Craig Barbieri

کریگ باربییری یک مشاور بین المللی فناوری طراحی است و استفاده از فناوری ها را برای ارتقا the عمل طراحی و مهندسی هدایت می کند. وی نقش مهمی در موفقیت برخی از بزرگترین و پیچیده ترین مدلهای Revit ایجاد شده تاکنون و اولین پروژه تحویل یکپارچه پروژه (IPD) در نیوانگلند داشته است. او مدافع حداکثر رساندن پتانسیل فن آوری های جدید و جدید در طراحی است. او تجربه خود را از طریق وبلاگ iRevit.com بصورت آنلاین به اشتراک می گذارد و به عنوان عضو کمیته اجرایی اجلاس فناوری طراحی (http://designtechnologyleaders.com) فعال است. کریگ دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری و کارشناسی ارشد معماری منظر از دانشگاه پنسیلوانیا و لیسانس تجارت از دانشگاه کالیفرنیا است. وی عضو وابسته AIA است و می توان از طریق Google و LinkedIn به صورت آنلاین پیدا کرد.
دوره های این مدرس:

آموزش طراحی و مستند سازی یک ساختمان در Revit

Designing and Documenting a Building in Revit

در این مجموعه از آموزش ها ، ما می خواهیم اصول طراحی و مستندات را در Revit بیاموزیم. نرم افزار مورد نیاز: Revit 2011 تا 2014.


آموزش استفاده از طراحی ، مواد و گزینه های ارائه در Revit

Utilizing Design, Materials and Rendering Options in Revit

در این مجموعه از آموزشهای Revit ، ما چندین گزینه طراحی برای یک لابی اداری ایجاد خواهیم کرد ، در ایجاد و استفاده از مواد Revit کاوش خواهیم کرد ، و برای درک فضا یک مرور کلی ارائه خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: Revit 2015.