Bradley G Munkowitz

بردلی G Munkowitz (GMUNK) یک کارگردان طراحی آزاد برای صفحه نمایش و فضای فیزیکی است. بردلی دارای بیش از یک دهه تجربه به عنوان مدیر طراحی در صنعت گرافیک حرکت است و با اشتیاق درگیر در جامعه طراحی جهانی است و به سخنرانی در سراسر جهان از جمله همایش هایی در استرالیا ، نیوزلند ، ژاپن ، کره ، فیلیپین ، آلمان ، هلند ، اسپانیا ، پرتغال ، انگلیس ، و در سراسر کانادا و ایالات متحده از A. وی فعالیت حرفه ای خود را به عنوان یک طراح تعاملی در واقع در لندن ، Vir2L Studios Europe شروع کرد و ضمن اینکه در سایت فرقه خود GMUNK.com تجربیات همه جانبه ای را طراحی می کرد ، ضمن کسب الهام از نسلی از داستان نویسان تعاملی ، جوایزی را برای تعالی وب و نوآوری کسب کرد. او از زمان کار Kyle Cooper در Imaginary Force وارد دنیای گرافیک حرکت شد و از آن زمان به عنوان مدیر طراحی برندهای بین المللی از طریق کار خود در لباس های برتر سطح BUCK ، Transistorstudios ، Engine Engine و Prologue Films فعالیت کرده است. وی کل سال 2010 بازی را در تاریکی در Digital Domain گذراند ، و هدایت یک تیم سیاه و سفید از GFX تمام ستاره ها را به مفهوم ، طراحی و اجرای بیش از 12 دقیقه از محتوای هولوگرافی برای فیلم بلند TRON Legacy هدایت کرد. او در حال حاضر خود را به عنوان مدیر طراحی آزاد برای صفحه نمایش و فضای فیزیکی کار می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش سری هنرهای هندسی 3D-Rendered GMUNK: شروع به کار پایان

GMUNK's 3D-Rendered Geometric Art Series: Start to Finish

بردلی جی مونکوویتز ، معروف به GMUNK ، توضیح می دهد که چگونه با استفاده از ابزارهای سه بعدی به روش های کاملاً جدید ، چاپ هندسی الهام گرفته از کارهای هنری خود را می سازد.