Chris Dixon

توسعه دهنده وب و معلم آنلاین

سلام، نام من کریس است و من یک توسعه دهنده وب از بریتانیا هستم. من یک مربی با تجربه هستم که بوت کمپ های توسعه وب را هدایت می کنم و همچنین دوره های آنلاین را تدریس می کنم.

زمینه های اصلی مورد علاقه من Vue.js، وردپرس، Shopify، جاوا اسکریپت، تجارت الکترونیک و تجارت هستند. من نسبت به کاری که انجام می‌دهم و به آموزش دیگران علاقه دارم.

دلیل شما برای یادگیری ساخت وب‌سایت هر چه باشد، انتخاب شغلی بسیار خوبی داشته‌اید.

انگیزه شخصی من این بود که رئیس خودم شوم و آزادی و انعطاف بیشتری در زندگی ام داشته باشم. من همچنین از چالش فنی آن و روشی که دائماً در حال تکامل است لذت می برم. من اولین وب‌سایت خود را در سال 1999 ساختم و مشاهده کردم که وب به آنچه امروز است تبدیل شده است.

من سعی می‌کنم دوره‌هایم را لذت‌بخش کنم و سعی می‌کنم به یاد بیاورم که در زمان یادگیری چگونه بود. من همچنین معتقدم بهترین راه برای یادگیری انجام دادن است و سعی می کنم تا حد امکان مثال های عملی را در دوره های خود بگنجانم.

از علاقه شما متشکریم و مشتاقانه منتظرم که به من بپیوندید.

کریس

دوره های این مدرس:

آموزش جاوا اسکریپت مدرن برای مبتدیان: قسمت 2

Modern JavaScript For Beginners: Part 2

به جاوا اسکریپت مدرن برای مبتدیان خوش آمدید! این قسمت 2 از کلاس است که بر اساس پایه ای است که در قسمت 1 آموخته اید. اگر قسمت 1 را نگرفته اید، باشید. ..


آموزش سرگرمی جاوا اسکریپت: یک ماشین حساب نکته بسازید!

Javascript Fun: Build a Tip Calculator!

"به مجموعه سرگرم کننده جاوا اسکریپت خوش آمدید! شما می توانید تمام مراحل کد و پروژه را در اینجا بیابید: https://github. com/chrisdixon161/fun-javascript-projects. com فو. .."


آموزش HTML و CSS مبتدی: وبلاگ شخصی خود را بسازید!

Beginner HTML & CSS: Build your own personal blog!

"به مبتدی HTML CSS خوش آمدید: وبلاگ شخصی خود را بسازید! این کلاس شما را با تکنیک های متداول HTML CSS آشنا می کند تا بتوانید یک l عالی بسازید. .."


آموزش با بوم HTML5 خلاق باشید

Get creative with the HTML5 Canvas

"یاد بگیرید که چگونه با استفاده از بوم HTML5 گرافیک ها و انیمیشن های شگفت انگیز بکشید! Canvas یک عنصر HTML5 است که می‌توانیم از آن برای اضافه کردن یک منطقه طراحی به وب‌سایت‌هایمان استفاده کنیم. .."


آموزش بوت استرپ به وردپرس: تم های سفارشی پاسخگو بسازید!

Bootstrap to WordPress: Build Custom Responsive themes!

" با استفاده از چارچوب بوت استرپ پاسخگو یک تم وردپرس سفارشی خیره کننده از ابتدا ایجاد کنید. همچنین اصول PHP را پوشش می دهد. وردپرس محبوب ترین CMS در th است. .."


آموزش جاوا اسکریپت مدرن برای مبتدیان: قسمت 1

Modern JavaScript For Beginners: Part 1

به جاوا اسکریپت مدرن برای مبتدیان خوش آمدید! فایل های شروع را از اینجا بگیرید. یادگیری هر مهارت جدید می تواند سخت باشد و جاوا اسکریپت نیز از این قاعده مستثنی نیست! جاوا اسکریپت چنین دارد. ..


آموزش شروع کار با انیمیشن های CSS

Getting Started With CSS Animations

انیمیشن‌های CSS یک راه واقعا عالی برای متمایز کردن پروژه‌های وب‌سایت یا برنامه‌های شما از دیگر افراد هستند. با وجود وب‌سایت‌های بسیار خیره‌کننده، ممکن است سخت باشد. .."


آموزش ساخت 3 پروژه با HTML و CSS!

Build 3 Projects With HTML & CSS!

"یاد بگیرید که چگونه با استفاده از اجزای ضروری، HTML و CSS از ابتدا وب سایت بسازید. در پایان این دوره شما اعتماد به نفس و توانایی ج. .."


آموزش Vue.js 2 Academy: گام به گام Vue را یاد بگیرید

Vue.js 2 Academy: Learn Vue Step by Step

*** به روز رسانی! Vue 3 منتشر شد و این کلاس با یک کلاس جدید برای پوشش این نسخه جدید جایگزین شده است: https://www. اشتراک مهارت com/classes/In-Depth-Vue. ..


آموزش کد نویسی HTML و CSS برای مبتدیان: نمونه کار خود را بسازید!

HTML & CSS Coding for Beginners: Build your own portfolio!

به این کلاس خوش آمدید! اگر می‌خواهید HTML CSS را برای ساخت وب‌سایت یاد بگیرید، این دوره به شما تمام اصول اصلی را که باید برای بشناسید، آموزش دهد. ..


آموزش مقدمه ای بر توسعه بازی جاوا اسکریپت: قسمت 1

Introduction To Javascript Game Development: Part 1

برگه مرجع بوم رایگان برای دانلود: https://github. com/chrisdixon161/HTML5-Canvas-Quick-Reference مراحل پروژه برای مقایسه: https://github. com/chris. ..


آموزش توسعه وب Full Stack برای مبتدیان - قسمت 4: پروژه نهایی، Node، Express و MongoDB

Full Stack Web Development for Beginners- Part 4: Final Project, Node, Express & MongoDB

"به توسعه وب Full Stack برای مبتدیان خوش آمدید! این دوره طراحی شده است تا به مبتدیان هر آنچه را که برای ساختن وب سایت ها و اپلیکیشن های فول استک نیاز دارند، بیاموزد. .."


آموزش Vue. js 3 و Firebase برای مبتدیان

Vue. js 3 & Firebase For Beginners

Vue 3 یک چارچوب شگفت‌انگیز برای ساخت برنامه‌های وب است! در این کلاس با تمرکز بر Vue. js نسخه 3 همه چیز را در مورد آن بیاموزید. تصاویر پروژه را می توانید در اینجا پیدا کنید. Th. .."


آموزش React.js Academy برای مبتدیان با Firebase

React.js Academy for Beginners with Firebase

"React یکی از محبوب ترین و مورد تقاضاترین فناوری ها در توسعه وب مدرن است! این دوره طراحی شده است تا هر آنچه را که برای ساخت m نیاز دارید به شما آموزش دهد. .."


آموزش جاوا اسکریپت سرگرم کننده: ساخت بازی Guess The Number!

Javascript Fun: Build a Guess The Number Game!

"به مجموعه سرگرم کننده جاوا اسکریپت خوش آمدید! شما می توانید تمام کدها، منابع و مراحل پروژه را در اینجا بیابید: https://github. com/chrisdixon161/fun-javascript-project. .."


آموزش جاوا اسکریپت سرگرم کننده: ساخت یک بازی تطبیق اعداد!

Javascript Fun: Build a Number Match Game!

"به مجموعه سرگرم کننده جاوا اسکریپت خوش آمدید! شما می توانید تمام کدها، منابع و مراحل پروژه را در اینجا بیابید: https://github. com/chrisdixon161/fun-javascript-projects. .."


آموزش مقدمه ای بر Tailwind CSS

Introduction To Tailwind CSS

" لینک کد نهایی پروژه: https://github. com/chrisdixon161/آبمیوه-بار سالم می توانید fi را مشاهده کنید. .."


آموزش در Depth Vue 3 برای مبتدیان

In Depth Vue 3 For Beginners

فایل های شروع پروژه، کد منبع و مراحل: https://github. com/chrisdixon161/vue-3-course Vue 3 اینجاست! خود را در این برنامه دوستدار شگفت انگیز غوطه ور کنید. .."


آموزش جاوا اسکریپت: معرفی ملایم برای مبتدیان

Javascript: Gentle Introduction for Beginners

"با یادگیری جاوا اسکریپت مهارت های طراحی/توسعه وب خود را به سطح بالاتری ببرید! جاوا اسکریپت امروزه یکی از پر تقاضاترین زبان های برنامه نویسی است. این کو. .."


آموزش توسعه وب Full Stack برای مبتدیان - قسمت 2: Flexbox، CSS Grid و Bootstrap 4

Full Stack Web Development for Beginners- Part 2: Flexbox, CSS Grid and Bootstrap 4

"به توسعه وب Full Stack برای مبتدیان خوش آمدید! این دوره طراحی شده است تا به مبتدیان هر آنچه را که برای ساختن وب سایت ها و اپلیکیشن های فول استک نیاز دارند، بیاموزد. .."


آموزش مقدمه ای بر Vue. روتر js 3

Introduction to the Vue. js 3 Router

اگر با Vue Router تازه کار هستید، این کلاس برای شما مناسب است! این سریال همه چیز در مورد Vue است. بسته روتر js. به طور خاص، ما Vue 3 و. .."


آموزش تجارت الکترونیک وردپرس برای مبتدیان

WordPress eCommerce For Beginners

"تجارت الکترونیک و خرید آنلاین بخش بزرگی از زندگی مدرن و کاری است که میلیون ها نفر از ما روزانه انجام می دهیم! اما، تصور کنید که توانایی ایجاد O خود را دارید. .."


آموزش مقدمه ای بر GraphQL با Prisma (v1)

Introduction to GraphQL with Prisma (v1)

GraphQL یکی از بزرگترین کلمات در حال حاضر در توسعه وب است. اما آن چیست و چه کاری می تواند برای پروژه های شما انجام دهد؟ GraphQL می تواند جایگزینی برای. ..


آموزش جاوا اسکریپت سرگرم کننده: یک برنامه جلوه های عکس بسازید!

Javascript Fun: Build a Photo Effects App!

"به مجموعه سرگرم کننده جاوا اسکریپت خوش آمدید! می توانید تمام کدها، منابع و مراحل پروژه را در اینجا بیابید: https://github. com/chrisdixon161/fun-javascript-project. .."


آموزش مقدمه ای بر عملکرد تصویر وب

Introduction To Web Image Performance

اکنون بسیاری از ما از وب‌سایت‌ها در دستگاه‌های کوچکی مانند تلفن یا رایانه لوحی بازدید می‌کنیم، اما آیا واقعاً می‌خواهید منتظر دانلود تصویری باشید که برای یک بزرگ در نظر گرفته شده است. ..


آموزش جاوا اسکریپت سرگرم کننده! یک برنامه ردیاب در حال اجرا بسازید!

Javascript Fun! Build A Running Tracker App!

به مجموعه سرگرم کننده جاوا اسکریپت خوش آمدید! شما می توانید تمام مراحل کد و پروژه را در اینجا پیدا کنید: https://github. com/chrisdixon161/fun-javascript-projects. com Fo. ..


آموزش جاوا اسکریپت سرگرم کننده! یک بازی حافظه بسازید

JavaScript Fun! Build a Memory Game

"به مجموعه سرگرم کننده جاوا اسکریپت خوش آمدید! شما می توانید تمام مراحل کد و پروژه را در اینجا بیابید: https://github. com/chrisdixon161/fun-javascript-projects. com فو. .."


آموزش توسعه وب کامل پشته برای مبتدیان - قسمت 3: جاوا اسکریپت و API

Full Stack Web Development for Beginners- Part 3: Javascript and API'S

"به توسعه وب Full Stack برای مبتدیان خوش آمدید! این دوره طراحی شده است تا به مبتدیان هر آنچه را که برای ساختن وب سایت ها و اپلیکیشن های فول استک نیاز دارند، بیاموزد. .."


آموزش Vue.js: یک برنامه Full Stack با Firebase، Vuex و Vue Router بسازید

Vue.js: Build a Full Stack App With Firebase, Vuex & Vue Router

"*** کلاس به طور کامل برای ژانویه 2020 به روز شد! *** اگر تجربه کمی در ساخت وب سایت با استفاده از جاوا اسکریپت یا چارچوب هایی مانند Vue دارید. js، این دوره من. .."


آموزش آکادمی توسعه تم وردپرس 5 با Bootstrap v4

WordPress 5 Theme Development Academy with Bootstrap v4

"*** تصاویر دوره برای دانلود در منطقه پروژه موجود است *** وردپرس یکی از محبوب ترین فناوری ها در دنیای توسعه وب است، اما بسیار. .."


آموزش سرگرمی جاوا اسکریپت: یک برنامه پخش کننده موسیقی بسازید!

Javascript Fun: Build a Music Player App!

"به مجموعه سرگرم کننده جاوا اسکریپت خوش آمدید! شما می توانید تمام مراحل کد و پروژه را در اینجا بیابید: https://github. com/chrisdixon161/fun-javascript-projects. com برای w. .."


آموزش آکادمی وردپرس: وردپرس را قدم به قدم یاد بگیرید

WordPress Academy: Learn WordPress step by step

"*** اکنون شامل 1 ماه میزبانی وب رایگان برای تکمیل دوره است! *** تقویت کننده HTML خود را بردارید. با تسلط بر محبوب‌ترین شرکت‌های جهان، مهارت‌های CSS را به سطح بعدی ارتقا دهید. .."


آموزش بردهای کوچک: نکات سریع برای کمک به یادگیری موثر یک مهارت جدید

Little Wins: Quick Tips to Help You Effectively Learn a New Skill

آیا هنگام یادگیری یک مهارت یا موضوع جدید، آیا تا به حال احساس غرق شدن می کنید؟ در این دوره نکات و تجربیاتی را به اشتراک خواهم گذاشت که نه تنها برای من مفید بوده است، بلکه. ..


آموزش توسعه وب Full Stack برای مبتدیان - قسمت 1: HTML، CSS، طراحی واکنشگرا

Full Stack Web Development for Beginners- Part 1: HTML, CSS, Responsive Design

"به توسعه وب Full Stack برای مبتدیان خوش آمدید! این دوره طراحی شده است تا به مبتدیان هر آنچه را که برای ساختن وب سایت ها و اپلیکیشن های فول استک نیاز دارند، بیاموزد. .."


آموزش Bootstrap 4 مبتدی: وب‌سایت‌های واکنش‌گرای زیبای کد دستی سریع

Beginner Bootstrap 4: Hand code beautiful responsive websites fast

"اگر به دنبال ایجاد وب سایت هایی با ظاهر عالی و واکنش گرا هستید که واقعا سریع هستند، Bootstrap 4 یک انتخاب عالی است! بوت استرپ یک جعبه ابزار برای ساخت almos در اختیار شما قرار می دهد. .."