Ashish Dani

آشیش اس. دانی دارای لیسانس علوم کامپیوتر از دانشگاه پون ، یک گواهی رسانه از آکادمی سینمایی پیشرفته مایا (وابسته به دانشگاه کمبریج) و یک دیپلم هنر و طراحی بازی از موسسه هنرهای رسانه ای ونکوور (VanArts ) مجموعه مهارت های وی شامل فیلم نامه نویسی ، طراحی مفهومی ، نقاشی مات ، مدل سازی سه بعدی ، بافت و نور است. او کار خود را با تجسمات معماری آغاز کرد ، به سمت رسانه های گرافیکی حرکت کرد و عشق او به "واقعیت تخیلی" سرانجام او را به صنعت VFX هدایت کرد ، جایی که در حال حاضر به عنوان یک نقاش مات و یک ژنرالیست 3D کار می کند. آشیش در کنار علاقه به هنرهای دیجیتال ، نوازنده و مهندس صوتی ماهری نیز هست که با هنرمندان و گروههای مختلفی کار کرده است.
دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی مات یک منظره علمی تخیلی زمستانی در فتوشاپ

Matte-painting a Sci-fi Winterscape in Photoshop

در طول این درس ها، درک عمیقی از نحوه ساخت یک نقاشی دیجیتال مات با شروع از یک صفحه ارائه شده به دست خواهید آورد. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CC 2014، Bridge CC 2014، Maya 2014، V-Ray 3.0.


آموزش مدل‌سازی مجموعه‌های علمی تخیلی در مایا

Sci-Fi Set Modeling in Maya

در این آموزش یاد می گیریم که با استفاده از یک گردش کار پویا یک مجموعه دیجیتال در مایا ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012، V-Ray برای Maya 2.0.


آموزش ایجاد طرح های نقاشی مات پانوراما در فتوشاپ و مایا

Creating Panoramic Matte Painting Projections in Photoshop and Maya

در این آموزش، یک نقاشی مات پانوراما ایجاد و طرح ریزی می کنیم. ما با مرور فرآیند درک و کار با نقاشی های مات پانوراما با استفاده از پیش بینی دوربین شروع می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012، Photoshop CS6،...


آموزش ساخت صحنه جنگل هوایی واقع بینانه در 3ds Max

Building a Realistic Aerial Forest Scene in 3ds Max

در این آموزش 3ds Max ، ما می آموزیم که چگونه یک صحنه جنگل هوایی واقع گرایانه را از ابتدا جمع آوری و تولید کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2015 SP3 + ، Vray SP2 ، Adani Tools maxscript 0.95+ ، NUKE 8 ، Forest Pack Pro 4.3.7+.


آموزش تکنیک های پیشرفته V-Ray برای فیلم و تلویزیون

Advanced V-Ray Techniques for Film and TV

با استفاده از تکنیک های پیشرفته در مایا ، V-Ray ، فتوشاپ و NUKE ، نکات گردش کار را برای تهیه و جمع آوری دارایی یاد بگیرید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2016 (EX1 - SP4)، V-Ray 3.1، Photoshop CC 2015، ADTools، NUKE 8.