Roosevelt Wilmot

Roosevelt Wilmot مایکروسافت IT حرفه ای (MCITP) در زیرساخت، Cloud و Datacenter مدیریت است که در جامائیکا مستقر است. روزولت برای 20 سال گذشته در صنعت فناوری اطلاعات شرکت کرده است و دارای طیف گسترده ای از دانش در چندین طیف آن، از جمله سخت افزار، نرم افزار، امنیت و مدیریت شبکه است. او رهبر فعلی گروه جامعه جامعه VMware (VMUG) در جامائیکا است. تخصص های حرفه ای خود شامل مدیریت زیربنایی، مایکروسافت Azure، VMware، و همه چیز ویندوز سرور و مشتری مرتبط است.
دوره های این مدرس:

آموزش جلسات IT Ops: انقلابی در زیرساخت فناوری اطلاعات - باز کردن قدرت بیش از حد همگرایی

The IT Ops Sessions: Revolutionizing IT Infrastructure - Unlocking the Power of Hyperconvergence

در این جلسه IT Ops، یاد خواهید گرفت که چگونه زیرساخت فناوری اطلاعات خود را با قدرت ابرهمگرایی متحول کنید. از ساده‌سازی مدیریت تا کاهش هزینه‌ها و افزایش چابکی، مزایا را کشف کنید و از موارد استفاده بیش از حد همگرایی استفاده کنید.


آموزش نگهداری حجم کار SAP در Azure

Maintaining SAP Workloads on Azure

این دوره، هدف "بهینه سازی عملکرد و هزینه" را در آزمون AZ-120، برنامه ریزی و مدیریت مایکروسافت Azure برای کارهای SAP پوشش می دهد.


آموزش طراحی و پیاده سازی قابلیت دسترسی بالا و بازیابی فاجعه برای بارهای کاری SAP در Azure

Designing and Implementing High Availability and Disaster Recovery for SAP Workloads on Azure

این دوره هدف «طراحی و اجرای بازیابی با دسترسی بالا و فاجعه» را در آزمون AZ-120، برنامه ریزی و مدیریت Microsoft Azure برای بارهای کاری SAP پوشش می دهد.


آموزش جلسات IT Ops: آزادسازی قدرت Avamar و دامنه داده - تبدیل عملیات پشتیبان گیری و بازیابی

The IT Ops Sessions: Unleashing the Power of Avamar and Data Domain - Transforming Backup and Recovery Operations

شما یاد خواهید گرفت که چگونه Avamar و Data Domain می توانند عملیات پشتیبان گیری و بازیابی را با قابلیت های پیشرفته deduplication و مدیریت داده ها، ادغام یکپارچه با زیرساخت IT موجود و بهترین شیوه ها برای پیاده سازی تغییر دهند.