Puja Modi

هنرمند تجسمی

سلام،

اسم من پوجا است. من یک هنرمند تلفیقی هستم و عاشق خلق مصنوعات با ترکیب تکنیک ها و اشکال هنری مختلف هستم. برای من، هنر یک مراقبه است زیرا من کاملاً درگیر فرآیند ساختن هنر می‌شوم و می‌توانم ساعت‌ها بدون هیچ تلاشی متمرکز بمانم.

برای ارائه یک ظاهر سه بعدی و کمی تنوع در آثار هنری خود، من همیشه سعی می کنم از مواد مختلفی استفاده کنم که به راحتی در بازار در دسترس هستند. من مشتاق خلق آثار هنری عامیانه، سنتی، معاصر، نقاشی دیواری و معنوی هستم. من همیشه مشتاقانه منتظر هستم تا اشکال هنری متمایز و منحصر به فرد را برای بیان خلاقیت خود امتحان کنم. من همچنین دوست دارم با بازیافت مواد پروژه های DIY ایجاد کنم.

به گفته من، هنر نیز درمانی برای رهایی از استرس است و از طریق این پلتفرم می‌توانم روند دقیق هنرهای مختلف را به روشی ساده به اشتراک بگذارم.

دوره های این مدرس:

دکور خانه - آموزش ساخت نقاشی گل معاصر با خمیر بافت خانگی و ورق طلا

Home Decor - Learn to make Contemporary Flower Painting with homemade texture paste & Gold Leaf

ما دوست داریم خانه خود را با دستان خود تزئین کنیم، بنابراین در این کلاس، من روند گام به گام ساخت این اثر هنری دیواری معاصر را به اشتراک می گذارم. این کلاس است. ..


آموزش دکور خانه - با استفاده از آسترهای سه بعدی خانگی، هنرهای عامیانه رنگارنگ بسازید

Home Decor - Make Colourful Folk Art using homemade 3d liners

"در این کلاس، مراحل ساخت مخروط های سرامیکی را با موادی که به راحتی در خانه در دسترس هستند را به صورت گام به گام به اشتراک گذاشتم. هنگامی که تکنیک تهیه سی ... را یاد گرفتید."


آموزش هنر حنا - مهدی (خالکوبی طبیعی برای تزیین بدن)

Henna Art - Mehndi (Natural Tattoos for body decoration)

"حنا یا مهندی (خالکوبی طبیعی) وسیله ای طبیعی و زیبا برای تزیین بدن است. در این دوره مراحل تهیه حنا را به صورت مرحله به مرحله یاد می گیرید.