Dave Prince

دیو پرینس یک طراح صنعتی حرفه ای است ، متولد ، بزرگ شده ، تحصیل کرده و در غرب میانه آمریکا کار می کند. او با حدود هشت سال تجربه به عنوان یک طراح صنعتی ، در یک شرکت مشاوره کوچک ، هر دو نقش شرکتی کوچک و بزرگ ، و همچنین طراحی مستقل و عکاسی کار کرده است. او دانش تخصصی در زمینه SOLIDWOKS ، KeyShot و Adobe Suite را دارد و از انجام مهارت های فنی خود لذت می برد. این دانش و طرز تفکر به او کمک کرده است تا بسیار کارآمد ، دقیق و پاسخگو باشد و همین امر باعث می شود او سرمایه ای ارزشمند در هر یک از نقش های حرفه ای خود باشد. هنگامی که دیو کار نمی کند ، او لذت می برد کیلومترها با دوچرخه خود ، به گشت و گذار در اطراف خود عکس ، فیلم ، خواندن ، و لذت بردن از آبجو صنایع دستی خوشمزه با شرکت و گفتگو خوب است.
دوره های این مدرس:

آموزش کارشناسی ارشد مدل سازی قطعات چند بدنه در SolidWorks

Master Modeling Multi-Body Parts in SolidWorks

در طول این دوره ها ، ما با استفاده از تکنیک های مختلف ، یک فرمان چند بدنه را به طور کارآمد در SolidWorks مدل می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: SolidWorks 2015 ، Illustrator CS5.


آموزش هندسه پیچیده ساختمان در SOLIDWORKS

Building Complex Surface Geometry in SOLIDWORKS

در طول این دوره ها ، ما از ابزارها و تکنیک های مختلف برای ساخت یک قاب دوچرخه جاده الیاف کربن با هندسه پیچیده سطح استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: SOLIDWORKS 2015.