citrix

Citrix راه‌حل‌های مردم‌محور را ارائه می‌کند که با ارائه برنامه‌ها و داده‌های ایمن در هر دستگاه، شبکه یا فضای کاری دیجیتال، راه بهتری را برای کار ایجاد می‌کند. خدمات Citrix Cloud تحویل و مدیریت فناوری‌های Citrix را ساده می‌کند و به شما کمک می‌کند تا استقرار نرم‌افزار موجود در محل را گسترش دهید یا صد درصد به فضای ابری حرکت کنید.
دوره های این مدرس:

آموزش مقدمه ای بر دسترسی خصوصی امن Citrix

Introduction to Citrix Secure Private Access

این دوره بر مهارت های فنی اساسی مورد نیاز برای برنامه ریزی و ایجاد موفقیت آمیز استقرار خصوصی امن Citrix تمرکز دارد.


آموزش مقدمه ای بر دسترسی ایمن به اینترنت Citrix برای برنامه ها و دسکتاپ های مجازی Citrix

Introduction to Citrix Secure Internet Access for Citrix Virtual Apps and Desktops

در این دوره به طور خلاصه بحث خواهیم کرد که چگونه یکپارچه سازی CVAD و CSIA می تواند تجربه کاربر و نیازهای امنیتی فضای کاری دیجیتال مدرن را افزایش دهد.


آموزش مقدمه ای بر هویت و احراز هویت Citrix

Introduction to Citrix Identity and Authentication

در این دوره، شما یاد خواهید گرفت که چگونه برای یک راه اندازی Citrix IAM مناسب برای سناریوهای استقرار رایج برنامه ریزی کنید و همچنین ویژگی های پشتیبانی کننده Citrix IAM مانند فدراسیون احراز هویت، ورود به سیستم واحد و احراز هویت چند عاملی را بررسی می کنید. ...


آموزش مبانی برنامه های مجازی و سرویس دسکتاپ Citrix

Fundamentals of Citrix Virtual Apps and Desktops Service

این دوره بر مهارت‌های فنی اساسی مورد نیاز برای برنامه‌ریزی و ساخت موفقیت‌آمیز برنامه‌های مجازی و سرویس دسک‌تاپ Citrix تمرکز دارد.


آموزش اصول کنترل کننده تحویل برنامه Citrix (ADC)

Fundamentals of Citrix Application Delivery Controller (ADC)

این دوره بر مهارت های فنی اساسی مورد نیاز برای برنامه ریزی موفقیت آمیز و ایجاد یک استقرار کنترل کننده تحویل برنامه کاربردی Citrix در محل متمرکز است.


آموزش اصول همکاری محتوای Citrix

Fundamentals of Citrix Content Collaboration

Citrix Content Collaboration یک اشتراک‌گذاری فایل در کلاس تجاری است که به کاربران امکان می‌دهد به طور ایمن به فایل‌های خود در هر دستگاهی دسترسی داشته باشند.


آموزش مبانی سیتریکس کلود

Fundamentals of Citrix Cloud

در این دوره، مزایا و موارد استفاده را برای همه راه‌حل‌های فضای کاری Citrix کشف خواهید کرد: مجازی‌سازی اپلیکیشن و دسک‌تاپ، تجزیه و تحلیل، همکاری محتوا، مدیریت نقطه پایانی یکپارچه، دسترسی امن، مدیریت تحویل برنامه، SD-WAN و Secure Access Service Edge.


آموزش مبانی برنامه‌ها و دسک‌تاپ‌های مجازی Citrix

Fundamentals of Citrix Virtual Apps and Desktops

این دوره بر مهارت های فنی اساسی مورد نیاز برای برنامه ریزی، ساخت، مدیریت و بهینه سازی موفقیت آمیز یک برنامه مجازی Citrix و استقرار دسکتاپ تمرکز دارد.


آموزش مبانی مدیریت نقطه پایانی Citrix

Fundamentals of Citrix Endpoint Management

در این دوره، نحوه عملکرد معماری، مدیریت و جریان ارتباطات با Citrix Endpoint Management Service و اینکه چگونه می‌توانند نیازهای سازمان خود را برآورده کنند، خواهید یافت.


آموزش مبانی دروازه سیتریکس

Fundamentals of Citrix Gateway

این دوره بر مهارت های فنی اساسی مورد نیاز برای برنامه ریزی و ساخت موفقیت آمیز استقرار دروازه Citrix در محل تمرکز می کند.


آموزش Citrix SD-WAN را از طریق SD-WAN Orchestrator اجرا کنید

Deploy Citrix SD-WAN through SD-WAN Orchestrator

این دوره بر مهارت های فنی اساسی مورد نیاز برای برنامه ریزی و ساخت موفقیت آمیز استقرار Citrix SD-WAN از طریق SD-WAN Orchestrator تمرکز دارد.


آموزش برنامه های مجازی و سرویس دسکتاپ Citrix را در Microsoft Azure استقرار دهید

Deploy Citrix Virtual Apps and Desktops Service in Microsoft Azure

هنگامی که بارهای کاری Citrix Virtual Apps and Desktops در پلتفرم Microsoft Azure مستقر می شوند، IT را قادر می سازد تا خدمات زیرساخت VDI کلاس Enterprise را برای برنامه های کاربردی ویندوز و دسکتاپ بر حسب تقاضا گسترش دهد و منعقد کند.


آموزش Citrix DaaS را در Google Cloud اجرا کنید

Deploy Citrix DaaS on Google Cloud

در این دوره، مزایا، الزامات و گزینه‌های آماده‌سازی، ایجاد، مدیریت و نگهداری مکان منبع Citrix DaaS میزبانی شده در Google Cloud را شناسایی خواهید کرد.


آموزش اصول ارائه و سرویس امنیتی برنامه Citrix

Fundamentals of Citrix Application Delivery and Security Service

این دوره بر مهارت‌های فنی اساسی مورد نیاز برای برنامه‌ریزی، ساخت و مدیریت موفقیت‌آمیز تحویل برنامه Citrix و استقرار سرویس امنیتی تمرکز دارد.


آموزش اصول سرویس دروازه سیتریکس

Fundamentals of Citrix Gateway Service

این دوره بر مهارت های فنی اساسی مورد نیاز برای برنامه ریزی و ایجاد موفقیت آمیز استقرار سرویس دروازه Citrix تمرکز دارد. متوجه خواهید شد که چگونه معماری، مدیریت و جریان ارتباطات با سرویس دروازه سیتریکس کار می کند...


آموزش اصول سرویس Citrix ADM

Fundamentals of Citrix ADM Service

این دوره بر مهارتهای فنی اساسی مورد نیاز برای برنامه ریزی و ساخت موفقیت آمیز خدمات مدیریت تحویل برنامه Citrix متمرکز است. این دوره گزینه های معماری استقرار را بررسی می کند و شما را از طریق کارهای کلیدی هدایت می کند ...


آموزش ابزار پیکربندی خودکار برای برنامه های مجازی و دسکتاپ

Automated Configuration Tool for Virtual Apps and Desktops

این دوره مروری بر ابزار پیکربندی خودکار Citrix برای برنامه‌ها و دسک‌تاپ‌های مجازی ارائه می‌کند که به مشتریان امکان می‌دهد برنامه‌ها و دسکتاپ‌های مجازی Citrix را به برنامه‌های مجازی و سرویس دسکتاپ Citrix در Citrix Cloud منتقل کنند.


آموزش مبانی دسترسی امن سیتریکس به اینترنت

Fundamentals of Citrix Secure Internet Access

این دوره بر مهارت های فنی اساسی مورد نیاز برای برنامه ریزی و ایجاد موفقیت آمیز یک سرویس دسترسی امن به اینترنت Citrix تمرکز دارد. نحوه عملکرد معماری و جریان مدیریت با دسترسی به اینترنت امن Citrix را خواهید آموخت.


آموزش مبانی سرویس مدیریت محیط کار Citrix

Fundamentals of Citrix Workspace Environment Management Service

سرویس مدیریت محیط کار Citrix برای بهبود زمان ورود به سیستم، متمرکز کردن مدیریت تنظیمات کاربر و بهینه‌سازی عملکرد ماشین‌ها طراحی شده است. در این دوره


آموزش مبانی سیتریکس کلود

Fundamentals of Citrix Cloud

در این دوره، مزایا و موارد استفاده برای تمام راه حل های فضای کاری Citrix را خواهید یافت: مجازی سازی برنامه و دسکتاپ، تجزیه و تحلیل، همکاری محتوا، مدیریت نقطه پایانی یکپارچه، دسترسی امن، مدیریت تحویل برنامه، SD-WAN، ...


آموزش مبانی فضای کاری Citrix با میکرواپ ها

Fundamentals of Citrix Workspace with Microapps

ادغام برنامه‌ها Citrix Workspace را گسترش می‌دهد و میکرواپلیکیشن‌های آن تجربه و رابط کاربری پیشرفته‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.


آموزش مقدمه ای بر دسترسی امن به فضای کاری

Introduction to Secure Workspace Access

این دوره بر مهارت های فنی اساسی مورد نیاز برای برنامه ریزی و ساخت موفقیت آمیز یک استقرار فضای کاری امن Citrix تمرکز دارد.


آموزش اصول ارائه و سرویس امنیتی برنامه Citrix

Fundamentals of Citrix Application Delivery and Security Service

این دوره بر مهارت های فنی اساسی مورد نیاز برای برنامه ریزی، ساخت و مدیریت موفقیت آمیز تحویل برنامه Citrix و استقرار سرویس امنیتی تمرکز دارد.


آموزش حرکت از StoreFront به Workspace

Moving from StoreFront to Workspace

با ویژگی ها و مزایای Citrix Workspace آشنا شوید. مزایایی که برای شما و کاربران نهایی در سادگی و امنیت دارد را کشف کنید.


آموزش مبانی Citrix Analytics برای امنیت

Fundamentals of Citrix Analytics for Security

Citrix for Security برای نظارت مستمر بر فعالیت کاربر و همچنین نقاط پایانی، برنامه‌ها و زیرساخت‌ها طراحی شده است تا تهدیدات امنیتی را قبل از اینکه نقض شوند متوقف کند.