Clarian North

درباره من

کلاریان مربی مشهوری است که دارای گواهینامه صنعتی شناخته شده و رزومه ای است که از آن پشتیبانی می کند. شاگردان او به کار و مشارکت در برخی از بزرگترین و معتبرترین شرکت‌های تولیدی در جهان مانند یونیورسال، گوگل، آمازون، وارنر، بی‌بی‌سی، اسپاتیفای، لندر، اسپلایس و غیره ادامه داده‌اند.

Clarian مدیر عامل Orbital LLC، مشاوره و توسعه فناوری است که در سراسر جهان از جمله شرکت های پیشرو دره سیلیکون و همچنین 40 پروتکل برتر بلاک چین در میان Solana و NEAR تعامل دارد.

مهندس ارشد پروژه با بیش از 90 هزار ثبت نام در دوره های کدنویسی و ماژول های آموزشی در سراسر جهان - ثبت نام از توسعه دهندگان و پیمانکاران Google و Amazon. تجربه کاری بین‌المللی از نیویورک تا برلین، کلاریان (مستعار موریس کی) به تعدادی از جریان‌های ویروسی کمک کرده و در بیش از 80 کشور جهان اثر دیجیتالی منحصر به فردی ایجاد کرده است. Clarian در Rolling Stone، Billboard، Guardian، Yahoo Finance، Bloomberg، Clash، Broadway، New York Vulture، Vice در میان بسیاری دیگر به عنوان یک مبتکر و پیشگام در مهندسی صدا و فناوری حضور داشته است.

با اتخاذ رویکردی مشخص در طراحی تولید که راه‌اندازی و کمک به چندین لباس و پروژه مستقل و بزرگ بوده است، کلاریان برای برندهای پیشرو جهانی از یونیورسال تا امارات، قابلیت همکاری واقعیت مجازی آمبیسونیک برای Guy کار کرده و مشارکت داشته است. Laliberte's PY1 و EP های خودش در برچسب های نامی مانند Kompakt، مستقر در آلمان به نمایش درآمده است.

کلاریان به عنوان مهندس ارشد (میکس و مسترینگ) و تهیه کننده مشترک (نویسندگی و تنظیم) برای رشته های اصلی کار کرده است. ، هند و ناشران بین المللی از جمله همکاری با تولیدات نامزد شده و برنده جایزه گرمی. چند سهم قابل توجه عبارتند از میکس برای شرکت هایی مانند Emirates Airline Inflight Radio، اجراهای تولید پیشرفته مانند VR PY1 برای Guy Laliberte از Circle De Soleil، و همچنین تولید، میکس و مسترینگ برای کمپانی معروف آلمانی Kompakt Records و غیره. . طراحی‌های استودیویی و معماری صوتی او توسط مجلات صوتی پیشرو جهان مانند Future Music و Mixmag و همچنین دنبال‌کنندگان مستقل خود از تولیدات صوتی که به صورت ارگانیک در ده‌ها میلیون نفر پخش می‌شوند، به‌طور گسترده مورد تحسین قرار گرفته‌اند. اکنون که بیش از یک دهه از اجرا و قرارداد در برخی از بزرگ‌ترین جشنواره‌های جهان وقفه دارد، کلاریان همه چیزهایی را که درباره تولید صوتی آموخته است جمع‌آوری کرده است تا به تهیه‌کنندگان مهارت‌های مورد نیازشان را بیاموزد و آن‌ها را در این مسیر به سمت فرصت‌های شغلی شگفت‌انگیز و شکستن سوق دهد. آن موانع برای ارتقاء واقعی و شروع به پایان رساندن پروژه ها و تولیدات خود که در آنها گیر کرده بودند.

کلاریان که در بسیاری از جنبه‌های تجارت خود آموخته بود، در ابتدا با بودجه صفر به موفقیت دست یافت، و سال‌ها را صرف کارآموزی و مهتاب‌پردازی در فضاهای حرفه‌ای کرد، و از سرخوردگی‌ها برای به دست آوردن تلاش کرد. کیفیت تولید در نهایت برای پروژه‌هایی که با چیزی جز کامپیوتر و هدفون توزیع شده بین صدها هزار شنونده ساخته می‌شوند، شهرت بین‌المللی پیدا کرد.

داشتن درس‌های ارزشمندی از کار با شرکت‌های برتر فناوری و سرگرمی، هنرمندان و جشنواره‌های مشهور از اروپا تا آسیا، و پروژه‌های خود مانند اکسپدیشن‌های ضبط صحرایی محیطی در سراسر آفریقا تا پروژه‌های سینث پاپ که از مجله رولینگ استونز به نمایش درآمده است. به گاردین، کلاریان زمان و انرژی خود را صرف به اشتراک گذاشتن مجموعه مهارت‌های خود و آموزش دیگران می‌کند تا بتوانند پتانسیل واقعی خود را در سفر خود به کشف امکانات بی‌پایان تولید صدای مدرن در نوک انگشتان ما در آسایش خانه‌هایشان ببینند. .

Clarian اختصاص داده شده است که بدون در نظر گرفتن سطح مهارت یا وضعیت مالی شما، در دسترس‌ترین و جامع‌ترین دوره‌های آموزشی را در زمینه فناوری به شما ارائه دهد و موضوعات پیچیده را با توضیحات واضح و مبتنی بر مثال آموزش دهد. فلسفه او این است که این ابزارها نیستند که شما را به اوج می‌برند، اما یادگیری چرایی و چگونگی استفاده از این ابزارها از ابتدا در حین اتصال نقاط در طول مسیر، راه واقعی برای تسلط بر یک کاردستی است. پتانسیل این که چقدر می توانید یاد بگیرید و به انجام برسانید با یادگیری با این رویکرد نامحدود است و بسیار قابل مبادله است.

درس های کلاریان شما را از طریق موضوعات و تکنیک های پیچیده فقط با رایانه و نرم افزار رایگان خود راهنمایی می کند و واضح تر ارائه می دهد. و خرابی های ساده برای ارتقاء مجموعه مهارت ها و توانایی شما برای به پایان رساندن پروژه ها با بهترین فناوری و تکنیک های موجود.

منتظر دیدار شما در درس ها هستم!

دوره های این مدرس:

آموزش دوره کامل NFT (توکن های غیر قابل تعویض): هنر و فناوری

The Complete NFT (Non-Fungible Tokens) Course: Art and Tech

همه چیز را در مورد NFT ها (توکن های غیرقابل تعویض) بیاموزید - کسب و کار هنری NFT - ساخت NFT - خرید NFT - تجارت NFT - کریپتو


کد آموزشی دوره رسمی Redux در امتداد همه سطوح

The Redux Official Course Tutorial Code Along For All Levels

Modern 2023 Industry React - Redux & Redux Toolkit برای گذراندن مصاحبه های سطح بالا و مهاجرت به RTK


آموزش ChatGPT کامل با React Native - برنامه موبایل

The Complete ChatGPT with React Native - Mobile Application

با React Native و ChatGPT: Master Development Application Mobile یک برنامه فید اینستاگرام موبایل بسازید


کد آموزش رسمی کتاب داستان همراه - توسعه وب

Storybook Official Tutorial Code Along - Web Development

توسعه وب صنعت مدرن 2024: مهارت های مصاحبه جاوا اسکریپت + دوره کرش React و Redux


آموزش Clubhouse App - استاد کلاب هاوس برای بازاریابی و ارتباط

Clubhouse App - Master Clubhouse for Marketing & Connecting

تسلط بر برنامه Clubhouse - بیاموزید که از Clubhouse برای بازاریابی ، سرگرمی ، شبکه و اتصال استفاده کنید - رسانه های اجتماعی صوتی اکنون!


آموزش دوره کامل توسعه وب سایت NFT - صفر به متخصص

The Complete NFT Web Development Course - Zero To Expert

یاد بگیرید چگونه یک بازار NFT بسازید - Solidity And React - ترافل + Web3 برای NFT ها (نشانه های غیرقابل قوه) - Blockchain


آموزش کد کامل توسعه وب ChatGPT همراه - جاوا اسکریپت

The Complete ChatGPT Web Development Code Along - Javascript

کدنویسی با ChatGPT و 10 برابر بهره وری توسعه وب خود را یاد بگیرید - یک پروژه MERN از ابتدا با ChatGPT بسازید


آموزش ساخت یک بازار NFT از ابتدا - Blockchain Dapp

Build An NFT Marketplace From Scratch - Blockchain DApp

یادگیری حرفه ای DAPP توسعه - سفتی جاوا اسکریپت - با nextjs، IPFs، Hardhat، Openzeppelin، Esters، Tailwind


آموزش دوره کامل جامدادی - بلاک چین - صفر تا متخصص

The Complete Solidity Course - Blockchain - Zero to Expert

Master Solidity and Smart Contracts - توسعه بلاک چین: 2021 - برنامه نویسی اتریوم - کد همراه - DApplications


آموزش ساخت ChatGPT AI در جاوا اسکریپت - OpenAI - Code Along

Build A ChatGPT AI in JavaScript - OpenAI - Code Along

دستیار هوش مصنوعی خود را در جاوا اسکریپت ایجاد کنید - مقدمه ای عملی برای OpenAI ChatGPT - یادگیری ماشینی