع می‌کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CC 14.0.


آموزش رنگ آمیزی مجدد آثار هنری در ایلاستریتور

Recoloring Artwork in Illustrator

در این سری از آموزش های Illustrator، ما به گفتگوی Illustrator's Recolor Artwork می پردازیم و برخی از ویژگی های بسیار مفید آن را بررسی می کنیم که کنترل زیادی را هنگام رنگ آمیزی مجدد آثار هنری فراهم می کند. نرم افزار مورد نیاز: Adobe Illustrator CC 2014.


آموزش تکنیک های سنتی انیمیشن سازی در توم بوم هارمونی

Traditional Animation Techniques in Toon Boom Harmony

در این آموزش ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه استفاده از برخی از ابزارهای قدرتمندی را که Toon Boom با انیمیشن های سبک سنتی شما ارائه می دهد ، شروع کنید. نرم افزار مورد نیاز: Toon Boom Harmony.


آموزش تکنیک های انیمیشن سازی سنتی در فتوشاپ

Traditional Animation Techniques in Photoshop

در این آموزش فتوشاپ، ما یک روش لایه ای و تکنیک های آن را پوشش می دهیم تا با اطمینان بیشتری شروع به ایجاد پروژه های انیمیشن فریم فتوشاپ خود کنید. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CC 14.0.


آموزش سری بازی های مسابقه ای دو بعدی در Unity: Volume 2

2D Racing Game Series in Unity: Volume 2

به جلد 2 از سری بازی های مسابقه ای دو بعدی در Unity خوش آمدید. در این جلد، شما یاد خواهید گرفت که چگونه Sprites خود را برای وارد شدن به Unity ایجاد کنید. ما با تنظیم پارامترهای صفحه sprite خود در فتوشاپ شروع می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ...