Michael Grills

تصویرگری مایکل گریلز در کلگری ، آلبرتا ، کانادا واقع شده است. این تجارت در سال 2005 تاسیس شد و از آن زمان مایکل با آژانس های طراحی ، سرمقاله ها ، ناشران ، کارگردانان فیلم و سازندگان بازی از سراسر جهان همکاری می کند و همچنین برای طرفداران تصویرگری هنر می کند. مایکل از کالج هنر و طراحی آلبرتا فارغ التحصیل شد و مستقیماً به Bioware Corp. در ادمونتون رفت و تجربه عملی ساخت RPG های داستانی محور AAA را کسب کرد. هنگامی که خانواده خود را تأسیس کرد ، تصمیم گرفت به خانه خود به کالگری برود تا بتواند بچه هایش را در زادگاهش بزرگ کند. او کار آزاد را آغاز کرد و از کار به عنوان مدیر تولید ، مدیر هنری ، مدیر خلاق و تصویرگر لذت می برد ، بسته به اینکه چه چیزی مورد نیاز است و چگونه در تیم قرار می گیرد. مایکل عاشق همکاری و ایده های بزرگ است.
دوره های این مدرس:

آموزش طراحی تابلوهای داستانی موثر در ایلاستریتور و ایندیزاین

Designing Effective Storyboards in Illustrator and InDesign

در این آموزش Illustrator و InDesign، شما یاد خواهید گرفت که چگونه استوری‌بردهای خود را برنامه‌ریزی، ایجاد و به کارگردان خود ارائه دهید که هم کارآمد و هم عالی باشد. شما هم در Illustrator و هم در InDesign کار خواهید کرد. نرم افزار مورد نیاز: ...


آموزش طراحی استراتژیک سطح بازی 2D در Illustrator

Strategically Designing a 2D Game Level in Illustrator

در این آموزش Illustrator ، نحوه تنظیم سیستم با استفاده از نمادها و صفحه های هنری را یاد می گیرید تا بتوانید به جای محدودیت ها ، روی هنر تمرکز کنید. نرم افزار مورد نیاز: Illustrator CC 2014.