Muhammad Ahsan Pervaiz

UI UX Designer + Freelancer + Web Developer من حرفه حرفه ای خود را از 10 سال پیش شروع کردم و خودم همه چیز را به سختی یاد گرفتم. من از ابتدا رفتم و در نهایت برای شرکتهای FORTUNE 500 مانند INTEL ، PANASONIC و کوکا کولا کار کردم. فقط در 1 سال طراحی UI جدی ، جای خودم را در DRIBBBLE گرفتم کار با مدیران هنری کوکاکولا و مدیران پروژه از انگلستان ، در مدت زمان کوتاه چیزهای زیادی آموختم. تجربه کاربر پیشرفته برنامه موبایل GP UK انگلستان ، چند وب سایت بازی و تجارت الکترونیکی و ایجاد الگوهای طراحی جدید برای نمایش ایمن رمزهای عبور در قسمت های رمز عبور از طراحی آیکون برنامه تا طراحی رابط کاربر برنامه ، از قاب های سیم ، نمونه های اولیه و طراحی ماکت کار کرده است. من گرسنه هستم که رابط کاربری را از همه جنبه ها کامل کنم من فردی با استعداد بالا هستم که برنده یک مدال طلا ، برنده یک مسابقه طراحی پوستر در سراسر کشور از PANASONIC شده و برنده بسیاری از مسابقات طراحی صفحه فرود در 99 طراحی شده ام.
دوره های این مدرس:

آموزش طراحی برنامه اندروید در سطح حرفه ای با Adobe XD و Google Material Design

Pro level Android App Design with Adobe XD & Google Material Design

"با استفاده از تمام مشخصات طراحی، اندازه ها و دستورالعمل های طراحی توسط Material Design و Adobe XD در طراحی اپلیکیشن اندروید مسلط شوید. طراحی اپلیکیشن اندروید به صورت حرفه ای .."


آموزش گردش کار طراحی وب مدرن → ایده پردازی، قالب بندی سیمی، مدل سازی و نمونه اولیه

Workflow of Modern Web Design → Ideation, Wireframing, Mockups & Prototype

"از چند سال گذشته، شغل یک طراح وب سنتی به شدت تغییر کرده است. طراحی برای هر صفحه (طراحی وب واکنشگرا) هیچ است.


آموزش UX of User Onboarding - با Journey Mapping، نصب بهتری را ایجاد کنید

UX of User Onboarding - Build better onboarding with Journey Mapping

"Onboarding اولین چیزی است که کاربران در محصول شما تجربه می کنند. اولین برداشتی که آنها دوست دارند یا از آنها متنفرند، بر سطح تعامل و تصمیم آنها تأثیر می گذارد.


آموزش Adobe XD از مبتدی تا متخصص - طراحی، نمونه اولیه و همکاری

Adobe XD from Beginner to Expert - Design, Prototype and Collaborate

"تقویت کننده طراحی؛ نمونه اولیه یک اپلیکیشن پزشکی آیفون در دنیای واقعی با استفاده از Adobe XD از ابتدا. با توسعه دهندگان با استفاده از ابزار Zeplin و Avocode همکاری کنید. هر طراحی یک است. .."


آموزش فرآیند UX ساده شده - از تحقیقات کاربر تا تست قابلیت استفاده

UX Process Simplified - From User Research to Usability Testing

"وقتی یک مبتدی فرآیند طراحی تجربه کاربری خود را شروع می کند، در مورد اینکه فرآیند طراحی UX را از کجا شروع کند سردرگم می شود. صدها چیز درگیر است..."