Terry Riyasat

تری ریاست یک ناظر VFX و CG Generalist مستقر در تورنتو است که به مدت 10 سال در این صنعت کار می کند. در طول زندگی حرفه ای خود او در فیلم و تبلیغات با بیشتر کارهای خود در تلویزیون کار کرده است. وی که در حال حاضر در استودیویی در تورنتو نظارت می کند ، دانش خود را در مورد ترفندهای صرفه جویی در وقت تجارت اعمال می کند تا اطمینان حاصل کند که خدمه او در مهلت های محدود تلویزیونی ارائه می دهند در حالی که از عکس ها بیشترین کیفیت را دارند.
دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد منظره باتلاقی با استفاده از پراکندگی اشعه V در مایا

Creating a Swampy Landscape Using V-Ray Scatter in Maya

در این آموزش مایا ، ما می آموزیم که چگونه با استفاده از V-Ray Scatter در مایا ، یک تصویر منظره با فضای سبز پیچیده ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2013، V-Ray for Maya 2.4، V-Ray Scatter for Maya 4.0، Adobe Photoshop CC، An Ivy Generator.


آموزش ایجاد یک موجودیت جنگل انتزاعی با استفاده از KRAKATOA در مایا و فیوژن

Creating an Abstract Forest Entity Using KRAKATOA in Maya and Fusion

در این آموزش یاد می گیریم که با استفاده از KRAKATOA یک موجود انتزاعی در مایا ایجاد کنیم و عکس های خود را در Fusion ترکیب کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2013، KRAKATOA MY، Fusion 6.3، Genarts Sapphire 6، Frischluft Lenscare.


آموزش ترکیب واقعی در فیوژن

Realistic Compositing in Fusion

در این آموزش فیوژن، با استفاده از فضای سه بعدی آن برای تکمیل یک عکس با کیفیت تولید، با ترکیب بندی در فیوژن آشنا خواهیم شد. نرم افزار مورد نیاز: Syntheyes 2011، MODO 501، Fusion 6.3.