Nigel Gough

نایجل گاف در 16 سال گذشته مدیر Nigel Gough Illustrations بوده است و با ارائه تخصص تجسم طراحی به مشتریان طراحی معماری و صنعتی در سراسر استرالیا و خارج از کشور. او به دلیل کارش در سطح بین المللی شناخته شده است ، زیرا جوایز متعددی از انجمن تصویرگران معماری آمریکا در هر دو سبک رندر دیجیتال و آنالوگ دریافت کرده است. کار او با استفاده از طیف گسترده ای از بسته های نرم افزاری و تکنیک های ارائه آنالوگ ارائه روش های منحصر به فرد متناسب با نیازهای خاص مشتری منحصر به فرد طراحی طراحی شده است. وی در کنار تمرین موفق خود ، در طول حرفه حرفه ای خود در دانشگاه فناوری کوئینزلند نیز در حال تجسم طراحی بوده است. او این امتیاز بزرگ را پیدا کرده است که می تواند زندگی راضی کننده را با انجام کاری که در زندگی دوست دارد زندگی کند و از به اشتراک گذاشتن این تجربه با دیگران لذت می برد در حالی که تلاش می کند خواسته های دستیابی به پدر با یک خانواده جوان را متعادل کند.
دوره های این مدرس:

آموزش تجسم طراحی محصول در Rhino و V-Ray

Product Design Visualization in Rhino and V-Ray

در طول این درس ها ، ما یک گردش کار موثر برای مدل سازی یک مفهوم طراحی صنعتی در قالب یک طراحی چراغ راهنمایی تلفن همراه یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Rhino 5، V-Ray 2.0.


آموزش تولید مفاهیم تجسم معماری در کرگدن

Generating Architectural Visualization Concepts in Rhino

در طول این درس ها ، ما یک جریان اساسی تجسم معماری را برای تبدیل برنامه های 2D به یک مدل سه بعدی با استفاده از Rhino 5 نشان خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: Rhino 5 ، Flamingo nXt ، Photoshop CS6.