Stephanie Liu

سخنران اصلی مجازی | استراتژیست پخش زنده | مربی NLP استفانی لیو یک استراتژیست ویدئویی زنده است که به مارک ها و کارآفرینان کمک می کند از ناشناخته به فراموش نشدنی بروند.

استفانی میزبان Lights، Camera، Live و بنیانگذار Leap Into Live Streaming Bootcamp است. او در Social Media Marketing World ، VidCon ، Podcast Movement و بسیاری دیگر صحبت کرده است. استفانی یکی از نویسندگان کتاب The Ultimate Guide to Social Media است.

استفانی به عنوان یک مربی برنامه نویسی زبان شناختی معتبر ، هک های مغزی را آموزش می دهد تا به افراد کمک کند تا با ترساندن صحبت های عمومی بر ترس خود غلبه کنند. با سیستم اثبات شده او ، مشتریان نحوه ایجاد محتوای ارزشمند ، تماشاگران را از هیجان به صدا در می آورند و ارائه یک ارائه جذاب و طلسم که بینندگان را جذب می کند ، ارائه می دهند. درباره استفانی و کارهایش در وب سایت وی .
دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد و تعامل با دنبال کنندگان آنلاین شما برای سازندگان

Building and Engaging with Your Online Following for Creators

کشف کنید که چگونه می توانید با ایجاد یک استراتژی محتوا که برای شما معتبر و برای مخاطبان شما مقاومت ناپذیر است ، حضور آنلاین خود را افزایش دهید.


آموزش Jump-Link Live Link Link خود را شروع کنید

Jump-Start Your LinkedIn Live Channel

با LinkedIn Live شروع کنید! بیاموزید که چگونه سیستم عامل های پخش و بازسازی می توانند برای شما کار کنند ، سپس نحوه ایجاد یک جریان زنده LinkedIn با ظاهر حرفه ای را بیاموزید.


آموزش شروع به کار با Facebook Shop for Creators

Getting Started with Facebook Shop for Creators

با Facebook Shops شروع به کار کنید ، یک تجربه خرید مبتنی بر موبایل که برای کمک به مشاغل ایجاد ویترین های دیجیتالی جذاب در فیس بوک و اینستاگرام طراحی شده است.