Jeremy Ernst

جرمی در حال حاضر در Riot Games به عنوان یک هنرمند اصلی کار می کند. او قبلاً به عنوان انیماتور اصلی فنی در Epic Games حضور داشت. او دکل هایی می سازد ، ابزارهای خط لوله انیمیشن را می نویسد ، و کارهای فنی دیگر مانند تغییر شکل شخصیت و شبیه سازی پارچه را انجام می دهد. او این فرصت عالی را داشته است که تاکنون در زندگی حرفه ای خود مانند برخی از بازی های سری Gears of War ، Paragon و Fortnite روی چند بازی شگفت انگیز کار کند. وی همچنین جعبه ابزار انیمیشن و ریگینگ را با Unreal Engine 4 منتشر کرده و هم اکنون در حال کار بر روی نسخه دوم آن است.
دوره های این مدرس:

آموزش تکنیک های وزن دهی شخصیت در مایا

Character Skin-Weighting Techniques in Maya

در طول این آموزش ها ، ما یک اسکلت برای مدل شخصیت خود خواهیم ساخت ، در مورد جهت گیری های مشترک و تأثیر آنها در تغییر شکل ها ، و وزن پوست کل شخصیت از ابتدا تا انتها یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015.


آموزش جعل موجودات برای بازی ها

Creature Rigging for Games

در طول این دوره ، شما موجودی را تقلب خواهید کرد که دارای چالش های منحصر به فردی است که اغلب در دکل دو لپه معمولی شما وجود ندارد. شما برخی از تکنیک های پیشرفته تقلب را یاد خواهید گرفت که هدف آنها ارتقا knowledge سطح دانش تطبیق شما به سطح بعدی است.