Matt Skonicki

مت اسکونیکی به عنوان یک هنرمند سینمایی در استودیوی Netherrealm شروع به کار در زمینه بازی های رایج از جمله Blitz: The League ، Ballers و Mortal Kombat کرد. او همچنین به عنوان یک هنرمند فنی شخصیت در John Woo’s Stranglehold and Wheelman کار کرد. در دهه گذشته وی در م institutionsسسات مختلف از جمله کالج کلمبیا و موسسه هنر ایلینوی تدریس کرده است. مت در حال حاضر یک مربی تمام وقت در زمینه جلوه های تصویری در آکادمی Tribeca Flashpoint واقع در قلب شیکاگو است.
دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد برنامه افزودنی مجموعه آینده نگر در NUKE

Creating a Futuristic Set Extension in NUKE

در این آموزش می آموزیم که چگونه ساختمان های معماری آینده نگرانه را با استفاده از Nuke 9X و Maya 2015 متناسب با زیرساخت های امروزی قرار دهیم. نرم افزار مورد نیاز: Nuke 9X و Maya 2015.


آموزش تکنیک های ترکیب عمیق در V-Ray و NUKE

Deep Compositing Techniques in V-Ray and NUKE

در این آموزش V-Ray ، ما از رندرهای عمیق EXR برای ایجاد فرود هواناو در منطقه باغ استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015، NUKE 9X، V-Ray 3.0 for Maya.


آموزش ساخت یک Hovercraft Landing در CINEMA 4D و NUKE

Compositing a Hovercraft Landing in CINEMA 4D and NUKE

در این آموزش CINEMA 4D و NUKE می آموزیم که چگونه یک صفحه عمل زنده را با چند پاس ارائه شده از CINEMA 4D R16 ترکیب کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015، CINEMA 4D R16، NUKE 8.0.5.


آموزش تغییر شکل شخصیت ها در NUKE

Moving Character Morphs in NUKE

در این آموزش NUKE ، یاد بگیرید که چگونه با استفاده از دو عکس صفحه متحرک یک شکل در NUKE ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: NUKE 9.0.5.


آموزش آهنگسازی عمیق یک حمله بیگانه در NUKE و آرنولد

Deep Compositing an Alien Invasion in NUKE and Arnold

در این آموزش NUKE یاد خواهیم گرفت که چگونه لایه های رندر عمیق از آرنولد برای مایا را در NUKE 8 قرار دهیم. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه صادرات عمیق از آرنولد را تنظیم کنیم و همچنین نحوه ترکیب یک صحنه پیچیده را با ترکیب جلوه های جوی و لنز یاد بگیریم. ...


آموزش استفاده از ابزار Auto Rig و Muscle System در Houdini

Utilizing the Auto Rig and Muscle System Tools in Houdini

در طول این درس ها ، ما یک شخصیت را از ابتدا با استفاده از ابزار Auto Rig و سیستم عضلانی Houdini ردیابی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 13.


آموزش ترکیب یک Ogre 3D به یک صحنه اقدام زنده در NUKE و Houdini

Compositing a 3D Ogre into a Live Action Scene in NUKE and Houdini

در طول این آموزش ها ، ما در حال یادگیری روند کار خط لوله برای استفاده مستقیم از عمل/CG با استفاده از NUKE و Houdini خواهیم بود. نرم افزار مورد نیاز: NUKE 8 و Houdini 14.


آموزش ادغام Live Action و CG در NUKE و RenderMan برای مایا

Integrating Live Action and CG in NUKE and RenderMan for Maya

در این آموزش ، ما می آموزیم که چگونه عناصر CG را با استفاده از RenderMan برای مایا و NUKE در صفحه اقدام زنده ادغام کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2016، RenderMan 20 for Maya، NUKE 9.0.5.