Bartosz Maryjka

معلم، رقصنده، کاشف

سلام! نام من Bartosz Maryjka است، یک معلم حرفه ای، رقصنده، مربی کسب و کار، و خالق دوره های آنلاین از لهستان. من با بسیاری از افراد آگاه از جمله درمانگران، معلمان، طراحان رقص و بازرگانان کار می‌کنم که به من اطلاعات زیادی در مورد موارد مختلف زندگی می‌دهد و به من این امکان را می‌دهد که به طور کلی به افراد نگاه کنم تا به آنها کمک کنم بدون توجه به اهدافشان چه هستند، موفق و سریع رشد کنند. . من دوست دارم دانش و تجربه خود را به اشتراک بگذارم، بنابراین دوره های آنلاین برای افرادی که به دنبال دانش ارزشمند و رشد شخصی هستند ایجاد می کنم!

من مشتاق کمک به دیگران و پیگیری رشد آنها در تمام جنبه های زندگی آنها هستم. دوره های آنلاین من برای کمک به شما ایجاد شده است که فرد بهتر و حرفه ای در زمینه خود پیدا کنید. من دائماً در حال ایجاد دوره های جدید هستم و با وجود اینکه نویسنده آنها هستم، ممکن است انتظار دانشی را داشته باشید که از تجربیات خودم و بسیاری از متخصصان در زمینه های مختلف ساخته شده است که من از همکاری با آنها لذت می برم، که همه دوره ها را به عنوان ایجاد می کند. تا حد امکان ارزشمند است.

از اینکه وقت گذاشتید متشکرم و شما را در یکی از دوره های آموزشی من می بینم!

دوره های این مدرس:

آموزش مهارت های بین فردی و مهارت های ارتباطی در محیط کار. با دیگران بهتر کار کنید.

Interpersonal skills & communication skills in workplace. Work better with others.

"مهارت های بین فردی تقویت می شود؛ مهارت های ارتباطی در محل کار. با دیگران بهتر کار کنید. آیا از زندگی کاری و شخصی خود راضی هستید؟ این دوره یک پروگرام است. .."


آموزش کلاس مستر رقص هیپ هاپ: رقص هیپ هاپ را در خانه یاد بگیرید - رقص هیپ هاپ برای مبتدیان.

Hip Hop Dance Masterclass: learn hip hop dance at home - hip hop dance for beginners.

"حرکات رقص هیپ هاپ را در خانه بیاموزید! راهنمای مبتدیان برای رقص هیپ هاپ. هیچ تجربه ای لازم نیست - من همه چیزهایی را که برای تبدیل شدن باید بدانید برای شما توضیح خواهم داد. .."


آموزش ترک عادت های بد در سال 2022: راهنمای گام به گام

Break bad habits in 2022: a step-by-step guide

"تحول شخصی - عادات بد را در سال 2022 ترک کنید تکنیک های عملی برای ترک عادت های بد با موفقیت و شادتر، موفق تر و رضایت بیشتر. .."