Jacey Heuer

نام من Jacey Heuer است و یک دانشمند داده با سالها تجربه در خدمات مالی ، انرژی و صنایع خرده فروشی هستم. من فوق لیسانس مدیریت بازرگانی و کارشناسی ارشد تجزیه و تحلیل تجارت را از دانشگاه ایالتی آیووا دارم. من همچنین دارای مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی و امور مالی هستم. در علم داده ، حوزه های تمرکز من شامل یادگیری ماشین ، تحلیل سری زمانی ، استنباط آماری و ترجمه داده است. ترجمه داده به تصمیم گیرندگان در یک کسب و کار کمک می کند تا میزان تأثیری که خروجی های علم داده بر کسب و کار آنها دارند ، درک کنند. چند پروژه اخیر من شامل استفاده از تکنیک های سری زمانی برای اتوماسیون پیش بینی مصرف انرژی در مشتریان و استفاده از روش های یادگیری ماشین برای پیش بینی تأثیر فعالیت های تبلیغاتی بر فروش فردی هزاران کالا است.
دوره های این مدرس:

آموزش طراحی یک طرح تحقیق تجزیه و تحلیل داده اکتشافی

Designing an Exploratory Data Analysis Research Plan

یک طرح تحقیق تجزیه و تحلیل داده های اکتشافی خوب ساخته شده می تواند تفاوت زیادی در کار یک دانشمند داده در سازمان آنها ایجاد کند. در این دوره ، شما با م componentsلفه های اساسی و چگونگی ارائه یک تجزیه و تحلیل موفق آشنا می شوید.


آموزش تجزیه و تحلیل داده ها با Shiny: R Playbook

Data Analysis with Shiny: R Playbook

R Shiny پاسخ دشواری دانشمند داده در به کارگیری پروژه های خود در سازمان است. در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه از بسته براق در R برای توسعه و استقرار یک پروژه علوم داده استفاده کنید که ممکن است توسط ...