Damien Barban

دوره های این مدرس:

آموزش نکات و توصیه هایی برای ایجاد صفحات کمیک بوک با ابزار دیجیتال

Tips and advices to create comic book pages with digital tools

"شما توضیحات، نمایش ها و توصیه های زیادی می خواهید که به شما کمک کند تا کتاب های کمیک خود را بسازید؟ این دوره برای شما انجام شده است! در این دوره چندین مورد را پیدا کنید ...."


آموزش STORYBOARD PRO 7 (Toon Boom)

STORYBOARD PRO 7 (Toon Boom)

در این دوره، شما قصد دارید گزینه های اساسی را یاد بگیرید تا بدانید چگونه از STORYBOARD PRO 7 برای ایجاد استوری بورد خود استفاده کنید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه از گزینه ها استفاده کنید. ..


آموزش [فرانسه] Debuter dans la création de personnages en pâte FIMO

[FRANCAIS] Débuter dans la création de personnages en pâte FIMO

"Vous aimeriez créer vos propres figurines? Vous voulez les faire dans une matière qui شبیه au plastique؟ La pâte FIMO est ce que vous recherchez ! Apprenez. .."


آموزش [FRANCAIS] Dessiner les Manga، niveau 1

[FRANCAIS] Dessiner les Manga, niveau 1

"Vous dessinez du manga, ou vous voulez apprendre? Et bien relevons nos manches et mettons-nous au boulot! Ce cours ne passe pas par quatre chemins! En effet, to. .."


آموزش کتاب طرح: نرم افزار و چند نکته طراحی آناتومی را بیاموزید

SKETCHBOOK: Learn the software and some anatomy drawing tips

"در این دوره، نحوه استفاده از Sketchbook برای طراحی و نکات بسیاری برای بهبود آناتومی طراحی خود را یاد می گیرید. بخش های آناتومی مانند دست ها، چشم ها، سر و تناسب ...."


آموزش PROCREATE: چگونه می توان با آن طراحی کرد

PROCREATE: How to start drawing with it

"در این دوره، شما قرار است استفاده اولیه از Procreate را یاد بگیرید. این ارائه و نمایش ابزارهای اصلی Procreate برای استفاده در طراحی است. I. .."


آموزش SKETCHBOOK در IPAD: گزینه های اساسی برای ترسیم را بیاموزید

SKETCHBOOK on IPAD: Learn the basic options to draw

آیا می خواهید یک نرم افزار بسیار قدرتمند برای طراحی یاد بگیرید؟ شما یک Sketchbook را امتحان کنید، که یک نرم افزار واقعا قدرتمند برای شکایت در آی پد است! شما در این دوره خواهید یافت. ..


آموزش رنگ آمیزی کتاب های کمیک خود را

Coloring your comic books

"می خواهید یاد بگیرید که چگونه می توانید رنگ ها را در صفحات کمیک خود تبلیغ کنید؟ در این دوره یاد بگیرید که چگونه با یک نرم افزار و یک تبلت گرافیکی کار کنید. من به شما نشان خواهم داد که ...."


آموزش CLIP STUDIO PAINT: جلوه های مواد طراحی

CLIP STUDIO PAINT: Drawing material effects

در این دوره آموزش ترسیم افکت مواد با Clip Studio Paint را خواهید آموخت. گاهی اوقات، هنگام کشیدن کتاب های کمیک یا تصاویر، ممکن است سخت باشد. ..


آموزش ایجاد: تصاویر گام به گام

PROCREATE: Illustrations step by step

در این دوره شما قصد دارید تصاویر مختلفی را که با تکنیک ها و ابزارهای مختلف Procreate ساخته شده اند را به صورت گام به گام مشاهده کنید. شما بسیاری از تکنیک ها را یاد خواهید گرفت. ..


آموزش نحوه ترسیم آناتومی

How to draw ANATOMY

آیا تا به حال سعی کرده اید آناتومی انسان را ترسیم کنید؟ این دوره تکنیک ها و نکات بسیار ساده ای را برای انجام این کار به شما نشان می دهد. آناتومی اصول اولیه طراحی است. ..


آموزش معرفی استودیو PaintStorm

Introduction to PaintStorm Studio

"می خواهید بدانید چگونه از یک نرم افزار طراحی ساده و قدرتمند استفاده کنید؟ استودیوی Paintstorm برای شما انجام شده است! در این دوره می خواهیم نحوه استفاده از آن را ببینیم.


آموزش [فرانسه] کمیک‌های L'encrage: Niveau 3

[FRANCAIS] L'encrage de comics: Niveau 3

"Savoir dessiner des dessin de comics avec un crayon, une gomme et des feuilles n'est maintenant plus suffisant pour vous? Ok, pad de problème, voici un cours qu.."


آموزش ADOBE FRESCO: دوره اولیه طراحی

ADOBE FRESCO: The basic course to draw

"شما مجموعه Adobe را دوست دارید و می خواهید بدانید که برنامه های طراحی FRESCO در iPad چگونه کار می کند؟ این دوره برای شما انجام شده است. همه گزینه های نرم افزار را یاد بگیرید. ..."


آموزش ایجاد کتاب کمیک: جوهر کاری و رنگ آمیزی با CLIP STUDIO PAINT

COMIC BOOK creation: Inking and coloring with CLIP STUDIO PAINT

"شما می خواهید نکات بسیار کارآمدی برای جوهر و رنگ آمیزی نقاشی خود با Clip Studio Paint یاد بگیرید؟ این دوره برای شما انجام شده است. در اینجا ایجاد ... را خواهید یافت."


آموزش نحوه استفاده از نرم افزار رایگان STORYBOARDER

How to use the free software STORYBOARDER

"شما می خواهید استوری بوردهای خود را برای فیلم، تبلیغات یا هر نوع پروژه بسازید؟ نرم افزار رایگان STORYBOARDER برای شما انجام شده است. با این دوره، شما..."


آموزش PHOTOSHOP: چگونه یک تصویر کمیک بوک را بر اساس یک تصویر واقعی ترسیم کنیم

PHOTOSHOP: How to draw a comicbook illustration based on a real picture

"در این دوره، شما قرار است یاد بگیرید که چگونه یک تصویر کمیک بوک را بر اساس یک تصویر واقعی ایجاد کنید. این تکنیک به شما آموزش می دهد که چگونه می توانید از laye استفاده کنید.


آموزش Dessin anatomique، جلد 1

Dessin anatomique, volume 1

"Bienvenue dans ce cours dédié au dessin anatomique. Vous allez trouver ici plusieurs heures de vidéos où je vais vous montrer comment dessiner étape par étape d. .."


آموزش Dessin anatomique، جلد 2

Dessin anatomique, volume 2

"Bienvenue dans ce cours dédié au dessin anatomique. Vous allez trouver ici plusieurs heures de vidéos où je vais vous montrer comment dessiner étape par étape d. .."


آموزش [فرانسه] کمیک‌های L'encrage: Niveau 1

[FRANCAIS] L'encrage de comics: Niveau 1

"Savoir dessiner des dessin de comics avec un crayon, une gomme et des feuilles n'est maintenant plus suffisant pour vous? Ok, pad de problème, voici un cours qu.."


آموزش تولید کردن: چگونه مناظر را نقاشی کنیم

PROCREATE: How to paint landscapes

"در این دوره، ما می خواهیم ببینیم که چگونه از Procreate برای ایجاد مناظر استفاده کنیم. این دوره به شما نکات زیادی برای بهبود خلاقیت شما می دهد و به شما می دهد.


آموزش Sketchbook در iPad: نکاتی برای ترسیم کتاب های کمیک

Sketchbook on Ipad: Tips to draw comic books

"اگر در حال طراحی هستید و می خواهید در مورد استفاده از Sketchbook برای طراحی کتاب های کمیک بیشتر بدانید، این دوره برای شما انجام شده است. من می خواهم چند نکته را به شما ارائه دهم. ..."


آموزش ویرایشگر KUMA MANGA: مانگای خود را بدون دانش طراحی ایجاد کنید

KUMA MANGA EDITOR: Create your manga without drawing knowledge

"ویرایشگر Kuma Manga نرم افزاری است که ساخت مانگا شما را آسان می کند. نیازی نیست چیزی در مورد طراحی بدانید، فقط نرم افزار را دریافت کنید، amp;elem را بکشید. ..."


گام به گام نقاشی کشیدن را به کودکان آموزش دهید

Teach to children how to draw step by step

"اگر می خواهید به کودکان نحوه نقاشی را آموزش دهید، می توانید از این دوره استفاده کنید. من قدم به قدم نحوه ترسیم شخصیت ها و حیوانات بسیار خنده دار و ساده را نشان می دهم ...."


آموزش CLIP STUDIO PAINT: چگونه یک شخصیت بامزه را در 3 مرحله بکشیم

CLIP STUDIO PAINT: How to draw a funny character in 3 steps

به این دوره خوش آمدید که در آن قرار است یک تکنیک بسیار ساده و آسان برای ترسیم یک شخصیت بامزه در IPAD و CLIP STUDIO PAINT آموزش داده شود. اول، من می روم. ..


آموزش طراحی سر و صورت با KRITA

Drawing heads and faces with KRITA

"اگر می خواهید بدانید که چگونه از نرم افزار نقاشی کریتا استفاده کنید و چگونه سر و صورت را با آن ترسیم کنید، این دوره برای شما انجام شده است. من در این کوو به شما ارائه می دهم."


آموزش VOXEDIT: اشیاء و کاراکترهای سه بعدی خود را با پیکسل های سه بعدی ایجاد کنید

VOXEDIT: Create your own 3D objects and characters with 3D pixels

"اگر می خواهید شخصیت های خود را به صورت سه بعدی و به سبک Minecraft بسازید، Voxedit برای شما انجام شده است! VOXEDIT نرم افزاری است که در آن از وکسل ها برای ایجاد سه بعدی خود استفاده می کنید. ...."


آموزش گزینه های اساسی CLIP STUDIO PAINT

The basic options of CLIP STUDIO PAINT

"آیا تا به حال خواب دیده اید که نرم افزاری برای طراحی پیدا کنید که بتواند به گردش کار شما به عنوان یک هنرمند کمیک بوک کمک کند؟ Clip Studio Paint برای شما طراحی شده است! این نرم افزار .."


آموزش فتوشاپ: طراحی پوستر فیلم با سبک کمیک بوک

PHOTOSHOP: Drawing a movie poster with a comicbook style

در این دوره آموزشی، شما قصد دارید نکات زیادی را برای استفاده از فتوشاپ برای تبدیل پوستر فیلم به سبک کمیک بوک یاد بگیرید. این دوره ای است که نیاز به کمی ترسیم دارد. ..


آموزش نحوه ترسیم صورت و سر

How to draw faces and heads

"آیا تا به حال در خواب دیده اید که بدانید چگونه چهره ها را بکشید؟ این دوره برای شما انجام می شود! در این دوره نکات و توصیه های زیادی را خواهید یافت که به شما کمک می کند تا ..."


آموزش DUNGEON PAINTER STUDIO: نقشه های فانتزی خود را بسازید

DUNGEON PAINTER STUDIO: Create your own fantasy maps

"آیا تا به حال خواب دیده اید که نقشه های فانتزی خود را برای بازی های نقش آفرینی بسازید؟ این نرم افزار برای شما انجام شده است. استفاده از Dungeon Painter Studio بسیار آسان است..."


آموزش چگونه به سبک "مردگان متحرک" نقاشی کنیم

How to draw in the "Walking Dead" style

آیا دوست دارید مانند کمیک بوک Walking Dead نقاشی بکشید؟ این دوره برای شما ساخته شده است! من به شما نکات و تکنیک های زیادی را برای استفاده از تبلت گرافیکی خود آموزش خواهم داد. ..


آموزش ایجاد: نقاشی های مانگا، گام به گام

PROCREATE: Manga drawings, step by step

"در این دوره، نحوه استفاده از Procreate برای ترسیم نقاشی مانگا، با رنگ‌آمیزی، سایه‌ها، طرح‌ها و همه این‌ها را به صورت گام به گام می‌بینید تا شما را به تصویر بکشد.


آموزش [FRANCAIS] Dessiner les comics: Niveau 1

[FRANCAIS] Dessiner les comics: Niveau 1

"Bienvenue dans ce cours intensif pour apprendre le dessin de comics ! Pourquoi "intensif" ? Car il s'agit de vidéo vous montrant pas à pas les étapes à dessine. .."


آموزش نحوه ترسیم تصاویر با تکنیک هچینگ

How to draw illustrations with hatching technique

در این دوره آموزش طراحی با استفاده از جوجه کشی را خواهید آموخت. این تکنیک را می توان با ابزارهای معمولی مانند مداد و کاغذ یا با تای گرافیکی انجام داد. ..


آموزش فتوشاپ: مرکب زدن و رنگ آمیزی یک تصویر کتاب کمیک

PHOTOSHOP: Inking and coloring a comic book illustration

"در این دوره شما قصد دارید جوهر و تصویرسازی را که با ابزارهای مداد معمولی ترسیم شده است را یاد بگیرید. ابتدا نقاشی اسکن می شود و سپس آن را در داخل قرار می دهیم."


آموزش ایجاد شخصیت

PROCREATE Character creation

در این دوره، می‌خواهیم نحوه استفاده از Procreate برای ایجاد چهره شخصیت‌ها، از تکنیک‌های ساده گرفته تا موارد پیچیده‌تر را ببینیم. این دوره قرار است به شما بدهد. ..


آموزش طراحی مانند کتاب مصور SIN CITY

Drawing like in the SIN CITY comic book

"در این دوره، شما قصد دارید یک تکنیک طراحی را یاد بگیرید تا مانند کتاب کمیک شهر گناه طراحی کنید. این تکنیک با استفاده از آمپر سیاه است. ابزار سفید مهم نیست که شما د. .."


آموزش طراحی چهره: اولین نکاتی که باید بدانید

Drawing faces: the very first tips to know

"آیا تا به حال در خواب دیده اید که نکات اولیه طراحی چهره را بدانید؟ بیایید نگاهی به این دوره بیندازیم. نکات اساسی را یاد خواهید گرفت تا بدانید کجا ...."


آموزش ایده ها و تکنیک های ترسیم Doodle Art

Ideas and techniques to draw Doodle Art

"شما ایده ایجاد Doodle را دوست دارید؟ در این دوره نکات بسیار آسانی را برای ترسیم Doodles خود بیاموزید. خواهید دید، این بسیار آسان و سریع است. شما فقط به برخی از آنها نیاز دارید."


آموزش چگونه صحنه ای از Game of Trones را به صفحات کمیک تبدیل کنیم

How to transform a scene of Game of Trones into comic book pages

"این دوره به شما نکاتی را برای تبدیل یکی از صحنه های بازی تاج و تخت به صفحات کمیک ارائه می دهد. چندین تکنیک برای تجزیه و تحلیل صحنه پیدا خواهید کرد."


آموزش [FRANCAIS] Dessiner les comics: Niveau 2

[FRANCAIS] Dessiner les comics: Niveau 2

"Bienvenue dans ce cours intensif pour apprendre le dessin de comics ! Pourquoi "intensif" ? Car il s'agit de vidéo vous montrant pas à pas les étapes à dessine. .."


آموزش نحوه طراحی به سبک SIMPSONS

How to draw in the SIMPSONS style

آیا می توانید تصور کنید که دوستان خود را مانند سیمپسون ها بکشید؟ این دوره به شما کلید این تکنیک گرافیکی را می دهد. در این دوره تبلیغات بسیار ساده ای را خواهید یافت. .."


آموزش [فرانسه] Le dessin anatomique

[FRANCAIS] Le dessin anatomique

Dans 95% des cas, un dessinateur devra connaitre quelques d'anatomie humane. Alors، pourquoi ne pas connaitre le sujet à fond؟ Ce cours de plusieurs. ..


آموزش جوهر دیجیتالی را برای تصاویر و کتاب های کمیک خود بیاموزید

Learn the digital inking for your illustrations and comic books

"شما می خواهید بدانید که چگونه تصاویر و پروژه های کمیک خود را جوهر بنویسید؟ نکات و تکنیک هایی را برای انجام این کار با این دوره بیاموزید! نحوه استفاده از جدول گرافیکی خود را بیاموزید..."


آموزش [فرانسه] فتوشاپ دیجیتال سوس L'Art

[FRANCAIS] L'Art digital sous Photoshop

Comme son nom l'indique, ce cours traite de l'Art Digital (mais de quoi s'agit-il? ? ) N'avez-vous Jamais pensé que vous pourriez transposer vos idées en véri. ..


آموزش نقاشی دیجیتال: نحوه ایجاد مناظر را بیاموزید

Digital painting: Learn how to create landscapes

"اگر می خواهید روش های آسان و ساده برای ترسیم مناظر را یاد بگیرید، این دوره برای شما انجام شده است. در این مثال ها نکات و توصیه های زیادی برای ترسیم y پیدا خواهید کرد."