Chris Glick

همراه با آموزش و ضبط آموزش ، او همچنین برای مدیریت تیم پشتیبانی و همکاری نزدیک با تیم توسعه تولید در Digital-Tutor ها ، اکنون یک شرکت Pluralsight است. او کار خود را با کار آزاد شروع کرد و به سرعت متوجه شد که می خواهد شرکتی را پیدا کند که بتواند با استفاده از استعدادهای خود به افراد در صنعت CG کمک کند. کریس به احتمال زیاد بیشتر از هر کس روی کره زمین آموزشهای خلاقانه Pluralsight را تماشا کرده است و این امر توسط مغز او و دانش دائرlopالمعارف آنیشتین در مورد همه چیزهای گرافیکی رایانه اثبات شده است. یکی از پروژه های مورد علاقه کریس در Pluralsight مشارکت وی در مجموعه خطوط تولید "Infiltrator": آهنگسازی در NUKE بوده است. اشتیاق کریس به دنبال یافتن راه های جدید و بهتر برای درک و استفاده از گرافیک رایانه ای او و کارش را سوق می دهد.
دوره های این مدرس:

آموزش ذرات در NUKEX

Particles in NUKEX

در این آموزش NUKE با نحوه استفاده از سیستم ذرات در NUKEX آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: NUKEX 6.3v6.


آموزش معرفی MotionBuilder 2009

Introduction to MotionBuilder 2009

در این دوره یاد می گیریم که چگونه از رابط کاربری MotionBuilder استفاده کنیم و چگونه فایل های خارجی را به سرعت وارد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: MotionBuilder 2009 و بالاتر.


آموزش نکات و ترفندهای ترکیبی در NUKE

Compositing Tips and Tricks in NUKE

در این دوره، نکات و ترفندهای مختلف ترکیب بندی را یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: NOKE.


آموزش تکمیل رندر انیمیشن ماشین در مایا و کامپوزیت

Finishing a Car Animation Render in Maya and Composite

در این آموزش، نحوه گرفتن یک صحنه رندر اولیه و اضافه کردن تکسچر، رندر و ترکیب آن را در یک عکس تمام شده یاد خواهیم گرفت.


آموزش 10 نکته و ترفند برای ترکیب رندرهای سه بعدی در Maya و NUKE

10 Tips and Tricks for Compositing 3D Renders in Maya and NUKE

در این سری از آموزش‌ها، ده نکته و تکنیک را یاد می‌گیریم که می‌توانید برای هر پروژه ترکیبی Maya یا NUKE اعمال کنید تا روند کار خود را سرعت بخشیده و یک کامپوزیت با کیفیت بالاتر ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012 و NOKE 6.3v1.


آموزش شروع کار با NOKE 6

Getting Started with NUKE 6

در این سری از درس‌ها، نحوه استفاده از نرم‌افزار ترکیبی The Foundry's NUKE را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: NUKE 6.


آموزش جایگزینی شی با جادو در RealFlow

Object Replacement with Magic in RealFlow

در این سری از درس ها، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از دیمون های مختلف با هم برای تبدیل یک شی به شی دیگر در RealFlow استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: RealFlow 5 و بالاتر.


آموزش شروع کار با After Effects CS4

Getting Started with After Effects CS4

در این آموزش افتر افکت، نحوه شروع استفاده از نرم افزار ویرایش فیلم After Effects را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CS4 برای فایل های پروژه.


آموزش شروع کار با کامپوزیت

Getting Started with Composite

در این سری از درس ها، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه با استفاده از Autodesk Composite، که قبلا Autodesk Toxik نامیده می شد، شروع کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Composite 2011.


آموزش مقدمه ای بر نورپردازی 2.5 بعدی در NUKE

Introduction to 2.5D Relighting in NUKE

در این سری از درس ها، نحوه انجام نورپردازی 2.5 بعدی در NUKE را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: NOKE 6.0v6 و بالاتر.


آموزش مقدمه ای بر سه بعدی در After Effects CS5.5

Introduction to 3D in After Effects CS5.5

در این سری از آموزش های افتر افکت با نحوه دستکاری و کار با لایه های سه بعدی در افتر افکت آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CS5.5


آموزش راهنمای مبتدیان برای کامپوزیت

Beginner's Guide to Composite

در این درس ها با Autodesk Composite و کامپوزیت به طور کلی آشنا می شویم تا بتوانید اصطلاحات و تعاریف ضروری را درک کنید. نرم افزار مورد نیاز: Composite 2011 و بالاتر.


آموزش نکات و ترفندها در دود

Tips and Tricks in Smoke

در این دوره با نکات و ترفندهای مختلفی آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Smoke 2013.


آموزش Toxik Node Reference Library: Filtering Nodes

Toxik Node Reference Library: Filtering Nodes

در این دوره نحوه عملکرد هر گره فیلترینگ و نحوه استفاده از آن در داخل Toxik را خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: Toxik 2009 و بالاتر.


آموزش مقدمه ای بر Stitcher 2009

Introduction to Stitcher 2009

در این دوره یاد می گیریم که چگونه از Stitcher برای ایجاد تصاویر پانوراما استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Stitcher Unlimited 2009 و بالاتر.


آموزش 3ds Max 2011 برای موشن گرافیک

3ds Max 2011 for Motion Graphics

این مجموعه آموزش به هنرمندان نشان می دهد که چگونه با استفاده از 3ds Max و After Effects یک نقطه موشن گرافیکی چشم نواز ایجاد کنند. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011، MatchMover، After Effects CS4.


آموزش کلید زدن صفحات سبز در NOKE

Keying Greenscreens in NUKE

در این سری از آموزش های NUKE، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه فیلم های سبز یا آبی را در NUKE کلید بزنیم. نرم افزار مورد نیاز: NOKE 6.1 و بالاتر.


آموزش شروع کار با اقیانوس ها در مایا

Getting Started with Oceans in Maya

در این آموزش مایا، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از ویژگی های قدرتمند اقیانوس مایا استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya Unlimited.


آموزش گردش کار ترکیب پیشرفته در مایا و توکسیک

Advanced Compositing Workflows in Maya and Toxik

در این سری از درس‌ها، فرآیند رندر کردن صحنه مایا را به چند پاس و استفاده از تکنیک‌های پیشرفته برای ترکیب این پاس‌ها با استفاده از Toxik خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: Maya.


آموزش شروع کار با Toxik 2010

Getting Started with Toxik 2010

در این سری از درس ها، نحوه استفاده از نرم افزار ترکیبی Toxik را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Toxik 2010 و بالاتر.


آموزش ادغام عناوین در فوتیج در NUKE

Integrating Titles into Footage in NUKE

در این سری از آموزش ها، ما یاد می گیریم که چگونه عنوان متن را در فوتیج پس زمینه ترکیب کنیم. نرم افزار مورد نیاز: NOKE 6.1 و بالاتر.


آموزش خط لوله متحرک و کامپوزیت را در مایا و کامپوزیت مطابقت دهید

Match Moving and Compositing Pipeline in Maya and Composite

در این سری از درس‌ها، ما یاد می‌گیریم که چگونه چند فوتی بگیریم و آن را از طریق کل MatchMover به Maya به خط لوله Composite انتقال دهیم تا یک عکس تمام شده ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011، Composite 2011.


آموزش استفاده از Lagoa در Softimage

Using Lagoa in Softimage

در این سری از درس ها، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از سیستم Lagoa Multiphysics در Softimage برای ایجاد شبیه سازی های دینامیک جذاب استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2011 Subscription Advantage Pack و بالاتر.


آموزش شروع کار با افترافکت

Getting Started with After Effects

در این آموزش های After Effects، نحوه استفاده از نرم افزار ویرایش ویدیو در After Effects را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CS5.


آموزش پردازش چندین تصویر با استفاده از اکشن ها در فتوشاپ

Processing Multiple Images Using Actions in Photoshop

در این سری از درس ها، یاد می گیریم که چگونه به سرعت گرد و غبار را پاک کنیم و روی بسیاری از تصاویر پردازش های دیگری انجام دهیم. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS5.


آموزش Unity Mobile Development Game: Game State

Unity Mobile Game Development: Game State

در این آموزش یونیتی، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه حالت یا منطق بازی را کدنویسی کنیم تا مواردی مانند تایمر، کشتار و دور زدن را ردیابی کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Unity 3.4.


آموزش مقدمه ای بر روتوسکوپی در افترافکت

Introduction to Rotoscoping in After Effects

در این آموزش افتر افکت، با اصول روتوسکوپی با استفاده از افتر افکت آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: فایل های پروژه ایجاد شده در After Effects CS4.


آموزش تبدیل خط تولید خط تولید جلد 10: آهنگسازی

Transforming Robot Production Pipeline Volume 10: Compositing

در این دوره از سری حرفه ای ، ما برخی از تکنیک ها و مفاهیم مورد استفاده در هنگام ساخت پروژه ربات متحول خود را کشف خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: NUKEX 6.3.


آموزش کتابخانه مرجع گره فیوژن: ترکیبی

Fusion Node Reference Library: Composite

در این سری از درس ها، نحوه استفاده از گره های کامپوزیت را در Fusion، گروه بسیار مهمی از ابزارها، یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Fusion.


آموزش گردش کار ترکیبی پیشرفته در مایا و فیوژن

Advanced Compositing Workflows in Maya and Fusion

در این سری از درس‌ها، ما شما را در فرآیند رندر کردن صحنه مایا به پاس‌های متعدد و استفاده از تکنیک‌های پیشرفته برای ترکیب این پاس‌ها با استفاده از Fusion قرار می‌دهیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2009 و Fusion 6.0 و...


آموزش شروع کار با Toxik 2009

Getting Started with Toxik 2009

در این دوره یاد می گیریم که چگونه با استفاده از نرم افزار کامپوزیت Toxik شروع به کار کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Toxik 2009 و بالاتر.


آموزش مدلسازی رویه ای ICE در Softimage

Procedural ICE Modeling in Softimage

در این آموزش Softimage، نگاهی به ساخت یک ترکیب مدل سازی پیشرفته ICE برای کنترل کپی کردن یک عنصر با دو منحنی کنترل خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2012 SP1.


آموزش ترکیب رندرهای سه بعدی در فیوژن

Compositing 3D Renders in Fusion

در این سری از درس‌ها، یاد می‌گیریم که چگونه با استفاده از ابزارها و تکنیک‌ها، چندین پاس رندر سه‌بعدی وارد کنیم و تصویر حاصل را روی عکس ترکیب کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Fusion 6.0 برای فایل های پروژه.


آموزش ترکیب عناصر دو بعدی در Toxik

Compositing 2D Elements in Toxik

در این سری از درس‌ها، یاد می‌گیریم که چگونه عناصر 2 بعدی را روی فیلم‌های زنده ترکیب کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Toxik 2009 و بالاتر برای Project Files.


آموزش استفاده از Morph و Magic Daemon در RealFlow

Using Morph and Magic Daemons in RealFlow

در این سری از درس‌ها، ما یاد می‌گیریم که چگونه از شکل‌گیری و دیمون‌های جادویی استفاده کنیم تا یک جریان ذرات به یک شیء تبدیل شود. نرم افزار مورد نیاز: RealFlow 5 و بالاتر.


آموزش Unity Mobile Development Game: Enemy AI and Waypoints

Unity Mobile Game Development: Enemy AI and Waypoints

در این سری از آموزش‌های یونیتی، ما نشان می‌دهیم که چگونه نقاط بین راه را تنظیم کنیم تا به دشمنانمان اجازه دهیم بازیکن را جستجو کرده و از بین ببرند. نرم افزار مورد نیاز: Unity 3.4.


آموزش تکنیک های روتوسکوپی در NUKE

Rotoscoping Techniques in NUKE

در این سری از آموزش‌ها، نحوه استفاده از گره‌های ردیاب و روتو در NUKE برای ایجاد سریع مات جامد را خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: NOKE 6.3v6.


آموزش مقدمه ای بر سه بعدی در NUKE

Introduction to 3D in NUKE

در این سری از درس ها، نحوه استفاده از سیستم ترکیب سه بعدی NUKE را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: NOKE 5.2v1 یا بالاتر.


آموزش موارد جدید در After Effects CS5.5

What's New in After Effects CS5.5

در این آموزش افتر افکت، نحوه استفاده از ویژگی های جدید عالی در After Effects CS5 را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CS5.5.


آموزش راهنمای مبتدیان برای وحدت

Beginner's Guide to Unity

در این سری از آموزش های یونیتی، نحوه استفاده از یونیتی و مراحل اولیه ساخت بازی را یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: Unity 3.4.


آموزش تکنیک های روتوسکوپی در افترافکت

Rotoscoping Techniques in After Effects

در این آموزش افتر افکت، یاد می گیریم که چگونه از ویژگی های ردیابی، کلید زدن و پوشاندن افتر افکت برای ایجاد یک شکل سریع، مستحکم و روتوسکوپی استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CS4 به بالا برای Project Files.


آموزش کلید زدن صفحات سبز در کامپوزیت

Keying Greenscreens in Composite

در این سری از درس ها، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه فیلم های سبز یا آبی را در Composite کلید بزنیم. نرم افزار مورد نیاز: Composite 2011 و بالاتر.


آموزش ترکیب عناصر دو بعدی با فوتیج در افترافکت

Compositing 2D Elements with Footage in After Effects

در این آموزش افتر افکت، نحوه ترکیب عناصر 2 بعدی را بر روی فیلم زنده یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CS4 به بالا برای Project Files.


آموزش NUKE Node Reference Library: Transform

NUKE Node Reference Library: Transform

در این سری از آموزش‌های NUKE، نگاهی به تمام ویژگی‌های گره‌های Transform می‌اندازیم، که به ما اجازه می‌دهد تا حرکت، چرخش، مقیاس‌بندی و انجام کارهای بیشتری برای داده‌های پیکسل خود انجام دهیم. نرم افزار مورد نیاز: NUKE 6.2.


آموزش متحرک سازی لوگوهای ایلاستریتور در افتر افکت

Animating Illustrator Logos in After Effects

در این آموزش افتر افکت، تکنیک های مختلفی را برای ایجاد انیمیشن های لوگوی جذاب یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CS4 برای فایل های پروژه.


آموزش ترکیب رندرهای سه بعدی در افتر افکت

Compositing 3D Renders in After Effects

در این آموزش افتر افکت، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه چندین پاس رندر سه بعدی وارد کنیم و با استفاده از ابزارها و تکنیک های بسیاری، تصویر حاصل را در بالای عکس ترکیب کنیم. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CS4 برای فایل های پروژه.


آموزش Unity Mobile Development Game: Character Scripting

Unity Mobile Game Development: Character Scripting

در این آموزش، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه انیمیشن های شخصیت های خود را برای کار با کنترل ها و بازی کلی خود اسکریپت کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Unity 3.4.


آموزش کتابخانه مرجع Toxik Node: تبدیل گره ها

Toxik Node Reference Library: Transform Nodes

در این دوره، نحوه عملکرد هر گره Transform و نحوه استفاده از آن در داخل Toxik را خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: Toxik 2009 و بالاتر.


آموزش کلیدسازی چند قسمتی صفحه سبز در کامپوزیت

Multi-part Greenscreen Keying in Composite

در این سری از درس‌ها، یاد می‌گیریم که چگونه یک صفحه سبز را با استفاده از چندین ابرابزار Keyer کلید بزنیم تا جزئیات بیشتری را ثبت کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Composite 2011 و بالاتر.


آموزش تکنیک های روتوسکوپی در NUKE 5.2

Rotoscoping Techniques in NUKE 5.2

در این سری از درس‌ها، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از گره‌های ردیابی، کلید زدن و پوشاندن در NUKE برای ایجاد یک شکل روتوسکوپی سریع و قوی استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: NOKE 5.2v1 یا بالاتر.


آموزش گردش کار ترکیبی پیشرفته در مایا و NUKE

Advanced Compositing Workflows in Maya and NUKE

در این سری از درس‌ها، ما شما را در فرآیند رندر کردن صحنه مایا به چند پاس و استفاده از تکنیک‌های پیشرفته برای ترکیب این پاس‌ها با استفاده از NUKE قرار می‌دهیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2009 و NOKE 5.2 و بالاتر.


آموزش ترکیب تصاویر استریوسکوپی در Toxik

Compositing Stereoscopic Images in Toxik

در این سری از درس ها، نحوه کار با جفت تصویر سه بعدی استریوسکوپی در Toxik را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Toxik 2010 برای فایل های پروژه.


آموزش جریان کار استریو پیشرفته در Toxik: Disparity

Advanced Stereo Workflows in Toxik: Disparity

در این سری از درس ها، تکنیکی را برای تبدیل یک پاس عمق از یک برنامه سه بعدی به یک نقشه ناهمسانی یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Toxik 2010 برای فایل های پروژه.


آموزش خط لوله تولید "نفوذی" جلد 4: حرکت مسابقه

'Infiltrator' Production Pipeline Volume 4: Match Moving

در این سری از درس ها، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از MatchMover برای ردیابی برخی فیلم های واقعی و ایجاد یک صحنه سه بعدی که با حرکت دوربین واقعی مطابقت دارد، استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: MatchMover 2011 و بالاتر.


آموزش کتابخانه مرجع Toxik Node: گره های کانال و جریان

Toxik Node Reference Library: Channel and Stream Nodes

در این دوره، نحوه عملکرد هر گره Channel و نحوه استفاده از آن در داخل Toxik را خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: Toxik 2009 و بالاتر.


آموزش نکات و ترفندها در MatchMover

Tips and Tricks in MatchMover

در این دوره با نکات و ترفندهای مختلفی آشنا می شویم. هر ویدیو در این دوره یک درس مستقل است که بر نکات و ترفندهایی تمرکز دارد که می تواند به بهبود گردش کار شما در MatchMover کمک کند. نرم افزار مورد نیاز: MatchMover.


آموزش کلید زدن صفحه سبز چند قسمتی در NOKE

Multi-part Greenscreen Keying in NUKE

در این سری از آموزش های NUKE ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک صفحه سبز را با استفاده از چندین لایه کلید بزنیم تا جزئیات بیشتری را ثبت کنیم. نرم افزار مورد نیاز: NOKE 6.1v3 و بالاتر.


آموزش ترکیب تصاویر استریوسکوپی در NUKE

Compositing Stereoscopic Images in NUKE

در این سری از درس‌ها، نحوه کار با جفت‌های تصویر استریوسکوپی سه بعدی در NUKE را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: NUKE 6.0 و بالاتر برای فایل های پروژه.


آموزش خط لوله متحرک و ترکیب را در مایا و افترافکت مطابقت دهید

Match Moving and Compositing Pipeline in Maya and After Effects

در این آموزش، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه چند فوتی بگیریم و آن را در کل MatchMover به خط لوله Maya to After Effects منتقل کنیم تا یک عکس تمام شده ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011، After Effects CS4.


آموزش "Infiltrator" تولید Pipeline جلد 7: ترکیب در NUKE

'Infiltrator' Production Pipeline Volume 7: Compositing in NUKE

در این آموزش NUKE ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از NUKE برای جمع آوری مجدد پاس های رندر مایا، ادغام آنها با صفحات پس زمینه و افزودن برخی جلوه های ویژه استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: NOKE 6.2 و بالاتر.


آموزش ترکیب چند کاناله در NUKE

Multi-Channel Compositing in NUKE

در این سری از درس‌ها، نحوه کامپوزیت کردن با سیستم کانال‌های داخل نرم‌افزار ترکیبی The Foundry، NUKE را یاد می‌گیریم. نرم افزار مورد نیاز: NOKE 5.1.


آموزش مقدمه ای بر روتوسکوپی در توکسیک

Introduction to Rotoscoping in Toxik

در این سری از درس ها، اصول روتوسکوپی در Toxik را یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: Toxik 2010 و بالاتر برای فایل های پروژه.


آموزش سری حرفه ای: ادغام ذرات با ICE و Lagoa در Softimage

Professional Series: Particle Integration with ICE and Lagoa in Softimage

در این آموزش سطح بالا، نحوه مدیریت داده ها بین ابرهای ICE و دور زدن بسیاری از مسائل رایج در ICE و Lagoa را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2011 SAP و بالاتر.


آموزش استفاده از فیلتر برای کنترل ذرات در RealFlow

Using Filter to Control Particles in RealFlow

در این سری از درس‌ها، یاد می‌گیریم که چگونه از دیمون فیلتر برای جدا کردن ذرات خود به چند تابنده استفاده کنیم که سپس می‌توانیم به صورت جداگانه با پیوندهای انحصاری کنترل کنیم. نرم افزار مورد نیاز: RealFlow 5 و بالاتر.


آموزش تعویض اسکای پن و کاشی سه بعدی در NUKE

3D Pan and Tile Sky Replacement in NUKE

در این آموزش NUKE، نحوه ایجاد یک آسمان سه بعدی با استفاده از تکنیک پان و کاشی در NUKE را خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: NOKE v6.2.


آموزش نکات و ترفندهای ترکیبی در فیوژن

Compositing Tips and Tricks in Fusion

در این دوره، نکات و ترفندهای مختلف ترکیب بندی را یاد می گیریم. هر ویدیو در این دوره یک درس مستقل با محوریت نکات و ترفندهایی است که می تواند به بهبود گردش کار ترکیبی شما در Fusion کمک کند.


آموزش راهنمای مبتدیان برای ICE در Softimage

Beginner's Guide to ICE in Softimage

این دوره نگاهی مقدماتی به محیط خلاق تعاملی یا ICE است تا بتوانید اصطلاحات و تعاریف ضروری را یاد بگیرید و پایه ای محکم در گرافیک کامپیوتری بسازید. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2011 SAP و بالاتر.


آموزش Toxik Node Reference Library: Utilities Nodes

Toxik Node Reference Library: Utilities Nodes

در این دوره، نحوه عملکرد هر نود Utilities و نحوه استفاده از آن در داخل Toxik را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Toxik 2009 و بالاتر.


آموزش ارسال شغل Backburner پیشرفته

Advanced Backburner Job Submission

در این سری از درس ها، استفاده های پیشرفته از Autodesk's Render Manager Backburner و نحوه ارسال دستی مشاغل در برنامه های مختلف را خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: Backburner 2008.


آموزش شروع کار با موکا برای افترافکت

Getting Started with mocha for After Effects

در این سری از درس ها یاد می گیریم که چگونه از موکا برای برنامه افتر افکت برای ردیابی اشیاء و استفاده از داده های ردیابی در After Effects استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: mocha و After Effects (Project Files ایجاد شده در mocha v2 و After...


آموزش استفاده از لایه های ردیابی و مات در موکا

Using Tracking and Matte Layers in mocha

در این سری از درس‌ها، تکنیک‌های مختلفی را برای مقابله با مسیرهای دشوار یاد می‌گیریم و یاد می‌گیریم که چگونه داده‌های موکا را برای هر نوع لایه در After Effects تغییر داده و اعمال کنیم. نرم افزار مورد نیاز: موکا و افتر افکت (فایل های پروژه ایجاد شده در...


آموزش ادغام عناوین در فوتیج در کامپوزیت

Integrating Titles into Footage in Composite

در این سری از درس‌ها، یاد می‌گیریم که چگونه یک عنوان متن را در فوتیج پس‌زمینه ترکیب کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Composite 2011 و بالاتر.


آموزش 10 راه برای کار سریعتر در NUKE

10 Ways to Work Faster in NUKE

در این آموزش‌های NUKE، ده نکته و ترفند برای کار سریع‌تر در NUKE، از پراکسی‌ها گرفته تا عبارات، پایتون و رندر دستورات را یاد می‌گیریم. نرم افزار مورد نیاز: NOKE 6.3v2.


آموزش مروری بر مکان یاب و بیدارهای اقیانوس مایا

Overview of Maya Ocean Locators and Wakes

در این آموزش مایا، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از مکان یاب و ویژگی های بیدار مایا برای شناور کردن اجسام روی سطح و ایجاد امواج در اقیانوس استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya Unlimited.


آموزش ردیابی اشیا در MatchMover و NUKE

Object Tracking in MatchMover and NUKE

در این سری از آموزش ها، ما یاد می گیریم که چگونه از MatchMover برای ردیابی یک شی به گونه ای استفاده کنیم که گویی صحنه ماست، سپس عکس را با Maya و NUKE تمام کنیم. نرم افزار مورد نیاز: MatchMover 2011 و NUKE 6.1.


آموزش مقدمه ای بر موشن کپچر در موشن بیلدر

Introduction to Motion Capture in MotionBuilder

در این دوره ما اصول استفاده از داده های ضبط حرکت برای هدایت شخصیت های خود را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: MotionBuilder 2009 و بالاتر.


آموزش مقدمه ای بر اسکریپت نویسی پایتون در NUKE

Introduction to Python Scripting in NUKE

پایتون یک زبان برنامه نویسی پرکاربرد است که در NUKE ادغام شده است تا به ما هنرمندان اجازه می دهد رابط کاربری را کنترل کنند، بسیاری از گره ها را به سرعت تغییر دهند و با برنامه های خارجی ادغام شوند. نرم افزار مورد نیاز: NOKE 6.3v6.


آموزش افترافکت عبارات آسان ساخته شده است

After Effects Expressions Made Easy

در این آموزش افتر افکت، عبارات را ابهام زدایی می کنیم و آنها را آسان می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CS5.5.


آموزش مقدمه ای بر Softimage 2012

Introduction to Softimage 2012

در این آموزش Softimage، ما به شما کمک می کنیم تا درک قوی از Softimage و نحوه عملکرد آن داشته باشید. نرم افزار مورد نیاز: Softimage.


آموزش ترکیب رندرهای سه بعدی در Toxik

Compositing 3D Renders in Toxik

در این سری از درس ها، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه چندین پاس رندر سه بعدی را وارد کنیم و آنها را با استفاده از ابزارها و تکنیک های زیادی روی یک عکس ترکیب کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Toxik 2010 برای فایل های پروژه.


آموزش خط لوله متحرک و ترکیب را در مایا و NUKE مطابقت دهید

Match Moving and Compositing Pipeline in Maya and NUKE

در این سری از درس‌ها، ما یاد می‌گیریم که چگونه چند فیلم بگیریم و آن را از طریق کل MatchMover به خط لوله Maya to NUKE منتقل کنیم تا یک عکس تمام شده ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011، NUKE 6.0.


آموزش مقدمه‌ای بر مدل‌سازی رویه‌ای ICE در Softimage

Introduction to Procedural ICE Modeling in Softimage

در این سری از آموزش‌های Sotfimage، نحوه استفاده از ابزار قدرتمند مدل‌سازی رویه‌ای ICE را در Softimage خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2012 SP1.


آموزش مقدمه ای بر ردیابی در فیوژن

Introduction to Tracking in Fusion

در این سری از درس ها، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از ردیاب Fusion برای تجزیه و تحلیل فیلم های واقعی برای یافتن حرکت بخش هایی از صحنه استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Fusion 6.0 برای فایل های پروژه.


آموزش مقدمه ای بر ردیابی دوربین در NUKEX

Introduction to Camera Tracking in NUKEX

در این سری از درس ها، نحوه استفاده از ردیاب دوربین سه بعدی در NUKEX را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: NUKEX 6.0 و بالاتر.


آموزش کتابخانه مرجع گره فیوژن: Blur

Fusion Node Reference Library: Blur

در این دوره، نحوه عملکرد هر گره Blur و نحوه استفاده از آن در داخل Fusion را خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: Fusion 6 و بالاتر.


آموزش مقدمه ای بر روتوسکوپی در NUKE 5

Introduction to Rotoscoping in NUKE 5

در این سری از درس ها، اصول روتوسکوپی در NUKE را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: NUKE 5.2 و بالاتر برای فایل های پروژه.


آموزش راهنمای هنرمند برای فیوژن

Artist's Guide to Fusion

در این دوره یاد می گیریم که چگونه با نرم افزار کامپوزیت Fusion شروع به کار کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Fusion 6 و بالاتر.


آموزش ردیابی اشیا در MatchMover و After Effects

Object Tracking in MatchMover and After Effects

در این سری از درس‌ها، یاد می‌گیریم که چگونه از MatchMover برای ردیابی یک شی به‌گونه‌ای استفاده کنیم که انگار صحنه ماست، سپس عکس را با Maya و After Effects تمام کنیم. نرم افزار مورد نیاز: MatchMover 2011 و After Effects CS5.


آموزش شروع کار با ICE در Softimage

Getting Started with ICE in Softimage

در این سری از درس ها، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از محیط خلاق تعاملی در داخل Softimage برای ایجاد جلوه های ذرات استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2011.


آموزش 12 اصل انیمیشن در افترافکت

12 Principles of Animation in After Effects

در روزگار انیمیشن های دستی، گروهی از انیماتورهای برتر دیزنی گرد هم آمدند و دوازده قانون انیمیشن را تعریف کردند که اگر به درستی اعمال شوند، انیمیشنی شگفت انگیز و تجربه ای جذاب برای مخاطب ایجاد می کنند. نرم افزار مورد نیاز: ...


آموزش کلید زدن صفحه سبز چند قسمتی در After Effects CS5

Multi-part Greenscreen Keying in After Effects CS5

در این آموزش افتر افکت، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک صفحه سبز را با استفاده از چندین لایه کلید بزنیم تا جزئیات بیشتری را ثبت کنیم. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CS5 و بالاتر.


آموزش آشنایی با RollingShutter در NUKE

Introduction to RollingShutter in NUKE

در این سری از درس‌ها، اصول استفاده از پلاگین RollingShutter را برای رفع انحراف و تکان در فیلم‌هایمان یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: NUKE 6.0 و RollingShutter 1.0v1.


آموزش کلید زدن Greenscreens در After Effects

Keying Greenscreens in After Effects

در این آموزش افتر افکت، یاد می گیریم که چگونه فیلم های صفحه سبز یا آبی را در افتر افکت کلید بزنیم. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CS5 و بالاتر.


آموزش شروع کار با Backburner

Getting Started with Backburner

در این سری از درس ها، ما یاد می گیریم که چگونه از Backburner Render Manager Autodesk برای کنترل مزرعه سرور استفاده کنیم و به ما کمک کند ترتیب و زمان بندی صحنه هایی را که می خواهیم رندر کنیم، سازماندهی کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Backburner 2008، Maya 2010، Toxik 2010، 3ds...


آموزش Artist's Guide to Smoke 2013

Artist's Guide to Smoke 2013

Smoke for Mac یک نرم افزار ویرایش ویدئو و افکت است که سهولت ویرایش جدول زمانی را با قدرت ترکیب بندی مبتنی بر گره ترکیب می کند. نرم افزار مورد نیاز: Smoke 2013.


آموزش چرخش سه بعدی با ردیاب و مثلثات در NUKE

3D Rotation with Trackers and Trigonometry in NUKE

در این سری از درس ها، نحوه استفاده از ردیاب ها و مثلثات را برای مطابقت با چرخش چشم در سیستم سه بعدی NUKE یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: NOKE 5.2 و بالاتر.


آموزش توسعه بازی موبایل Unity: ارتباط با مرکز اطلاع رسانی

Unity Mobile Game Development: Communication with Notification Center

در این آموزش یونیتی، راه‌های مختلفی را می‌آموزیم که اسکریپت‌های ما می‌توانند به یکدیگر دسترسی داشته باشند و با یکدیگر صحبت کنند. نرم افزار مورد نیاز: Unity 3.4.


آموزش ترکیب سه بعدی به ویدیو در مایا و افتر افکت

Compositing 3D into Video in Maya and After Effects

در این آموزش ما یاد خواهیم گرفت که چگونه خروجی یک برنامه ردیاب حرکت را به مایا ببریم، یک مدل سه بعدی را به نور و رندر وارد کنیم، سپس به After Effects برویم تا آن را با فیلم اصلی خود ترکیب کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2010 و After Effects...


آموزش مقدمه ای بر ردیابی در NUKE 5

Introduction to Tracking in NUKE 5

در این سری از درس ها، نحوه استفاده از ردیاب NUKE را برای ایجاد فریم های کلیدی از فیلم های واقعی یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: NOKE 5.3 و بالاتر.


آموزش مشخص کردن اسکلت ها با MotionBuilder

Characterizing Skeletons with MotionBuilder

در این دوره ما یاد می گیریم که چگونه اسکلت های خارجی یا ساختارهای استخوانی را بگیریم و مشخص کنیم یا به عبارت دیگر آنها را قالب بندی کنیم تا MotionBuilder آنها را درک کند و بتواند روی آنها یک دکل ایجاد کند. نرم افزار مورد نیاز: MotionBuilder 2009 و بالاتر


آموزش ترکیب سه بعدی به ویدیو در مایا و توکسیک

Compositing 3D into Video in Maya and Toxik

در این سری از درس‌ها، یاد می‌گیریم که چگونه خروجی یک برنامه ردیاب حرکت را به مایا ببریم، یک مدل سه‌بعدی را به نور وارد کنیم و رندر کنیم، سپس به Toxik برویم تا آن را با فیلم اصلی خود ترکیب کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2010 و Toxik 2010 و...


آموزش پروژکتور دوربین در مایا و NUKE

Camera Projection in Maya and NUKE

در این سری از آموزش ها، یاد می گیریم که چگونه با استفاده از پروژکتور دوربین در Maya و NUKE یک تصویر دو بعدی را به یک صحنه سه بعدی تبدیل کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011، NUKE 6.1 و بالاتر.


آموزش مقدمه ای بر MatchMover

Introduction to MatchMover

در این سری از درس ها، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از MatchMover برای گرفتن فیلم دو بعدی و ایجاد یک صحنه سه بعدی استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: MatchMover 2010 یا بالاتر.


آموزش با استفاده از MotionBuilder's FBIK Control Rigs

Using MotionBuilder's FBIK Control Rigs

در این دوره با کار با ریگ Full Body IK که در MotionBuilder تعبیه شده است آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: MotionBuilder 2009 و بالاتر.


آموزش نکات و ترفندها در افترافکت

Tips and Tricks in After Effects

در این دوره با نکات و ترفندهای مختلف در افتر افکت آشنا می شویم. هر ویدیو در این دوره یک درس مستقل است که بر نکات و ترفندهایی تمرکز دارد که می تواند به بهبود گردش کار شما در After Effects کمک کند.


آموزش جریان کار استریو پیشرفته در افترافکت: نابرابری

Advanced Stereo Workflows in After Effects: Disparity

در این سری از درس ها، تکنیکی را برای تبدیل یک پاس عمق از یک برنامه سه بعدی به یک نقشه ناهمسانی یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CS4 برای فایل های پروژه.


آموزش معرفی کانال ها در NUKE

Introduction to Channels in NUKE

در این سری از درس ها، نحوه استفاده از سیستم کانال NUKE را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: NOKE.


آموزش ترکیب سه بعدی به ویدیو در Maya و NUKE

Compositing 3D into Video in Maya and NUKE

در این سری از درس‌ها، ما یاد می‌گیریم که چگونه خروجی را از یک برنامه ردیاب حرکت بگیریم و یک مدل سه‌بعدی را وارد کنیم و آن را در فیلم اصلی خود در NUKE نور، رندر و ترکیب کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2010 و NUKE 6.0 و بالاتر برای فایل های پروژه.


آموزش شروع با RealFlow

Getting Started with RealFlow

در این سری از درس ها، اصول استفاده از RealFlow را یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: RealFlow 5 و بالاتر.


آموزش ویژگی های جدید در NUKE 6.3v1 و NUKEX 6.3v1

New Features in NUKE 6.3v1 and NUKEX 6.3v1

در این آموزش NUKE، نحوه استفاده از ویژگی های جدید معرفی شده در NUKE 6.3، مانند ذرات سه بعدی، ردیاب Planar، Denoise، Spline Warp، Audio Read، از پیش تعیین شده و موارد دیگر را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: NUKE 6.3v1 یا NUKEX 6.3v1.


آموزش جلوه های لنز دوربین واقع گرایانه در NUKE

Photorealistic Camera Lens Effects in NUKE

در این سری از آموزش های NUKE، ما در مورد فیزیک سفر نور در داخل یک لنز دوربین واقعی و نحوه اعمال این افکت ها در پروژه های خودمان در NUKE خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: NOKE 6.3v6.


آموزش شروع کار با NOKE 5

Getting Started with NUKE 5

در این سری از درس‌ها، نحوه استفاده از نرم‌افزار ترکیبی The Foundry's NUKE را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: NOKE.


آموزش کامپوزیت مبتنی بر عمق در افتر افکت

Depth-Based Compositing in After Effects

در این آموزش افتر افکت، یاد می گیریم که چگونه نقشه های عمق را برای ایجاد لایه بندی صحیح بین دو رندر ترکیب کنیم. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CS4 و بالاتر.


آموزش مقدمه ای بر روتوسکوپی در فیوژن

Introduction to Rotoscoping in Fusion

در این سری از درس ها، اصول روتوسکوپی در فیوژن را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: فایل های پروژه ایجاد شده در Fusion 6.0.


آموزش راهنمای هنرمند برای موشن گرافیک در 3ds Max

Artist Guide to Motion Graphics in 3ds Max

با همکاری Autodesk، Digital-Tutors مشتاق است تا در مورد برخی از ابزارهای قدرتمند موجود در 3ds Max به شما آموزش دهد و توضیح دهد که چگونه این ابزارها را می توان در یک پروژه گرافیک حرکتی گنجاند. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2013، پس از ...


آموزش خط لوله نفوذی جلد 7: کامپوزیت در کامپوزیت

'Infiltrator' Production Pipeline Volume 7: Compositing in Composite

در این سری از درس ها، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از Composite برای جمع آوری مجدد پاس های رندر مایا و ادغام آنها با صفحات پس زمینه خود استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Composite 2011 و بالاتر.


آموزش راهنمای مبتدیان برای افترافکت

Beginner's Guide to After Effects

در این آموزش های افتر افکت، نگاهی مقدماتی به افترافکت و به طور کلی ترکیب بندی خواهیم داشت تا بتوانید اصطلاحات و تعاریف ضروری را یاد بگیرید و پایه ای محکم در گرافیک کامپیوتری بسازید. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CS5 و بالاتر.


آموزش معرفی گره RotoPaint در NUKE

Introduction to the RotoPaint Node in NUKE

در این سری از درس ها، نحوه استفاده از گره RotoPaint معرفی شده در NUKE 6 را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: NUKE 6.0 و بالاتر.


آموزش گردش کار ترکیب پیشرفته در مایا و افترافکت

Advanced Compositing Workflows in Maya and After Effects

در این سری از درس‌ها، ما شما را با فرآیند رندر کردن صحنه مایا به چند پاس و استفاده از تکنیک‌های پیشرفته برای ترکیب این پاس‌ها با استفاده از افترافکت آشنا می‌کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2009 و بعد از...


آموزش کتابخانه مرجع گره NUKE: کانال ها

NUKE Node Reference Library: Channels

در این سری از درس‌ها، نحوه استفاده از گره‌های Channel در داخل NUKE را برای کنترل کانال‌های RBGA و همچنین هر کانال دیگری که در طول ترکیب استفاده می‌کنیم، یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: NOKE 5.2 و بالاتر.


آموزش شروع کار با دارایی ها در مایا

Getting Started with Assets in Maya

در این دوره یاد می گیریم که چگونه از سیستم Assets در مایا برای افزایش سرعت گردش کار و سازماندهی صحنه خود استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2009 و بالاتر.


آموزش ادغام عناوین با فوتیج در افتر افکت

Integrating Titles with Footage in After Effects

در این آموزش افتر افکت، یاد می گیریم که چگونه یک عنوان متن را در فوتیج پس زمینه ترکیب کنیم. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CS4 و بالاتر.


آموزش کامپوزیت مبتنی بر عمق در کامپوزیت

Depth-Based Compositing in Composite

در این سری از درس‌ها، یاد می‌گیریم که چگونه نقشه‌های عمقی را برای ایجاد لایه‌بندی صحیح بین دو رندر ترکیب کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Composite 2011 و بالاتر.


آموزش تبدیل خط تولید خط تولید جلد 7: حرکت مطابقت

Transforming Robot Production Pipeline Volume 7: Match Moving

در این دوره از سری حرفه ای ، ما برخی از تکنیک ها و مفاهیم مربوط به ایجاد یک انیمیشن دوربین سه بعدی از فیلم در NUKEX و تمیز کردن تصاویر خود را برای ترکیب بعدی بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: NUKEX 6.3v6 ، مایا 2012.


آموزش ویژگی های جدید در NOKE 7.0

New Features in NUKE 7.0

با تقریبا دو سال زمان توسعه، NOKE 7.0. نرم افزار مورد نیاز: NOKE 7.0v1.


آموزش ترکیب تصاویر استریوسکوپی در افتر افکت

Compositing Stereoscopic Images in After Effects

در این آموزش افتر افکت، نحوه کار با جفت تصویر سه بعدی استریوسکوپی در افتر افکت را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CS4 برای فایل های پروژه.


آموزش کامپوزیت مبتنی بر عمق در NUKE

Depth-Based Compositing in NUKE

در این آموزش NUKE ما یاد خواهیم گرفت که چگونه نقشه های عمق را برای ایجاد لایه بندی صحیح بین دو رندر ترکیب کنیم.


آموزش ردیابی اشیا در MatchMover و Composite

Object Tracking in MatchMover and Composite

در این سری از درس‌ها، یاد می‌گیریم که چگونه از MatchMover برای ردیابی یک شی به‌گونه‌ای استفاده کنیم که انگار صحنه ماست، سپس عکس را با Maya و Composite تمام کنیم. نرم افزار مورد نیاز: MatchMover and Composite 2011.


آموزش جریان کار استریو پیشرفته در NUKE: نابرابری

Advanced Stereo Workflows in NUKE: Disparity

در این سری از درس ها، ما تکنیکی را برای تبدیل Depth pass از یک برنامه سه بعدی به نقشه Disparity یاد خواهیم گرفت تا از ابزارهای پیشرفته استریو NUKE استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: NUKE 6.0 و بالاتر برای فایل های پروژه.


آموزش مقدمه ای بر ردیابی در افتر افکت

Introduction to Tracking in After Effects

در این آموزش افتر افکت ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از ردیاب تعبیه شده در افتر افکت برای تجزیه و تحلیل فیلم واقعی و پیدا کردن حرکت اشیا استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CS4 برای فایل های پروژه.


آموزش پروجکشن دوربین در مایا

Camera Projection in Maya

در این سری از درس ها، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه با استفاده از پروژکتور دوربین در مایا، یک تصویر دو بعدی را به یک صحنه سه بعدی تبدیل کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.


آموزش توسعه بازی موبایل Unity: ذخیره داده ها و امتیازات بالا

Unity Mobile Game Development: Saving Data and Highscores

در این آموزش یونیتی، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه داده ها را بین جلسات بازی با PlayerPrefs ذخیره کنیم و یک سطح امتیاز برای استقرار در iOS یا Android ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Unity 3.4.


آموزش مقدمه ای بر ردیابی در Toxik

Introduction to Tracking in Toxik

در این سری از درس ها، نحوه استفاده از ردیاب Toxik را برای تجزیه و تحلیل فیلم و یافتن موقعیت اشیا یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Toxik 2010 برای فایل های پروژه.


آموزش Keyer مبتنی بر تصویر در NUKE

Image-Based Keyer in NUKE

در این سری از آموزش های NUKE ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از کلید مبتنی بر تصویر یا IBK gizmo در NUKE برای ایجاد سریع کلیدهای تمیز استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: NOKE 6.2v1 و بالاتر.


آموزش راهنمای مبتدیان برای NUKE

Beginner's Guide to NUKE

در این سری از آموزش های NUKE، نگاهی مقدماتی به NUKE و ترکیب بندی خواهیم داشت تا بتوانید اصطلاحات و تعاریف ضروری را یاد بگیرید و پایه ای محکم در گرافیک کامپیوتری بسازید. نرم افزار مورد نیاز: NOKE 6.2v1 و بالاتر.


آموزش حذف اجسام با پروژکتور دوربین در NUKE

Removing Objects with Camera Projection in NUKE

در این آموزش NUKE، ما به طور کامل یک شی پیش زمینه را با استفاده از تکنیک های پروجکشن دوربین حذف می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: NOKE 6.3v1.