Caleb Jost

طراح وب + بازاریاب دیجیتال

هی، من Caleb Jost هستم. من یک طراح وب برنده جایزه در آستین، TX هستم. من یک استودیوی دیجیتال شش رقمی را اداره می کنم و بازاریابی دیجیتال را در سطح دانشگاه تدریس کرده ام. من مشتاق توانمندسازی کارآفرینان و صاحبان مشاغل کوچک برای ایجاد مشاغل موفق از طریق طراحی وب و بازاریابی دیجیتال هستم. من از خانواده ای از صاحبان مشاغل کوچک هستم، بنابراین از چالش های منحصر به فردی که SMB ها با آن روبرو هستند به خوبی آگاه هستم.

من در زمینه فناوری برای استارت‌آپ‌ها، شرکت‌های Fortune 100 و به‌عنوان یک صاحب کسب‌وکار خوداشتغال کار کرده‌ام. من شریک Wix Legend هستم و دارای گواهینامه تبلیغات گوگل، بازاریابی ورودی و سئو هستم.

در وقت آزادم، دوست دارم موسیقی بنوازم (بیس، گیتار، یوکلل و کیبورد)، بخوانم، پیاده روی کنم، با دوستان و خانواده وقت بگذرانم، مهارت ها و سرگرمی های جدید را کشف کنم، زبان ها (آلمانی، پرتغالی و اسپانیایی را یاد بگیرم. ) و سفرهای بین المللی.

فروشگاه آنلاین من را در https://parrotwebdesigns.com یا فروشگاه Etsy من را در https://www.etsy.com/shop/ParrotWebsites برای الگوها و بنرهای منحصر به فرد وب سایت سفارشی بررسی کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش نحوه طراحی وب سایت از ابتدا با Wix: تنها دوره طراحی وب Wix که تا به حال به آن نیاز دارید

How to Design a Website From Scratch With Wix: The Only Wix Web Design Course You'll Ever Need

"آنچه در این دوره خواهید آموخت شما یاد خواهید گرفت که با Wix وب سایت های هیجان انگیز و بهینه شده برای موبایل طراحی کنید. شما همچنین یاد خواهید گرفت که وب سایت ها را برای دستگاه های تلفن همراه بهینه کنید. .."