Clinton Crumpler

کلینتون در سافولک ، ویرجینیا متولد و بزرگ شده است ، در حال حاضر یک هنرمند محیط زیست در استودیوی Battlecry واقع در مرکز شهر آستین ، تگزاس است. در سال 2012 وی کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در طراحی تعاملی و بازی و همچنین لیسانس هنرهای زیبا در انیمیشن را در کالج هنر و طراحی ساوانا (SCAD) ، در ساوانا ، جی جی ای به پایان رساند. قبل از SCAD ، وی لیسانس هنرهای زیبا را در زمینه طراحی گرافیک در دانشگاه لانگوود واقع در فارمویل ، ویرجینیا دریافت کرد.
دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد یک دارایی بازی بافت قدیمی در فتوشاپ و مایا

Creating a Vintage Textured Game Asset in Photoshop and Maya

هدف کلی این دوره آموزش نحوه ایجاد بافت ها و متریال های سبک برای بازی ها است. نرم افزار مورد نیاز: UDK(2012-10)، Maya 2013، Photoshop CS6، Illustrator CS6.


آموزش مواد و بافت های محیطی بلادرنگ در UDK

Real-Time Environment Materials and Textures in UDK

در این آموزش UDK، نحوه ایجاد یک محیط کوچک با تمرکز بر مواد آموزشی و بافت ها را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: UDK(2012-10)،Photoshop CS5، Maya 2012، Ndo2، xNormal، ZBrush 4R4.


آموزش ایجاد زنجیره های آماده بازی، طناب ها و تاک ها در مایا و UDK

Creating Game-Ready Chains, Ropes, and Vines in Maya and UDK

بسیاری از بازی‌های مدرن بر محیط‌هایی متمرکز هستند که شامل زنجیر، طناب و انگور است. این دارایی ها می توانند به ایجاد دنیای بازیکنان منحصر به فرد و باورپذیر کمک کنند. نرم افزار مورد نیاز: UDK (2012-10)، Photoshop CS5، Maya 2012، Ndo2، xNormal، ZBrush 4R4.


آموزش جلوه های پس از پردازش و سینمایی در UDK

Post-processing and Cinematic Effects in UDK

در طول این دوره ها ، ما در مورد استفاده از بازیگران دوربین برای شکل دادن به تجربه پخش کننده بحث خواهیم کرد و همچنین در مورد تکنیک های مشابه با آنچه در فیلم ها استفاده می شود بحث خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: UDK (2012-10) ، Photoshop CS6.


آموزش ایجاد سازه های راک برای بازی در ZBrush و Unreal Engine

Creating Rock Structures for Games in ZBrush and Unreal Engine

در این آموزش Unreal Engine ، ما می آموزیم که چگونه مجموعه های راک را برای استفاده در موتور بازی ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.6.1، Photoshop CS5، Maya 2012، nDo2، xNormal، ZBrush 4R4.


آموزش پیری و پوسیدگی در زمان واقعی برای بازی ها در UDK و فتوشاپ

Real-Time Aging and Decay for Games in UDK and Photoshop

در این آموزش، ایجاد یک دارایی آسیب دیده و فرسوده از یک دارایی جدید و کنترل انتقال بلادرنگ بین دو حالت را مورد بحث قرار خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: UDK (2012-10)، Photoshop CS5، Maya 2012، Ndo2، xNormal، ZBrush 4R4.