Fred Trevino

رنگارنگ و معلم برتر


فرد تروینو یک رنگ‌ساز در استودیوی بیم باکس و معلم برتر در Skillshare است که به پروژه‌ها برای مشتریان شرکت‌های کوچک، متوسط ​​و بزرگ و همچنین فیلم‌سازان از سرتاسر جهان امتیاز می‌دهد. او بیش از 50 فیلم بلند را به همراه صدها موزیک ویدیو، فیلم کوتاه، مستند، آگهی های بازرگانی، وب سایت و موارد دیگر درجه بندی کرده است.

برخی از مشتریان شرکتی قبلی عبارتند از HBO، ESPN، Shiseido، Under Armour، Sundance Channel، Tru TV و Pepsi.

او با تعداد بی‌شماری DP و کارگردانان با استعداد کار کرده است و آثار رنگی او در چندین جشنواره معتبر مانند ساندنس، کن و اسلمدنس به نمایش درآمده است. او علاوه بر درجه بندی، از عکاسی خیابانی در شهر نیویورک محل زندگی خود لذت می برد.

به‌عنوان اولین کلاس، او توصیه می‌کند و سپس چند نکته سریع را با 10 نکته سریع از یک رنگ‌باز حرفه‌ای دریافت می‌کند. از آنجا کلاس او، کورس تصادفی مبتدی مطلق، , , یا نحوه تطبیق شوت ها در حل و فصل داوینچی راه حلی است. سپس، پیشرفته‌ترین کلاس او شما را از طریق یک نمره کامل برای یک مشتری راهنمایی می‌کند!

اگر ویرایشگر Premiere هستید و می خواهید بدانید که چگونه پروژه خود را برای درجه بندی به Resolve منتقل کنید، بررسی کنید: . در نهایت اگر کنجکاو شده اید که ویرایش یک پروژه در Resolve چگونه است، آخرین کلاس زیر را بررسی کنید!

به تازگی منتشر شده است:

با این پیوند 30 روز Skillshare دریافت کنید

می‌خواهید کمی آن را امتحان کنید؟ با دریافت 30 روز از همه، می توانید به جای 7 روز معمول، با یک دوره آزمایشی رایگان، درس ها را تماشا کنید!

دوره های این مدرس:

آموزش ویدیوی HDR: دوره تصادف در Dolby Vision، HDR10 و موارد دیگر

HDR Video: A Crash Course in Dolby Vision, HDR10 and More

"آیا تا به حال فکر کرده اید که HDR دقیقا چیست؟ Dolby Vision؟ HDR10؟ در این کلاس می‌آموزید که HDR چیست و انواع مختلف قالب‌های HDR چیست. تی..."


آموزش درجه بندی رنگ: دوره تصادفی مطلق مبتدیان

Color Grading: An Absolute Beginner's Crash Course

"آیا تا به حال به این فکر کرده اید که درجه بندی یا تصحیح رنگ دقیقاً چیست؟ یا می دانید چیست اما همیشه آنقدر ترسیده اید که سعی کنید خودتان آن را انجام دهید؟ خوب ...."


آموزش ارزش و نکات دیگر خود را در راه اندازی و حفظ یک کسب و کار فریلنسری خلاق بدانید

Know Your Worth & Other Tips in Starting & Keeping a Creative Freelance Business

"آیا تا به حال خواسته‌اید به یک مسیر حرفه‌ای جدید بروید؟ همه ما چنین کرده‌ایم، به همین دلیل است که من این کلاس را ساختم.


آموزش Da Vinci Resolve: Curves Mini Class

Da Vinci Resolve: Curves Mini Class

"منحنی‌ها یکی از ابزارهای قدرتمند در تقویت درجه‌بندی رنگ هستند؛ تصحیح رنگ. با ابزارهای منحنی در Da Vinci Resolve می‌توانید تقریباً هر قسمت را تنظیم کنید.


آموزش داوینچی Resolve: Nodes Mini Class

Da Vinci Resolve: Nodes Mini Class

"آیا تا به حال به این فکر کرده اید که گره ها برای چه چیزی هستند و چگونه کار می کنند؟ در این کلاس یاد خواهید گرفت که گره میکسر سریال، موازی و لایه چیست و چگونه از آنها استفاده کنید! . .."


آموزش حل و فصل داوینچی: 15 نکته از یک رنگ‌ساز حرفه‌ای

DaVinci Resolve: 15 Tips from a Pro Colorist

""


آموزش درجه بندی رنگ: نحوه تطبیق عکس ها در داوینچی Resolve

Color Grading: How to Match Shots in Da Vinci Resolve

آیا تطبیق سخت ترین کار برای شما در مورد تصحیح رنگ است؟ خوب، شما تنها نیستید! در این کلاس به چند ابزار و تکنیک های اثبات شده می پردازیم. ..


آموزش درجه بندی رنگ: RAW در مقابل LOG در فیلم و ویدیو

Color Grading: RAW vs LOG in Film & Video

"اگر همیشه از خود می پرسیدید که تفاوت بین RAW، LOG و نمایه عکسبرداری معمولی دوربین چیست، در جای مناسبی هستید. در این دوره خواهیم رفت. .."


آموزش صفحه برش: ویرایش سریعتر در DaVinci Resolve

The Cut Page: Edit Faster in DaVinci Resolve

"با استفاده از Cut Page، ویرایش سریعتر در Da Vinci Resolve را یاد بگیرید! اگر به دنبال ویرایشگری هستید که کمی بیشتر از Premiere Pro یا Final Cut Pro X به شما ارائه دهد. .."


آموزش درجه بندی رنگ: 10 نکته سریع از یک رنگ‌ساز حرفه‌ای

Color Grading: 10 Quick Tips from a Pro Colorist

این دوره 10 نکته ساده و در عین حال ضروری برای تصحیح رنگ و درجه بندی برای کسانی است که می خواهند به عنوان یک رنگ شناس رشد کنند. در این دوره دانش آموزان چند مورد را یاد خواهند گرفت. ..


آموزش آینده فیلمسازی: گردش کار ابری در DaVinci Resolve

The Future of Filmmaking: Cloud Workflows in DaVinci Resolve

"آینده فیلمسازی گردش کار ابری است! این کلاس برای هر کسی در صنعت فیلم است که به دنبال ماندن در لبه برتر پست پروداکشن حرفه ای است. ..."


آموزش درجه بندی رنگ: ایجاد یک نگاه سینمایی

Color Grading: Creating a Cinematic Look

"ظاهر سینمایی چیست؟ در این دوره به این خواهیم پرداخت که چه چیزی یک درجه سینمایی را تشکیل می دهد و چگونه می توان به آن رسید.  شما در مورد ویژگی های بسیاری که می توانید یاد بگیرید..."


آموزش درجه بندی رنگ: مقدمه ای با یک Pro Colorist

Color Grading: Introduction with a Pro Colorist

این کلاس مبتدی در مورد یادگیری این است که مانند یک رنگ‌نویس حرفه‌ای به تصاویر نگاه کنید، آنها را تجزیه کنید و شروع کنید به ایجاد نمره برای خود یا یک. ..


آموزش گردش کار درجه بندی رنگ: ویرایش در Adobe Premiere و Grade در DaVinci Resolve

Color Grading Workflow: Edit in Adobe Premiere & Grade in DaVinci Resolve

"در این دوره پیشرفته، گردش کار رفت و برگشت کامل از Adobe Premiere تا Da Vinci Resolve را خواهید آموخت. این برای کسانی است که با Adobe Premiere b آشنا هستند. .."


آموزش DaVinci Resolve: The Video Editing Workflow

DaVinci Resolve: The Video Editing Workflow

"آیا می‌دانستید که Resolve چیزی فراتر از درجه‌بندی رنگ‌ها انجام می‌دهد؟ در این کلاس، طیف وسیعی از ابزارها و ویژگی‌هایی را که Resolve فراتر از رنگ‌ها دارد، به شما نشان می‌دهم. این کلاس ... است."


آموزش درجه بندی رنگ: کار در صنعت فیلم با DaVinci Resolve

Color Grading: Work in the Film Industry with DaVinci Resolve

"آیا تا به حال به این فکر کرده اید که نمره دادن به یک پروژه برای شخص دیگری چگونه است؟ خوب در این دوره ما از رویکرد واقعی درجه بندی یک صحنه برای مشتری استفاده می کنیم ...."