David Knight

تصویرگر و انیماتور

من یک تصویرگر و انیماتور مستقل مستقر در بریتانیا هستم و علاقه خاصی به تصویرسازی انیمیشن شخصیت‌ها برای کودکان دارم. من در دانشگاه در رشته طراحی تحصیل کردم اما در زمانی که آنجا بودم متوجه شدم به سمت تصویرسازی کودکان گرایش پیدا کردم و اخیراً انیمیشن را کشف کردم و به گذشته نگاه نکردم!

شما می توانید کارهای بیشتری از من را ببینید

دوره های این مدرس:

آموزش تصاویر متحرک: اصول افترافکت

Animating Illustrations: Fundamentals of After Effects

تا به حال شده که بخواهید مستقیماً وارد After Effects شوید اما احساس کنید که خیلی پیچیده است؟ این زمان عالی برای شروع شماست! شما یاد خواهید گرفت که چگونه بیاورید. ..


آموزش ایجاد شبیه سازی Wind Blown Leaves با استفاده از nCloth در Maya

Creating a Wind Blown Leaves Simulation Using nCloth in Maya

در طول این درس ها، ما یک گردش کار غیر سنتی با استفاده از nCloth در مایا برای شبیه سازی برگ های باد شده در یک کوچه یاد خواهیم گرفت. روش‌هایی که از nCloth استفاده می‌کنند کمک می‌کنند شبیه‌سازی‌های شما را به زمان واقعی نزدیک نگه دارید. نرم افزار مورد نیاز Maya 2013.


آموزش شبیه سازی مو با استفاده از nCloth در مایا

Simulating Hair Using nCloth in Maya

در این درس ها به دنبال چگونگی شبیه سازی مو از طریق استفاده از nCloth خواهیم بود. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2014.


آموزش استفاده از شبیه سازی پارچه با دکل مکانیکی در مایا

Using Cloth Simulations with a Mechanical Rig in Maya

در طول این دوره ها شما خواهید آموخت که چگونه طناب و قرقره را با شبیه سازی پارچه ایجاد کنید و چگونه این ادغام را با یک دکل مکانیکی با تمام کنترل های انیمیشن مورد انتظار ادغام کنید. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2013.


آموزش هر چیزی را در فتوشاپ متحرک کنید

Animate Anything in Photoshop

تا به حال به این فکر کرده اید که ایجاد انیمیشن های جامع در فتوشاپ چگونه می تواند باشد؟ آیا از قبل یک خبره فتوشاپ هستید و به خلاقیت شگفت انگیز آن توجه دارید. ..