Jake Denham ⭐

هنرمند سه بعدی | مربی رسمی V-Ray

من یک هنرمند سه بعدی و مربی رسمی V-Ray هستم که مشتاق کمک به هنرمندان مشتاق CGI هستم. بیشتر کارهای من در سایتی انجام می شود - سایتی که در سال 2011 برای به اشتراک گذاشتن تجربیاتم برای تبدیل شدن به یک هنرمند موثرتر CGI ایجاد کردم.

من اصالتاً اهل کمبریج، انگلستان بودم، در بازی‌های ویدیویی آموزش دیدم و کارشناسی ارشد طراحی دیجیتال را از دانشگاه هنرهای خلاق دریافت کردم. این من را به موناکو برد تا برای طراح قایق بادبانی Palmer Johnson Yachts کار کنم. از آنجا شروع کردم به کار با لپ تاپ و سفر به دنیا. امیدوارم از دوره‌ها لذت ببرید و مشتاقانه منتظرم ببینم چه چیزی ایجاد می‌کنید!

-
-

-

می خواهید یاد بگیرید که چگونه از 3ds Max و V-Ray برای ایجاد رندر سه بعدی فوتورئالیستی استفاده کنید، درست است؟
3ds Max و V-Ray برنامه‌های استاندارد صنعتی در تجسم معماری هستند و من به شما نشان خواهم داد که چگونه از هر دو استفاده کنید.

تجسم سه بعدی را از حدس و گمان بردارید و از امروز شروع به ساخت رندرهای عکس واقعی کنید!

در کلاس، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از 3ds Max و V-Ray مانند یک هنرمند حرفه ای تجسم معماری استفاده کنیم. سپس از مهارت‌های جدید خود برای تکمیل پروژه نهایی استفاده خواهیم کرد، یعنی رندر کردن یک ساختمان سه بعدی در یک محیط بیرونی.

این کلاس شما را با گردش کار CGI Studios برای ایجاد رندرهای بیرونی برای معماران آشنا می‌کند.

اگر می‌خواهید کل گردش کار را یاد بگیرید یا نکاتی را برای استفاده از 3ds Max و V-Ray بیاموزید، عالی است.

جیک توسط Chaos Group به عنوان یک مربی V-Ray شناخته می‌شود، و آنها با استانداردهای برنامه Chaos Group Academy مطابقت دارند.

برای کاربران جدید و فعلی V-Ray طراحی شده است. از ابتدا یاد بگیرید یا مهارت های خود را تازه کنید، در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه از V-Ray به طور موثر برای دستیابی به نتایج فوتورئالیستی در رندرهای سه بعدی خود استفاده کنید. شما تکنیک های مفیدی را که در V-Ray و 3ds Max برای ایجاد تصاویر شگفت انگیز استفاده می شود، یاد خواهید گرفت.

دوره های این مدرس:

آموزش با 3ds Max + Corona Renderer رندرهای داخلی فوتورئالیستی ایجاد کنید

Create Photorealistic Interior Renders with 3ds Max + Corona Renderer

"در کلاس، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از 3ds Max و Corona Renderer مانند یک هنرمند حرفه ای تجسم معماری استفاده کنیم. سپس از مهارت های جدید خود برای همکاری استفاده خواهیم کرد.


آموزش مواد V-Ray با 3ds Max + Vray: سریعترین راه

V-Ray Materials with 3ds Max + Vray : The Quickest Way

کتابخانه ای از مواد واقعی ایجاد کنید که می توانید بارها و بارها در 3ds Max و Vray در کمتر از 60 دقیقه از آن استفاده کنید. طراحی شده برای تمام سطوح 3ds Max و Vra. .."


آموزش با 3ds Max + V-Ray رندرهای خارجی فوتورئالیستی ایجاد کنید

Create Photorealistic Exterior Renders with 3ds Max + V-Ray

"در کلاس، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از 3ds Max و V-Ray مانند یک هنرمند حرفه ای تجسم معماری استفاده کنیم. سپس از مهارت های جدید خود برای تکمیل ... استفاده خواهیم کرد."


آموزش هوش مصنوعی برای خلاقان، سازندگان + بازاریابان: ویدیوهای مبتنی بر هوش مصنوعی، پست‌های وبلاگ، صدا و ارائه‌ها

AI For Creatives, Creators + Marketers: AI-Powered Video, Blog Posts, Audio, and Presentations

"بر قدرت هوش مصنوعی تسلط داشته باشید، این کلاس شما را در فرآیند استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی مدرن برای ایجاد محتوای جذاب و با کیفیت بالا راهنمایی می کند.


آموزش 3ds Max + V-Ray Masterclass | هر آنچه که برای ایجاد رندرهای واقعی عکس باید بدانید

3ds Max + V-Ray Masterclass | Everything You Need To Know To Create Photo Realistic Renders

در کلاس یاد می گیریم که چگونه از 3ds Max و V-Ray برای ایجاد رندرهای واقعی عکس استفاده کنیم. این یک کلاس پروژه ای است، بنابراین پیش از این دنبال کنید و بهترین کار خود را ایجاد کنید. ..


آموزش GPT سفارشی خود را بسازید: راهنمای مبتدیان برای ایجاد ربات های هوش مصنوعی

Build Your Own Custom GPT: A Beginner's Guide to Creating AI Bots

"نمای کلی کلاس: سفری را آغاز کنید تا GPT خود را ایجاد کنید، با تمرکز بر یک عنوان YouTube و تولید کننده تصاویر کوچک. این کلاس راهنمای جامعی را ارائه می دهد. ..."


آموزش با 3ds Max، Vray و Photoshop رندرهای داخلی فوتورئالیستی ایجاد کنید

Create Photorealistic Interior Renders with 3ds Max, Vray and Photoshop

"لطفا توجه داشته باشید که نسخه به روز شده ای از این دوره وجود دارد که می توانید آن را در اینجا پیدا کنید: 3ds Max + V-Ray Masterclass 3ds Max + Vray: سریعترین راه برای رسیدن به کلاس جهانی. .."


آموزش Zero to Hero با 3ds Max + V-Ray: Master 3D Rendering

Zero to Hero with 3ds Max + V-Ray : Master 3D Rendering

در کلاس، نحوه استفاده از 3ds Max و V-Ray را یاد خواهیم گرفت. سپس از مهارت‌های جدید خود برای تکمیل پروژه نهایی استفاده خواهیم کرد، یعنی ارائه یک محصول سه بعدی در یک ثانیه. ..


آموزش رندر سه بعدی برای طراحان داخلی: Chaos Corona و 3ds Max برای تجسم های جذاب

3D Rendering for Interior Designers: Chaos Corona & 3ds Max for Captivating Visualizations

"قدرت رندر سه بعدی برای طراحی داخلی را با این دوره جامع Chaos Corona و 3ds Max کشف کنید. یاد بگیرید که چگونه بصری جذابی ایجاد کنید. ..."


آموزش پست تولید در Adobe Photoshop برای هنرمندان CGI - سریعترین راه

Post Production in Adobe Photoshop for CGI Artists - The Quickest Way

"در کلاس، ما یاد می‌گیریم که چگونه از Photoshop مانند یک هنرمند دیجیتال حرفه‌ای استفاده کنیم. سپس از مهارت‌های جدید خود برای تکمیل پروژه نهایی استفاده خواهیم کرد.


آموزش ادغام سه بعدی به فیلم فوتیج با 3ds Max 2022 + Adobe After Effects

Merge 3D into Video Footage with 3ds Max 2022 + Adobe After Effects

در کلاس، نحوه استفاده از 3ds Max و After Effects را برای ادغام سه بعدی در فیلم‌های پهپاد یاد خواهیم گرفت. این یک کلاس پروژه ای است، بنابراین پیش از این دنبال کنید و بهترین های خود را ایجاد کنید. ..


مدل سازی سه بعدی: آموزش ساخت مدل های سه بعدی با 3ds Max

3D Modelling : Learn To Create 3D Models with 3ds Max

در کلاس یاد می گیریم که چگونه از 3ds Max برای ایجاد مدل های سه بعدی واقعی استفاده کنیم. این یک کلاس پروژه ای است، بنابراین پیش از این دنبال کنید و دارایی های سه بعدی خود را ایجاد کنید. داشته باش ..