Elkhan Yusubov

اسپیکر و مدیر معمار ابر
Elkhan Yusubov یک مدیر معمار ابر با بیش از 14 سال تجربه به عنوان مربی معتبر مایکروسافت است.

Elkhan در حال حاضر به عنوان مدیر ارشد راه حل های ابری و زیرساختی در T-Rex Solutions, LLC کار می کند. در این نقش، او یک گروه مهندسی و معمار را رهبری می‌کند که راه‌حل‌های حیاتی، اقتصادی و چند ابری را برای مشتریان T-Rex ارائه می‌کند. او یک مشاور نتیجه‌گرا با تجربه گسترده در طراحی و عملیات نرم‌افزار است و با ذینفعان متقابل در مراقبت‌های بهداشتی، فناوری، تولید و خرده‌فروشی همکاری داشته است.

الخان یک یادگیرنده مادام‌العمر، علاقه‌مند به فضای ابری و متخصص اتوماسیون او که اصالتاً اهل آذربایجان است، دارای مدرک کارشناسی ارشد در علوم کامپیوتر و مدیریت ریسک از دانشگاه لینشوپینگ است و به همراه خانواده خود در منطقه واشنگتن دی سی-بالتیمور زندگی می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش BICEP BICEP اولین نگاه

Azure Bicep First Look

ویژگی‌های Azure Bicep، یک زبان دامنه خاص (DSL) را که تجربه تألیف زیرساخت ابری را برای راه‌حل‌های زیرساخت به‌عنوان کد در Azure ساده می‌کند، کاوش کنید.


آموزش زیرساخت ساختمان به عنوان کد (IaC) با Azure Bicep: قسمت 2

Building Infrastructure-as-Code (IaC) with Azure Bicep: Part 2

نحوه استفاده از Microsoft Azure Bicep را برای ارتقای مهارت‌های زیرساختی Azure به عنوان کد با ویژگی‌های GitHub Actions و الگو کشف کنید.


آموزش Azure Solutions Architect Expert (AZ-305) Cert Prep: Design Infrastructure Solutions

Azure Solutions Architect Expert (AZ-305) Cert Prep: Design Infrastructure Solutions

نکات مطالعه برای آماده شدن برای بخش راه حل های زیرساخت طراحی در آزمون گواهینامه Microsoft AZ-305 Azure Solutions Architect Expert را بررسی کنید.


آموزش زیرساخت ساختمان به عنوان کد (IaC) با Azure Bicep: قسمت 1

Building Infrastructure as Code (IaC) with Azure Bicep: Part 1