Kat Seymour

کت سیمور یک نویسنده امنیتی با 20 سال تجربه در زمینه فناوری و امنیت اطلاعات است. با وسعت گسترده ای از تجربه، تمرکز کت بر روی عملیات، ابزار و تکنیک های تیم قرمز، آبی و بنفش است. کت از یک دهه کار طولانی در فین تک بازنشسته شد تا اشتیاق خود را به مربیگری و تدریس تمام وقت دنبال کند. کت در طول دوران حرفه ای خود برای ساخت و نوآوری فناوری در یک موسسه مالی Fortune 100 کار کرده است که شامل توسعه اولین تیم نظارتی رسمی برنامه، زمینه اولیه برای اولین ساختار تیم بنفش، و اولین برنامه مربیگری تیم قرمز برای آموزش متقابل و داخلی است. توسعه استعداد اشتیاق کت به فناوری و امنیت تنها با اشتیاق او برای توانمندسازی نسل بعدی متخصصان امنیتی از طریق راهنمایی و به اشتراک گذاری دانش مطابقت دارد.
دوره های این مدرس:

آموزش Microsoft Outlook Elevation of Privilege Vilnerability: آنچه باید بدانید

Microsoft Outlook Elevation of Privilege Vulnerability: What You Should Know

جلسه پرسش و پاسخ در مورد آسیب‌پذیری امتیاز برتری Microsoft Outlook، CVE-2023-23397.


آموزش معرفی قهرمان امنیت برای توسعه دهندگان

Introduction to Security Champion for Developers

یک قهرمان امنیتی کسی است که به عنوان یک متخصص واقعی در امنیت برای تیم خود عمل می کند. این دوره نحوه استفاده از این مسیر برای افزایش دانش امنیتی خود، چرایی مرتبط بودن آن با توسعه دهندگان و چگونگی تبدیل شدن به یک قهرمان امنیتی را توضیح می دهد.


آموزش قهرمان امنیت: OWASP Top 10

Security Champion: OWASP Top 10

این دوره به شما بیشتر در مورد 10 برتر OWASP، نحوه ارتباط آن با امنیت در یک سازمان و نحوه ادغام آن با عملکردهای شغلی روزمره شما به عنوان یک توسعه دهنده، آموزش می دهد.


آموزش Listeners و Payloads با Cobalt Strike

Listeners and Payloads with Cobalt Strike

Cobalt Strike یک چارچوب فرماندهی و کنترل قدرتمند است که توسط Raphael Mudge توسعه یافته و در حال حاضر توسط HelpSystems تحت مالکیت و پشتیبانی است. این طراحی شده است تا به اپراتورهای تیم قرمز اجازه دهد تا اتصالات و مجموعه ها را در یک عملیات به اشتراک بگذارند.


آموزش Post Exploitation با Kali Linux

Post Exploitation with Kali Linux

کالی لینوکس طعمی از لینوکس است که با بسیاری از ابزارهای امنیتی برای تمام سطوح زنجیره کشتار حمله از پیش بارگذاری شده است. این دوره به شما در مورد تکنیک های post exploitation با استفاده از لینوکس کالی آموزش می دهد.


آموزش افزایش امتیاز با Certify

Privilege Escalation with Certify

Certify یک ابزار C# است که توسط ویل شرودر و لی کریستینسن نوشته شده است که می تواند برای یافتن و به خطر انداختن پیکربندی های آسیب پذیر خدمات گواهی اکتیو دایرکتوری مورد استفاده قرار گیرد و به شما امکان می دهد پایداری ایجاد کنید و امتیازات دامنه خود را افزایش دهید.