John Moncrief

جان ساکن هودینی و نویسنده پویایی در Pluralsight است. در کالج ، او فرصت کار در SideFX (سازندگان Houdini) را داشت و توانسته است طی سالهای گذشته به بسیاری از متخصصین صنعت خلاق پویایی و جلوه های بصری آموزش دهد. او برای دیدن عجله در دیدن مردمک های خود لحظه های "لامپ" زندگی می کند. آخرین علاقه جان این بوده است که روح تازه ای به کتابخانه آموزش Pluralsight Houdini ببخشد و اطمینان حاصل کند که هیچ نرم افزار یا ابزاری نمی تواند مانعی برای بیان دید خلاق هنرمند باشد. اگر شما آماده هستید که لحظات "لامپ" خود را در سفر خود به تسلط بر شبیه سازی های پویا تجربه کنید ، اجازه دهید جان به شما کمک کند تا وحشیانه ترین ایده های خود را به یک واقعیت تصویری تبدیل کنید.
دوره های این مدرس:

آموزش مقدمه ای بر هودینی 15

Introduction to Houdini 15

در این آموزش Houdini 15، مهارت هایی را که برای بلند شدن و دویدن نیاز دارید، توسعه خواهید داد.


آموزش مقدمه ای بر ذرات در هودینی

Introduction to Particles in Houdini

در این آموزش هودینی ، نگاهی به "Particle Operators" یا همان POP ها می اندازیم. نرم افزار مورد نیاز: Houdini14.


آموزش مقدمه ای بر شبیه سازی سیالات در هودینی

Introduction to Fluid Simulations in Houdini

این دوره مروری است بر مفاهیم اساسی مورد استفاده برای ایجاد و کنترل شبیه سازی سیالات در هودینی. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 14.0.


آموزش خط تولید خط تولید 'Daydreamer' دوره 6: پویایی

'Daydreamer' Production Pipeline Volume 6: Dynamics

در این مقاله آموزشی Houdini ، نگاهی خواهیم انداخت به قسمت جلوه های تصویری خط لوله برای مدت کوتاهی که برای SIGGRAPH تولید کردیم. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2016 و هودینی 14.


آموزش آشنایی با برخوردها در هودینی

Introduction to Collisions in Houdini

در این مجموعه از آموزشهای هودینی با بررسی برخورد شی با مقدمه ای در زمینه پویای هودینی آشنا خواهیم شد.


آموزش مقدمه ای بر مو و خز در هودینی 15

Introduction to Hair and Fur in Houdini 15

در این دوره ، ما مجموعه ابزار و خز Houdini 15 را بررسی خواهیم کرد. ما ابزار قفسه مو را بررسی خواهیم کرد ، و برای درک نحوه کار این ابزار و چگونگی استفاده از آنها برای تولید بلوک های اولیه ساخت مو و خز ، وقت خواهیم گذاشت.


آموزش ایجاد Shaders سفارشی در Houdini

Creating Custom Shaders in Houdini

در این آموزش Houdini ، ما در زیر یک شبکه سایه اندازی کاوش خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 15.


آموزش مقدمه ای بر اقیانوس های پویا در هودینی

Introduction to Dynamic Oceans in Houdini

این مجموعه از آموزش های Houdini بسیاری از تکنیک های مورد استفاده در مجموعه ابزار OceanFX Houdini را بررسی می کند. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 14.


آموزش مقدمه ای بر RenderMan RIS در هودینی

Introduction to RenderMan RIS in Houdini

در این دوره، Renderman RIS را در Houdini 15 بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 15 و Renderman 20 یا بالاتر.


آموزش مقدمه ای بر مواد در هودینی

Introduction to Materials in Houdini

در این سری از آموزش ها، نگاهی مقدماتی به مواد در هودینی خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 14.


آموزش مدل سازی برای دینامیک در هودینی و مایا

Modeling For Dynamics In Houdini and Maya

در این مجموعه از آموزش ها ، گردش کار برای تهیه هندسه برای شبیه سازی های دینامیکی را بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 14 و Maya 2015.