Jorge Razon

خورخه رازون از سال 2002 در صنعت جلوه های تصویری فعالیت داشته است. کارهای او را می توان در بیش از 30 فیلم سینمایی از جمله Divergent ، زندگی مخفی والتر میتی و Robocop مشاهده کرد. یکی از پروژه های گذشته وی نظارت بر بیش از 200 عکس جلوه بصری برای فیلم داستانی "به وقت" است. آخرین موفقیت او کار به عنوان سرپرست CG برای بازی های گرسنگی است. مجموعه مهارت های پیشینه خورخه از تجربه او در زمینه پویایی ، روشنایی ، تحقیق و توسعه ناشی می شود. ابزارهای اصلی خورخه شامل نرم افزارهای استاندارد صنعت مانند مایا ، هودینی و Nuke است.
دوره های این مدرس:

آموزش استفاده از موتور Houdini برای شبیه سازی عناصر محدود در مایا

Using Houdini Engine to Simulate Finite Elements in Maya

در طول این آموزش هودینی و مایا خواهیم فهمید که چگونه دارایی های دیجیتالی را در هودینی ایجاد کنید و از آنها در مایا استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2014 ، هودینی 13.585.