Charbel Nemnom

Cloud Architect ، Microsoft MVP ، Microsoft Certified Trainer Charbel Nemnom یک معمار ابر ، Microsoft MVP ، و یک مربی مجوز مایکروسافت است.

وی همچنین یک کارشناس امنیت ICT و سوئیس دارای مجوز امنیت حرفه ای ابر (CCSP) است. چاربل که یک متخصص فنی متبحر و عملی است ، بیش از 17 سال تجربه مدیریت پروژه های IT و زیرساخت های گسترده دارد. وی تیم های فنی را برای بهینه سازی عملکرد سیستم های سازمانی مهم و مأموریت راهنمایی و توسعه سیستم های هدفمند و نوآورانه را با طیف وسیعی از فناوری ها ، از جمله Microsoft Azure ، SQL Server ، مراکز داده تعریف شده توسط نرم افزار ، مسیریابی سیسکو و موارد دیگر ، پرورش داده است.

وی سخنران مکرر در رویدادها و کنفرانس هایی مانند TechDays ، Azure Boot Camp و MS Cloud Summit است. در https://charbelnemnom.com بیشتر بیاموزید.
دوره های این مدرس:

آموزش Windows Server Hybrid Administrator Associate (AZ-801) Cert Prep: 3 Implement Disaster Recovery

Windows Server Hybrid Administrator Associate (AZ-801) Cert Prep: 3 Implement Disaster Recovery

مهارت هایی را که برای اجرای دامنه بازیابی فاجعه در آزمون گواهینامه Microsoft AZ-801 Configuring Windows Server Hybrid Advanced Services باید بدانید، بیاموزید.


آموزش ضروری Azure Storage

Azure Storage Essential Training

موارد ضروری ساخت و مدیریت راه حل های Azure Storage ، مانند Azure Files ، Azure Blobs و Azure Queues را بیاموزید.


آموزش Windows Server Hybrid Administrator Associate (AZ-801) Cert Prep: 4 انتقال سرورها و بارهای کاری

Windows Server Hybrid Administrator Associate (AZ-801) Cert Prep: 4 Migrate Servers and Workloads

مهارت هایی را که باید برای دامنه آزمون گواهینامه Microsoft AZ-801 بدانید که بر انتقال سرورها و بارهای کاری تمرکز دارد، بیاموزید.