Lee Magalhaes

لی مگالاهس از مدرک لیسانس در طراحی دیجیتال و مجازی از Istituto Europeu di Design (IED) در سائو پائولو فارغ التحصیل شد. او در حال حاضر یک هنرمند سه بعدی مستقل است و در پروژه های مختلفی در صنعت کار کرده است ، از مدل های basemesh برای انتشار Mudbox گرفته تا مدل های با کیفیت بالا برای فیلم ها و بازی ها. او بر هنر شخصیت ، تشریح و مجسمه سازی دیجیتال تمرکز دارد.
دوره های این مدرس:

آموزش مجسمه سازی دست و پا در ZBrush

Sculpting Human Hands and Feet in ZBrush

در این قسمت از مجموعه آناتومی ، نگاهی به دو قطعه مهم بدن ، دست و پا می اندازیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R5.


آموزش مجسمه سازی مینیاتور در ZBrush

Sculpting Miniatures in ZBrush

در این مجموعه از آموزشهای ZBrush ، ما روی یک روش عملی برای مجسمه سازی در ZBrush با هدف چاپ مدل شما تمرکز خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4r6 ، KeyShot 5.


آموزش نقاشی بافت های واقعی پوست در کیف دستی ZBrush و Marmoset

Painting Realistic Skin Textures in ZBrush and Marmoset Toolbag

در طول این دوره ها ما بر حل مسئله و میانبرهای رنگ آمیزی بافت های پوستی واقع گرایانه در ZBrush با استفاده از Spotlight تمرکز خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6 P2 ، Photoshop CC ، Marmoset Toolbag 2.


آموزش مجسمه سازی نیم تنه موجود در ZBrush

Sculpting a Creature Bust in ZBrush

در این آموزش ZBrush، ما تمرکز خود را بر روی مجسمه سازی نیم تنه موجود با توجه خاص به هنر مفهومی متمرکز می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4، Photoshop CS6.


آموزش طراحی موجودی فانتزی از واقعیت در ZBrush

Designing a Fantasy Creature from Reality in ZBrush

در این آموزش ZBrush ، شما دانش و مهارت خود را با مواردی بیشتر از ابزار و ایده های مجسمه سازی گسترش می دهید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6 ، KeyShot 5.


آموزش گردش کار مجسمه سازی پارچه در ZBrush

Cloth Sculpting Workflows in ZBrush

در این آموزش، گردش کار مجسمه سازی پارچه در داخل ZBrush را یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4.


آموزش مجسمه سازی صورت های زن و مرد در ZBrush

Sculpting Male and Female Faces in ZBrush

در این مجموعه از درس ها ، ما در مورد موضوع کمی بررسی شده در تفاوت های زن و مرد خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush4R6 ، Photoshop CS6.


آموزش مجسمه سازی بدن زن در ZBrush

Sculpting the Female Body in ZBrush

در این مجموعه از درسها ، ما به دانش استفاده خواهیم کرد که در آموزشهای آناتومی قبلی برای ایجاد یک مجسمه نامتقارن کامل از بدن یک زن ارائه شده است. نرم افزار مورد نیاز: Zbrush 4R6.


آموزش مجسمه سازی مشابه در ZBrush

Likeness Sculpting in ZBrush

در طول این آموزش ZBrush ، ما از انتخاب چهره مرجع تا کثیف شدن دست در ZBrush و آزمایش جسارت و همچنین تکنیک های مجسمه سازی خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6.


آموزش مجسمه سازی یک فیل واقع گرایانه در ZBrush

Sculpting a Realistic Elephant in ZBrush

در طول این درس ها ما با هدف تعیین شده مجسمه سازی یک فیل واقع گرایانه کار خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6.


آموزش مجسمه سازی نیم تنه زن در ZBrush

Sculpting Female Torsos in ZBrush

در این سری از آموزش ها به بررسی تفاوت های آناتومی زن و مرد، به ویژه بالاتنه می پردازیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6.


آموزش مجسمه سازی پاهای ماده در ZBrush

Sculpting Female Legs in ZBrush

در این آموزش ما تفاوت بین آناتومی زن و مرد ، به ویژه پاها را بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush4R6. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6.


آموزش مجسمه سازی نیم تنه انسان در ZBrush

Sculpting Human Torsos in ZBrush

در طول این آموزش عمیقاً به موضوع آناتومی انسان خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R5.


آموزش مجسمه سازی یک موجود شیطانی در ZBrush

Sculpting a Demonic Creature in ZBrush

در این آموزش، ما از ZBrush برای ایجاد یک مجسمه کامل هیولا استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4، Photoshop CS5.


آموزش مجسمه سازی دست و دست های زن در ZBrush

Sculpting Female Arms and Hands in ZBrush

در این آموزش ما تفاوت بین آناتومی زن و مرد ، به ویژه بازو و دست ها را بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6.


آموزش مجسمه سازی آناتومی با استفاده از مانکن های ZBrush

Sculpting Anatomy Using ZBrush Mannequins

در این آموزش ZBrush ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از ZBrush Mannequins برای ایجاد سریع یک شخصیت استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4.


آموزش ایجاد بافت های سبک برای مدل های Low Poly در فتوشاپ

Creating Stylized Textures for Low Poly Models in Photoshop

در طول این درس‌ها، ما بر روی یک گردش کار بسیار سریع و کارآمد در هنگام ایجاد یک مدل کم پلی، اضافه کردن UV و سپس انجام مجسمه‌سازی بسیار سبک تمرکز می‌کنیم تا بتوانیم روی ایجاد برخی بافت‌های سبک در داخل فتوشاپ تمرکز کنیم.


آموزش مجسمه سازی بازوهای انسانی در ZBrush

Sculpting Human Arms in ZBrush

در این آموزش مجسمه سازی آناتومی ZBrush به عمق ساختار بازو و عضلات می پردازیم ، موضوعات پیشرفته ای مانند بازو را پوشش می دهیم و همچنین سعی می کنیم رویکرد شما را برای مجسمه سازی ناحیه بالای بازو مانند شانه ها و عضله دوسر ساده کنیم ...


آموزش مجسمه سازی بدن انسان در ZBrush

Sculpting the Human Body in ZBrush

در این آموزش ZBrush ما می خواهیم همه چیزهایی را که در آموزش های آناتومی قبلی ZBrush آموخته ایم ، جایی که یاد گرفتیم چگونه قسمت های جداگانه بدن انسان را مجسمه سازی کنیم ، ترکیب کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6.


آموزش مجسمه سازی یک ژاکت چند ضلعی کم با استفاده از UV در ZBrush

Sculpting a Low Polygon Jacket Using UVs in ZBrush

در این آموزش روشی متفاوت از مجسمه سازی در ZBrush با استفاده از UVs برای ایجاد یک گردش کار ساده و سریع برای مدل خود بررسی می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014، ZBrush 4R6 p2، Photoshop CS6، Marmoset Toolbag 2، dDo 5.2.


آموزش آشنایی با آناتومی صورت در ZBrush

Understanding Facial Anatomy in ZBrush

در این آموزش ساختار صورت انسان را از جمجمه تا نیم تنه مردانه مطالعه می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4، Keyshot 3، Photoshop CS6.


آموزش خلق موجودی فانتزی از Concept Art در ZBrush

Creating a Fantasy Creature from Concept Art in ZBrush

در این آموزش پیشرفته ZBrush ، ما با مفهوم دیگری از آنتونی جونز بسیار جذاب روبرو شده و به دنبال مجسمه ای بسیار دقیق و دقیق از طراحی وی هستیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R2، Photoshop CS5.


آموزش بازی Prop Workflows در مایا و کیسه ابزار Marmoset

Game Prop Workflows in Maya and Marmoset Toolbag

در این آموزش یاد می گیریم که چگونه با استفاده از مایا برای مدل سازی و UVs، ابزارهای مختلف ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012، Photoshop CS6، nDo2، dDo، Marmoset Toolbag، ZBrush4R4.


آموزش ایجاد یک مفهوم آرچر مکانیکی در ZBrush

Creating a Mech Archer Concept in ZBrush

در این آموزش ZBrush، ما عمیقاً به تکنیک های مفهومی برای ایجاد کاراکترهای مکانیکی و قطعات آنها خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R5.


آموزش مجسمه سازی پای انسان در ZBrush

Sculpting Human Legs in ZBrush

در این آموزش از مجموعه مجسمه سازی آناتومی ، ما به عمق ساختار ساق پا و عضلات می پردازیم ، موضوعات پیشرفته ای مانند ساق پا و داخل ساق پا را پوشش می دهیم و همچنین سعی می کنیم رویکرد ما را برای مجسمه سازی قسمت های پشت مانند ...


آموزش تغییر وزن بدن در ZBrush

Altering Body Weight in ZBrush

در طول این آموزش ZBrush ، ما در مورد چگونگی مجسمه سازی مدل ها نگاه می کنیم تا با درک تخصیص چربی در بدن انسان ، واقع بین تر به نظر برسیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6.


آموزش Hyper Detailing گردش کار در ZBrush

Hyper Detailing Workflows in ZBrush

در طول مدت این آموزش ، ما تکنیک های تکمیل مجسمه های خود را بررسی خواهیم کرد ، از مراحل چین و چروک تا منافذ و برجستگی های پوستی. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6 ، KeyShot 4 ، Photoshop CS6.


آموزش مجسمه سازی یک سگ زامبی در ZBrush

Sculpting a Zombie Dog in ZBrush

در این آموزش ZBrush ، تمرکز ما بر روی آناتومی حیوانات و نحوه تطبیق آن هنگام نیاز به "زومبی کردن" چیزی خواهد بود. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R5.