Stacy Mitchell

هنرمند، نویسنده، کارآفرین

سلام! من استیسی کنی میچل، هنرمند، نویسنده و کارآفرین هستم. هنرمند و صنعتگر مادام العمر، من برای گلدوزی، پارچه، کالاهای خانگی و لوازم جانبی. من دوست دارم به دیگر صنعتگران کمک کنم مهارت های جدیدی را بیاموزند .

من عاشق خلق چیزهای مختلف به روش های مختلف هستم: نقاشی، طراحی، بافندگی، لحاف کاری، گلدوزی... شما عکس را دریافت می کنید! می توانید در وبلاگ من.

همانقدر که عاشق خلق کردن هستم، از تدریس و کمک به دیگران برای استفاده از خلاقیت آنها نیز لذت می برم - از این رو کلاس های من در اینجا در Skillshare! من همچنین در کالج محلی خود تدریس می کنم، و همچنین کارگاه های آموزشی با موضوعات مختلف برای شرکت ها و سازمان ها ارائه می دهم.

مثل روسری که دارم؟ می‌توانید ساخت آن را در کلاس «کابل‌های بافندگی بدون سوزن کابل» یاد بگیرید!

دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد پرتره های مینیمالیستی در Procreate

Creating Minimalist Portraits in Procreate

در این کلاس، من به شما نشان خواهم داد که چگونه از Procreate برای تبدیل یک عکس به یک پرتره مینیمالیستی و بدون چهره استفاده کنید. ما بحث خواهیم کرد که هنگام انتخاب عکس به چه چیزی توجه کنیم. ..


آموزش بافندگی کابل بدون سوزن کابل - سرگرم کننده و آسان!

Knitting Cables without a Cable Needle - Fun and Easy!

"کابل های بافتنی می توانند ظرافت و بافت را به پروژه های شما بیافزایند - و دستیابی به آنها آسان تر از آن چیزی است که فکر می کنید. در این کلاس من دو کابل مختلف را ارائه می دهم. ..."


آموزش ایجاد براش برگ در Adobe Illustrator

Creating Leaf Brushes in Adobe Illustrator

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش Let’s Doodle Faces: راهنمای مبتدیان برای استفاده از خطوط ساده برای ترسیم چهره های کارتونی

Let’s Doodle Faces: Beginner’s Guide to Using Simple Lines to Draw Cartoon Faces

در این کلاس، خطوط و اشکال را از حروف و اعداد برای ایجاد چهره های کارتونی عجیب و غریب می گیریم. این کلاس برای هنرمندان مبتدی و آن ها مناسب است. ..