Peter Minister

پیتر وزیر قبل از سازگاری با هنر دیجیتال در سال 2005 وقتی Zbrush را کشف کرد ، 20 سال به عنوان یک مجسمه ساز سنتی تولید مدل ، وسایل و جلوه های ویژه برای فیلم ، تلویزیون ، موزه ها و پارک های موضوعی کار کرد. او که قبلاً به آرزوهای طولانی مدت خود برای تولید یک T-Rex کامل رسیده بود ، این انحراف جدید به هنر دیجیتال بسیاری از پروژه های جدید و هیجان انگیز را آغاز کرد او اکنون به خاطر تصویرگری های پیش از تاریخ خود شناخته شده است و تاکنون در بیش از 30 کتاب مصور برای تعدادی از ناشران چاپ شده است. کارهای وی در بی بی سی و کانال نشنال جئوگرافیک ظاهر شده است و این اولین آموزش وی برای مربیان دیجیتال است.
دوره های این مدرس:

آموزش ساخت زره آینده نگر در ZBrush

Building Futuristic Armor in ZBrush

در این آموزش ZBrush، ما از بسیاری از قابلیت‌های استخراجی که ZBrush ارائه می‌دهد برای ایجاد یک کت و شلوار محافظ بدن زنانه آینده‌نگر استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4.


آموزش ایجاد یک قنطورس در ZBrush

Creating a Centaur in ZBrush

در این مجموعه از آموزش ها ، ما از ZBrush به KeyShot می رویم و با ادغام با چراغ آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4 ، KeyShot.


آموزش ایجاد یک اژدهای فانتزی در ZBrush

Creating a Fantasy Dragon in ZBrush

در این آموزش ساخت اژدها با استفاده از عقل و عقل سلیم را پوشش خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS6، ZBrush.


آموزش بازسازی دایناسور در ZBrush

Dinosaur Reconstruction in ZBrush

در این آموزش یک دایناسور با استفاده از ZSpheres ایجاد می کنیم تا یک شبکه پایه PolyPaint ایجاد کنیم و یک رندر نهایی ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush4.


آموزش مدل سازی یک کاراکتر برای چاپ سه بعدی در ZBrush

Modeling a Character for 3D Printing in ZBrush

در این آموزش ما یک مدل دیجیتالی را برای چاپ سه بعدی مجسمه و آماده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4.


آموزش رندر مدل های ارگانیک در ZBrush و KeyShot

Rendering Organic Models in ZBrush and KeyShot

در این آموزش، از ZBrush به KeyShot خواهیم رفت و به رندر نهایی با استفاده از KeyShot به عنوان موتور رندر، وارد کردن OBJ و تمام نقشه‌های بافت از ZBrush به KeyShot را نشان خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: KeyShot، ZBrush 4R4.