Harshavardhan Saravanan

هم بنیانگذار | CGI Artist | نویسنده

من یک هنرمند CG هستم که علاقه زیادی به ایجاد تصاویر سه بعدی با کیفیت بالا دارم. من در محتوای سه بعدی عکس واقع گرایانه تخصص دارم. من با برندهای مختلف و آژانس‌های خلاق کار کرده‌ام تا تصاویر بصری جذابی برای ارتباطات برند، استراتژی برند، بسته‌بندی، محصول، تبلیغات و تصاویر تبلیغاتی ایجاد کنم.

من همیشه مشتاق یادگیری مهارت‌های جدید و توسعه خودم هستم. ارتباطات در طول سفر من از طریق CGI من مشتاقانه منتظر خدمات به برندها، مشاغل و افراد خلاق با تصاویری خیره کننده هستم که تأثیری را در این دنیای بصری به هم ریخته ایجاد می کند.

من عاشق ایجاد ارتباطات معنادار در جامعه خلاق هستم. در حال حاضر با شریکم کلودیا، یک مشاوره مستقل برای ایجاد تصاویری عالی اجرا می کنیم.

وب سایت ما - www.harshandcloudia.com

دوره های این مدرس:

آموزش اولین غذای سه بعدی خود را در مخلوط کن ایجاد کنید - تراشه های واقعی را از ابتدا بسازید!

Create Your First 3D Food In Blender - Make Realistic chips from scratch!

مدل سازی سه بعدی غذا می تواند یک تجربه هیجان انگیز و مفید باشد. با توجه به پیچیدگی‌های موجود در شکل و بافت ارگانیک غذاها، می‌تواند ترسناک به نظر برسد. ..


آموزش مدلسازی سه بعدی - اشیاء روزمره در بلندر

3D Modelling - Everyday Objects In Blender

"به این کلاس مدل سازی سه بعدی اشیاء روزمره در مخلوط کن خوش آمدید. مدل سازی سه بعدی اولین فرآیند در خط لوله خلاقانه هنر سه بعدی است. درست در کنار شرکت قرار می گیرد. ..."


آموزش مقدمه ای بر تجسم بسته بندی در بلندر

Introduction To Packaging Visualization in Blender

"این دوره شما را با blender آشنا می کند، یک نرم افزار منبع باز عالی برای ایجاد محتوای سه بعدی که عمدتا در صنایعی مانند فیلم، انیمیشن و بازی استفاده می شود.


آموزش مقدمه ای بر تجسم محصولات سه بعدی در مخلوط کن

Introduction to 3D Product Visualization in blender

طراحی صنعتی و مدل سازی پایه در مخلوط کن ! سلام! من هارشاوردان هستم، یک طراح حرفه ای سه بعدی، من همیشه مجذوب ظاهر صنعتی عالی بوده ام. ..


آموزش فتوگرامتری: تصاویر را به مدل های سه بعدی تبدیل کنید، فرآیند و گردش کار را در بلندر بیاموزید

Photogrammetry : Turn Images into 3D Models, Learn the Process and Workflow in Blender

این کلاس فتوگرامتری را آموزش می دهد، یک تکنیک محبوب و قابل دسترس برای به دست آوردن مدل های سه بعدی از چندین عکس روی هم قرار گرفته اند. این یک ابزار قوی و کاربردی است. ..


آموزش مقدمه ای بر Blender 3D - اصول اولیه اولین هنر سه بعدی شما.

Introduction to Blender 3D - Basics to your first 3D art.

در این کلاس، مقدمه‌ای بر Blender 3D - مبانی اولین هنر سه بعدی شما، Harshavardhan یک فرآیند ساختاریافته را دنبال می‌کند تا مخلوط‌کن را برای مبتدیان مطلق توضیح دهد. تی ..


آموزش Blender: Essential 3D برای UI و طراحان بصری

Blender : Essential 3D for UI and Visual Designers

"یکی از روندهای برتر در طراحی رابط کاربری استفاده از عناصر سه بعدی همهجانبه است. با این حال، یادگیری سه بعدی چالشی برای اکثر طراحان بصری بوده است. هدف این کلاس ..."


آموزش بافت رویه‌ای ارگانیک در مخلوط کن - راهنمای مبتدیان برای ایجاد بافت‌های میوه واقعی

Organic Procedural Texturing In Blender - A Beginner’s Guide To Create Realistic Fruit Textures

"تکسچرینگ رویه‌ای یک روش بافت‌دهی عالی است، مزایای زیادی مانند وضوح بافت نامحدود و نقشه‌برداری آسان روی هر سطح سه‌بعدی دارد.


آموزش Blender 3D - مدل و بافت یک سپر سبک

Blender 3D - Model and texture a stylised shield

دارایی های کم پلی در صنعت بازی و تجسم بیدرنگ تقاضای زیادی دارند. در این کلاس، بیایید بیاموزیم که یک مدل کم پلی از یک سپر استایلی ایجاد کنیم. ..