Paul Kirby

Paul یک متخصص حرفه ای DevOps ، متخصص در تحمل خطا و مقیاس پذیری در ابر است. دهه تجربه او در زیرساخت ها آغاز شد ، و به توسعه تبدیل شد و اکنون او با استفاده از مزایای هر دو جهان برای ایجاد راه حل های بهترین نژاد ، با استفاده از AWS و ابزارهایی مانند Packer ، Docker و Consul ، از مزایای هر دو جهان لذت می برد. شعار او "خودکار کردن یا مردن" است - او کاملاً معتقد است که یک تجارت اتوماتیک تقریباً همیشه در برابر یک کار دستی پیروز خواهد شد. پل با همسر ، دو گربه و سگ خود در کانادا زندگی می کند و یک کوهنورد مشتاق و نوازنده الکترونیکی است.
دوره های این مدرس:

آموزش طراحی زیرساخت تغییرناپذیر با Packer

Designing Immutable Infrastructure with Packer

زیرساختهای تغییرناپذیر بدون سردرد ایجاد کنید! در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که تصاویری ایجاد کنید که قابل استفاده مجدد باشد ، معماری مقیاس بندی را آسان کرده و با Packer در همه جا اجرا کنید.


آموزش مدیریت موجودی ، تغییر و انطباق با پیکربندی AWS

Managing Inventory, Change, and Compliance with AWS Config

شرکت ها از هر اندازه به طور فزاینده ای نیاز به پیگیری انطباق خود با قوانین استاندارد صنعت دارند. این دوره به شما می آموزد که چگونه از AWS Config برای نظارت بر موجودی خود ، بررسی انطباق و حل خودکار مشکلات موجود استفاده کنید.


آموزش شروع به کار با Hashicorp Packer

Getting Started with HashiCorp Packer

ایجاد زیرساخت های غیر قابل تغییر بدون سردرد! این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه تصاویر قابل استفاده مجدد را ایجاد کنید، معماری پوسته پوسته شدن را آسان کنید و در همه جا با Packer اجرا کنید.