Evan Clarke James

اوان که از 13 سالگی به وسواس خود در زمینه ساخت فیلم تغذیه می کند ، با کار بر روی مواردی مانند 300 ، Sky Captain and the World of Tomorrow و South Park ، کوهستانی از تجربه صنعت را ساخته است. قبل از آن ، او با اختصاص دادن وقت خود به یادگیری ، وسواس خود را تغذیه کرد و از NYU مدرک فیلم گرفت و همچنین از CalArts در انیمیشن تجربی مدرک MFA گرفت. به راحتی می توان گفت که آموزش خلاقیت شما خوب است! در حالی که اشتیاق خود را برای داستان سرایی ادامه می دهد ، اجازه دهید اوان با آموزش مهارت های فنی لازم برای ایجاد تخیل ، به شما در به حداکثر رساندن خلاقیت خود کمک کند.
دوره های این مدرس:

آموزش چند صفحه ای صفحه کلید سبز در After Effects CC 2014

Multi-Part Greenscreen Keying in After Effects CC 2014

در یک محیط تولید ، کمپوزیتورها اغلب مجبور به ضبط تصاویر صفحه سبز هستند که در کمتر از شرایط ایده آل گرفته شده است. مواردی مانند سایه ، تاری حرکت ، موهای بلند و ریختن سبز می تواند کلید زدن را بسیار چالش برانگیز کند. در این مجموعه از درس ها ، ...


آموزش ایجاد یک رابط کاربری علمی تخیلی با فرم Trapcode در افتر افکت

Creating a Sci-Fi UI with Trapcode Form in After Effects

آموزش ساخت رابط کاربری علمی تخیلی (FUI) برای یک سفینه فضایی با استفاده از افتر افکت با افزونه Trapcode Form برای انیمیشن ذرات شگفت انگیز. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CC.


آموزش گردش کار خطی در افتر افکت

Linear Workflow in After Effects

به گردش کار Linear در افتر افکت خوش آمدید. ما می خواهیم شروع کنیم به اینکه چگونه نور به صورت خطی رفتار می کند و چگونه سیستم بینایی ما نور را به صورت غیر خطی درک می کند. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CC 2015.


آموزش تغییر فصل در افتر افکت و فتوشاپ

Changing Seasons in After Effects and Photoshop

در این آموزش افتر افکت و فتوشاپ، یاد می گیریم که چگونه با تبدیل یک پارک در فصل بهار به پاییز، بین فصل ها جابه جا شویم. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CC، Photoshop CC.


آموزش مقدمه ای بر Trapcode Lux در افتر افکت

Introduction to Trapcode Lux in After Effects

در این سری از آموزش ها ، نحوه استفاده از پلاگین Lux را از Trapcode فرا خواهید گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Adobe After Effects CC 2014 ، Trapcode Suite.


آموزش تحریف طبیعت در افتر افکت

Distorting Nature in After Effects

در این آموزش After Effects ، به بررسی عناصر ترکیبی می پردازیم که در رایانه ایجاد نشده اند یا در استودیویی با دقت کنترل شده اند. نرم افزار مورد نیاز: Adobe After Effects CC 2015.


آموزش آهنگسازی با فایلهای OpenEXR چند کاناله در افتر افکت

Compositing with Multi-channel OpenEXR Files in After Effects

در این مقاله آموزش اثرات ، ما می آموزیم که چگونه از قالب فایل OpenEXR ILM بهره ببرید. نرم افزار مورد نیاز: افترافکت CC.


آموزش ایجاد یک عکس سه بعدی با یک عکس دو بعدی در افتر افکت و فتوشاپ

Creating a 3D Shot with a 2D Photo in After Effects and Photoshop

در این آموزش افتر افکت و فتوشاپ ، ما برخی از تکنیک های کم هزینه را برای تهیه فیلم مورد نیاز از یک عکس ثابت یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Adobe After Effects CC 2015 ، Adobe Photoshop CC 2015.


آموزش آرایش دیجیتال علمی تخیلی با استفاده از ردیابی صورت در افترافکت

Sci-fi Digital Makeup Using Facial Tracking in After Effects

در این آموزش افتر افکت، یاد خواهیم گرفت که چگونه یک هنرپیشه زن معمولی را به یک موجود بیگانه تبدیل کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Adobe After Effects CC 2015، Adobe Photoshop CC 2015.