Dr. Marcel Tella Amo

علاقه مندان به یادگیری سریع

دکتر مارسل تلا آمو یک دانش آموز سریع و مشتاق است. او دوست دارد هر چیزی را که او را خوشحال می کند، یاد بگیرد، حتی اگر شامل مسائل پیچیده باشد. او معتقد است که چیزهای پیچیده را می توان به موارد ساده تبدیل کرد. او پس از +15 سال تجربه در یادگیری سریع مستمر، دارای مدرک لیسانس در مهندسی مخابرات در UPC، بارسلون و همچنین کارشناسی ارشد بینایی کامپیوتر است. MRes در تصویربرداری پزشکی در UCL، در لندن و همچنین دکترا توسط UCL در تصویربرداری پزشکی که به درمان بیماری‌های جنینی مانند سندرم انتقال خون دوقلو (TTTS) کمک می‌کند.

او همچنین یک مربی زندگی ACC تایید شده است. و بنیانگذار Inspiring Personal Growth که در آن قصد دارد با ارائه خدمات مربیگری و همچنین راهنمایی در مهارت های یادگیری به افراد کمک کند. او همچنین بیش از 10 سال است که کمربند مشکی تکواندو تمرین می کند، شطرنج باز، درامر و رقصنده هم اکنون 2 سال و نیم است. او دوست دارد فعالیت های یادگیری متفاوتی را انجام دهد که باعث ایجاد چالش می شود و او را از نظر فکری و جسمی تحریک می کند.

دوره های این مدرس:

آموزش 6 عادت کوچکی که اهمال کاری را شکست می دهند

The 6 Tiny Habits That Beat Procrastination

"نیروی اراده کافی نیست؟ یک سیستم ایجاد کنید! ------------------------------------------------ ------------------------------------ اگر در حال خواندن این صفحه هستید، شما. .."


آموزش MasterClass: اهداف موثر برای افراد بدون زمان

MasterClass: Effective Goals For People With No Time

"آیا برای رسیدن به اهداف خود آماده هستید یا آماده اید؟ سلام! من مارسل هستم، مربی زندگی توسط فدراسیون بین المللی مربیگری، مهندس و معلم. من ایجاد کرده ام. .."


آموزش MasterClass: اهداف موثر برای افراد بدون زمان

MasterClass: Effective Goals for People with No Time

اراده لازم نیست


آموزش Aprendizaje Effectivo sin Estrés para Adultos

Aprendizaje Efectivo sin Estrés para Adultos

"Este curso sobre como aprender está diseñado teniendo en cuenta el aprendizaje de por vida para que te conviertas en un estudiante ejemplar. Tomando un enfoque. .."


آموزش MasterClass: Metas Effectivas for Personas Con Tiempo Limitado

MasterClass: Metas Efectivas para Personas con Tiempo Limitado

«این پیش‌پرداخت یا آماده‌سازی برای کامپلیر توس اوجتیووس؟ هولا! سویا مارسل، مربی زندگی از فدراسیون بین المللی مربیگری، Ingeniero، و استاد. او خلق کرد. .."


آموزش موثر بدون استرس برای بزرگسالان

Stress-free Effective Learning for Adults

"این دوره آموزشی در مورد نحوه یادگیری با در نظر گرفتن یادگیری مادام العمر طراحی شده است تا شما به یک سوپرآلدآموز تبدیل شوید. با رویکردی کل نگر، ما تفاوت ها را بررسی خواهیم کرد."


آموزش تسلط بر تمرکز

Mastering Your Focus

5 استراتژی اثبات شده برای جلسات مطالعه لیزری شارپ


آموزش موثر بدون استرس برای بزرگسالان: اهداف خود را شکست دهید!

Stress-free Effective Learning for Adults: Crush your goals!

تبدیل به یک دانش آموز فوق العاده! - آموزش عملی کامل در یادگیری: پرهیز از تعلل، و افزایش بهره وری


آموزش Los 6 Micro Hábitos que Derrotan La Procrastinación

Los 6 Micro Hábitos que Derrotan La Procrastinación

"نهایی، 6 pequeños hábitos que veencen la procrastinación en menos de 5 minutos por día. Sin fuerza de voluntad. ¿Te falta fuerza de voluntad؟ ¡Crea un s. .."


آموزش با ChatGPT پتانسیل یادگیری خود را به حداکثر برسانید

Maximize Your Learning Potential with ChatGPT

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."