Justin Walters

جاستین از سال 2008 در صنعت بازی های ویدیویی به عنوان یک هنرمند محیط زیست فعالیت می کند. او هنر بازی در چندین موتور ، بسته های نرم افزاری و سیستم عامل ها را توسعه داده است. جاستین در حال حاضر در Certain Affinity در آستین ، تگزاس استخدام شده و قبلاً در BioWare و Monolith Productions کار کرده است. از جمله کارهای وی می توان به Halo 2: Anniversary، Middle-earth: Shadow Of Mordor و Star Wars: The Old Republic اشاره کرد.
دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد فضای داخلی بازی با استفاده از MODO و Substance Designer

Creating Game Interiors Using MODO and Substance Designer

در این آموزش MODO و Substance Designer ، ما نحوه ایجاد فضای داخلی بازی را با استفاده از این دو برنامه و Unreal Engine بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: MODO 801 ، Substance Designer 5 ، Unreal Engine 4.7.