Biplov Jha

مهندس || الهام بگیرید و الهام بگیرید

سلام،

من Biplov (22 ساله) فارغ التحصیل مهندسی برق هستم و اکنون به عنوان مهندس طراحی سیستم در یک شرکت معتبر در ژاپن کار می کنم.

وقت آزاد خود را صرف ساختن می کنم ویدیوهایی که به آنها علاقه دارم. من با دوستانم چند استارت آپ دارم که در آنها فضایی برای تفکر طراحی و ایده پردازی در مورد رویدادهای جدید فراهم می کنیم که در آن دانش و تجربه مختلفی به دست آورده ام. علایق من موضوعاتی مرتبط با فناوری مخرب مدرن است که پتانسیل تبدیل شدن به یک تغییر دهنده بازی را دارد. من دوره‌های مرتبط با توسعه وب، طراحی گرافیک، بلاک چین و غیره ایجاد می‌کنم.

در طول مدرسه (و حتی الان)، از SKILLSHARE برای یادگیری مهارت‌های جدید و به طور کلی توسعه خودم استفاده کرده‌ام، اما اکنون در ماموریت استفاده از این پلتفرم برای به اشتراک گذاشتن مهارت های خود با جهان. من از قبول چالش های جدید لذت می برم.

اگر می‌توانید با من حال کنید و می‌خواهید بینش‌ها و الهام‌های خود را در مورد موضوعات مرتبط یا غیرمرتبط با من به اشتراک بگذارید، لطفاً اینجا یا در بخش‌های اجتماعی مختلف با من <فالو/تماس بگیرید. و اگر ایده‌هایی برای کلاس‌ها دارید که برایتان مفید است، برای من پیام/ایمیل ارسال کنید تا ببینم چه کاری می‌توانم انجام دهم.


بیایید یاد بگیریم و لذت ببریم.

دوره های این مدرس:

آموزش یاد بگیرید که با استفاده از پایتون تعداد دلخواه کلکسیون NFT خود را ایجاد کنید

Learn to create your own any desired number of NFT collectibles using Python

میلیون‌ها NFT Pixel Art را با من در این کلاس پروژه هدایت‌شده ایجاد کنید، جایی که ما پایتون را برای ایجاد کلکسیون‌های NFT طراحی و استفاده می‌کنیم! NFT ها و هنرهای دیجیتال هستند. ..