Evgeny Onutchin

Evgeny Onutchin یکی از بنیانگذاران و رئیس طراحی در Webpgr است. جدا از فعالیت های عمده خود در Webpgr ، اوگنی یک طراح مفهوم مستقل ، مشاور UX و یک هنرمند دیجیتال است که با نام مستعار هنری Buryat Sky کار می کند. او یک ذهن ترکیبی است ، و به عنوان یک طراح صنعتی شروع به کار می کند که بعداً با حفظ فعالیت های هنری خود به UI & UX تبدیل می شود. اوگنی رفتارهای انسانی را در درون تعاملات و احساسات اساسی مطالعه و کاوش می کند. از طریق اشیا ، رنگها و بافت ها ، او ارتباطات عاطفی با سوژه ها را ایجاد و پیاده سازی می کند. وی معتقد است که هنر ، طراحی و فناوری هیچ مرزی ندارند ، بلکه با یکدیگر در هم آمیخته و همزیستی می کنند و بشریت را به سطح زندگی بهتر می رسانند.
دوره های این مدرس:

آموزش تجربه کاربری مدل سازی جریان برای وب سایت های نمونه کارها در فتوشاپ

User Experience Flow Modeling for Portfolio Websites in Photoshop

در این آموزش فتوشاپ ما می آموزیم که چگونه نمایه شخص بازدید کننده بسازیم و اطلاعات به دست آمده را برای طراحی وب سایت در متن طراحی کاربر محور و وظیفه محور به کار بگیریم. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CC 2014.


آموزش طراحی نمونه های اولیه برای وب سایت ها در Mockup های Balsamiq

Designing Prototypes for Websites in Balsamiq Mockups

در این دوره ، ما بر روی نمونه سازی سریع یک وب سایت نمونه کارها با استفاده از Malsup های Balsamiq تمرکز خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Balsamiq Mockups.