Petros Afshar

پطروس افشار تصویرگر و طراح گرافیک مستقر در لندن است. او متخصص در تایپوگرافی ، چاپ چاپ ، طراحی آرم ، تصاویر و باغبانی است. پطروس مهارت در کار در محیط های حرفه ای و همچنین علاقه زیادی به طراحی دارد. لیست مشتری وی دارای مارک های بزرگی مانند نایک ، آدیداس ، ردبول ، دیزنی ، مایکروسافت و ورایزون است. سبک هنری پطروس حول هنر هندسی ، تصاویر فنی و طراحی نوع غالباً پیرو یک آیین می چرخد. او از اشکال تعریف شده ای استفاده می کند که روان به یک قطعه کلی محاسبه می شود که دارای ساختاری متعادل ، ترکیب مقیاس بندی شده و عناصر گرافیکی است که یک قطعه کلی را تشکیل می دهد. در اوقات فراغت پطروس از وبلاگ نویسی ، کار بر روی پروژه های شخصی و گرفتن عکس از حیات وحش در باغ خود لذت می برد.
دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد طرح های برندینگ برای بازی های ویدیویی در ایلاستریتور

Creating Branding Designs for Video Games in Illustrator

در این آموزش ایلوستریتور، نحوه ایجاد دارایی های بازی ویدیویی برای یک بازی کارتی تجاری MMORPG را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Adobe Illustrator CC.


آموزش ایجاد و ادغام یک فونت نمایشگر در ایلاستریتور

Creation and Integration of a Display Font in Illustrator

در این آموزش ایلوستریتور، نحوه طراحی تصاویر و تایپ با استفاده از انواع اشکال اولیه و پیچیده و همچنین ترکیب عناصر خط خطی را خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: Adobe Illustrator CS5.