Edith Clara

ادیت کلارا در بسیاری از استودیوهای LA به عنوان یک هنرمند جلوه های تصویری کار کرده است که اعتبار وی به عنوان یک هنرمند CG از تبلیغات و تلویزیون های شبکه ای گرفته تا فیلم ها است. او به عنوان مدیر فنی در Parallax Studioworks در مجموعه ای از نقاط تلویزیونی نامزد ANNIE برای باغ وحش سنت لوئیس کار کرده است. در Z Animation وی یک انیماتور سه بعدی در برنده جایزه کمپین مایکروسافت "ما پتانسیل را می بینیم" بود و همچنین در چندین تصویر معماری متحرک برای مشارکت Jerde کار کرده است. او یک ژنرال 3D در Flight 33 Productions بود که در آن جلوه های بصری را برای مجموعه های تلویزیونی The Universe ، Sci-Tek و Big History ایجاد کرد. او در دیجیتال دامنه روی Iron Man 3 کار کرد و در آنجا به سختی در برخی از دوربین های دشوارتر از دوربین ، صورت و بدن برای جلوه های تصویری نیاز داشت. ادیت همچنین مدیر فنی و هماهنگ کننده تولید جشنواره انیمیشن لس آنجلس بود.
دوره های این مدرس:

آموزش ردیابی با استفاده از SynthEyes و Maya

Tracking Using SynthEyes and Maya

در طول این آموزش SynthEyes و Maya، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از ردیابی یک نقطه استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: SynthEyes 2011، Maya 2013.