Deepa Muralidhar

مدرس علوم کامپیوتر با بیش از 20 سال تجربه
دیپا مورالیدار یک مربی علوم کامپیوتر با بیش از 20 سال تجربه است.

دیپا علاقه زیادی به داشتن کیفیت بالا دارد. برنامه درسی علوم کامپیوتر در سطح دبیرستان و کالج مقدماتی ایجاد شده است. در حال حاضر او به عنوان معلم کلاس در دبیرستان رازول در جورجیا کار می کند. علاوه بر این، او به عنوان رئیس CSTA جورجیا و بخشی از تیم CS Ed Advocacy در سطح ملی خدمت می کند. او برنامه درسی را برای دوره های مختلف علوم کامپیوتر K-12 مانند AP Computer Science A و AP Computer Science Principles توسعه می دهد. او با دپارتمان آموزش جورجیا، مؤسسه‌های تحقیقاتی آمریکا، هیئت کالج، ETS، دانشگاه تگزاس و بسیاری دیگر مشورت می‌کند زیرا به ایجاد استانداردها، برنامه‌های درسی و دوره‌ها و همچنین ارزیابی‌هایی برای سنجش رشد و دانش کمک می‌کند.
دیپا علاقه مند به رشد آموزش علوم کامپیوتر در سطح K-12 است. او به ویژه علاقه مند به افزایش تعداد دخترانی است که در رشته علوم کامپیوتر تحصیل می کنند. هدف شخصی او ایجاد برنامه درسی، ارائه آموزش معلمان، و گسترش مشارکت دانش‌آموزان است به طوری که - در دهه آینده - هر دانش‌آموز دبیرستانی قبل از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان یک دوره علوم کامپیوتر را بگذراند.
دوره های این مدرس:

آموزش ساختارهای داده Python: فرهنگ لغت ها

Python Data Structures: Dictionaries

بیاموزید که چگونه از فرهنگ لغت ها برای ذخیره و بازیابی داده های غیر مرتب شده در پایتون استفاده کنید.


آموزش مبانی پایتون برای توسعه دهندگان جاوا

Python Basics for Java Developers

با پایتون شروع کنید. اصول این زبان بسیار خواندنی را بیاموزید و تفاوت های پایتون و جاوا را کشف کنید.


آموزش از جاوا به پایتون OOP: شکاف را برای توسعه دهندگان جاوا پر کنید

From Java to Python OOP: Bridge the Gap for Java Developers

در مورد ویژگی های برنامه نویسی شی گرا (OOP) در نسخه های جدیدتر پایتون بیاموزید و آنها را با قابلیت های جاوا مقایسه کنید تا به شما در درک مفاهیم و نحو کمک کند.


آموزش برنامه نویسی شی گرا پایتون برای توسعه دهندگان جاوا

Python Object-Oriented Programming for Java Developers

در مورد ویژگی های برنامه نویسی شی گرا (OOP) در نسخه های جدیدتر پایتون بیاموزید و آنها را با قابلیت های جاوا مقایسه کنید تا به شما در درک مفاهیم و نحو کمک کند.


آموزش نگاه اول: خراش 3.0

First Look: Scratch 3.0

پیشرفت های موجود در Scratch 3.0 ، زبان برنامه نویسی بصری مبتنی بر بلوک را کشف کنید. این دوره 2.0 تا 3.0 را مقایسه می کند و نحوه استفاده از ویژگی های جدید و اصلاح شده را نشان می دهد.


آموزش انتقال از جاوا به پایتون

Transition from Java to Python

با پایتون شروع کنید. اصول اولیه این زبان بسیار خوانا را بیاموزید و تفاوت های بین پایتون و جاوا را کشف کنید.