AlenaCharity

طراح قلاب بافی مدرن


سلام، من AlenaCharity Limbithu هستم، هنرمند قلاب بافی پشت

من از خانواده ای از قلاب بافی ها می آیم، حتی اگر سرگرمی ام با قلاب بافی به صورت خودآموز باشد. من در مالاوی زندگی می کنم، قلب گرم آفریقا، وقتی قلاب بافی نمی کنم، می توانید مطمئن باشید که من را پیدا می کنید تا پروژه بعدی قلاب بافی را جستجو کنم.

من لبخندی برای چهره ای در حال استراحت دارم، و امیدوارم با این کلاس های قلاب بافی آسان، این لبخند را روی صورت شما نیز بیاورم.

من به قلاب بافی و ساختن ژاکت های قلاب بافی و ژاکت کش باف کردن علاقه دارم. من عاشق یک چالش هستم و فکر نمی کنم قلاب بافی کردن سخت باشد، فهمیدم که چگونه هر قلاب بافی را آسان کنم و قصد دارم همین کار را به شما آموزش دهم.

بیایید یکدیگر را بهتر بشناسیم:

- در

من درباره من بیشتر بدانید

- الگوهای من را در یا Ribblr

خریداری کنید

- برای اطلاعات بیشتر به

مراجعه کنید

دوره های این مدرس:

آموزش پتو قلاب بافی مبتدی مرحله به مرحله

Crochet Beginner Blanket Step By Step

در این کلاس پتو قلاب بافی مبتدی، ما یاد می گیریم که چگونه یک پتوی اصلی را برای هر اندازه ای قلاب بافی کنیم، حتی اگر کلاس روی پتوی کودک تأکید کند. شما ج. ..


آموزش چگونه می توان یک میدان مادربزرگ دیزی را قلاب بافی کرد

How To Crochet A Daisy Granny Square

آیا به دنبال ساخت پروژه مربع قلاب بافی هستید؟ خوب این مربع قلاب بافی دیزی مادربزرگ پروژه عالی برای شماست. این مربع مادربزرگ قلاب بافی i. ..


آموزش قلاب بافی کردن خرس های آمیگورومی برای مبتدیان!

Learn How to Crochet Amigurumi Bears for Beginners!

"اگر در قلاب بافی تازه کار هستید یا فقط به دنبال یک پروژه سرگرم کننده جدید برای امتحان هستید، این کلاس برای شما مناسب است! در این کلاس دوستانه مبتدی، ما نحوه قلاب بافی کردن را یاد می گیریم..."


آموزش قلاب بافی، تیپ تابستانی قلاب بافی/کلاس قلاب بافی تابستانی

Crochet Top Tutorial, Crochet Summer Tee/ Crochet Summer Top Class

خوش آمدید سلام سازندگان، بیایید امروز یک تاپ تابستانی قلاب بافی کنیم. این کلاس برای مبتدیان قلاب بافی است که دوست دارند یاد بگیرند که چگونه یک ترکیب رنگی را قلاب بافی کنند. ..


آموزش دستمال قلاب بافی مبتدیان. دستمال قلاب بافی

Crochet Beginners Washcloth. Crochet Dishcloth

"دوره های Sitncrochet همه در مورد یادگیری قلاب بافی و احساس غرور از پیشرفت شما هستند. چه راهی بهتر از یک Q برای تمرین مهارت های جدید قلاب بافی شما. .."


آموزش قلاب بافی 101 | نحوه قلاب بافی برای مبتدیان

CROCHET 101 | How To Crochet For Beginners

"بررسی اجمالی یادگیری نحوه قلاب بافی به عنوان یک مبتدی می تواند بسیار استرس زا باشد. از زمانی که قلاب بافی را با کمک ویدوها یاد گرفتم می دانستم. اصلا نمیدونستم چی هستم .."


آموزش قلاب بافی کیف پول | آموزش کیف قلاب بافی

How To Crochet A Purse, Crochet Bag Tutorial | Crochet Purse Tutorial

در این کلاس نحوه قلاب بافی کردن کیف یا کیف را برای افراد کاملا مبتدی یاد خواهیم گرفت. اگر می دانید چگونه الگوی قلاب بافی را بخوانید، الگوی کیف قلاب بافی این کار را انجام می دهد. ..


آموزش پتو موزاییک قلاب بافی، راهنمای مبتدیان برای قلاب بافی موزاییک

Crochet Mosaic Blanket , A Beginners Guide To Mosaic Crochet

A Beginners Guide To Mozaic Crochet در این کلاس قلاب بافی، نحوه کار با یک پتو قلاب بافی موزاییکی را یاد می گیریم. پس از یادگیری نحوه قلاب بافی کردن پتوی موزاییکی. ..


آموزش CROCHET 101: Beanie بزرگسالان قلاب بافی مبتدی

CROCHET 101: Beginners Crochet Adult Beanie

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."