Miguel Delosrios

میگل د لوس ریوس یک هنرمند نورپردازی سه بعدی و آهنگساز دیجیتال است که هم اکنون در اسپانیا مستقر است. میگل ، دانشجوی هنرهای زیبا با تحصیلات تکمیلی در هنر دیجیتال ، طی 8 سال گذشته در صنعت انیمیشن و VFX کار کرده است. او به عنوان كلی در جهان سه بعدی شروع كرد و به سرعت به سمت روشنایی و رندر رفت و همین امر سرانجام او را به عهده گرفتن وظایف آهنگسازی سوق داد. از آن زمان ، او برای مشتریانی مانند کانال دیزنی اروپا ، دنیای دیزنی ، کارتون شبکه کارهایی انجام داده است. مارک هایی مانند کوکا کولا ، سامسونگ ، BMW ، پورشه و وودافون ؛ و همچنین چندین موزیک ویدیو و فیلم کوتاه برنده جایزه. جدا از شغل آزاد منظم خود در استودیوهای مختلف در سراسر جهان ، میگل دوره های مختلفی را در مدارس مختلف در 3 کشور مختلف تدریس کرده است ، در مورد نورپردازی سه بعدی ، مقدمه ای بر آهنگسازی ، رندر و کامپوزیت چند پاس و تئوری رنگ دیجیتال.
دوره های این مدرس:

آموزش درک و ترکیب تصاویر عمیق در NUKE

Understanding and Compositing Deep Images in NUKE

در طول این آموزش ها ، ما خواهیم فهمید که نمونه های عمیق در EXR 2 جدید چگونه کار می کنند. نرم افزار مورد نیاز: Nuke 7، Maya 2014، Arnold 1، Maxwell 3.


آموزش استفاده از تکنیک های پیشرفته سایه زنی با استفاده از V-Ray در مایا

Utilizing Advanced Shading Techniques Using V-Ray in Maya

در این مجموعه از آموزشهای V-Ray و Maya ، مرحله به مرحله نحوه کارکرد سایه های V-Ray و نحوه ایجاد تغییر در آنها و ایجاد پشته برای ایجاد مواد واقع گرایانه را بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014 ، V-Ray 2.40 ، NUKE 7.


آموزش ادغام و تسویه حساب سه بعدی در NUKE

3D Integration and Relighting in NUKE

در این آموزش ما تکنیک های ادغام و Relighting را در NUKE و مایا فرا خواهیم گرفت. در طول این درس ها نگاهی خواهیم داشت به ادغام رندرهای CG در NUKE.


آموزش نورپردازی و رندر داخلی با استفاده از آرنولد در مایا

Interior Lighting and Rendering Using Arnold in Maya

در طول این دوره ها ، ما به روش های مختلف برای روشن کردن یک صحنه داخلی با استفاده از آرنولد برای مایا نگاهی خواهیم انداخت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014، Arnold for Maya MtoA 1.0.0.1.